Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom

מציג 16-24 חוות דעת מתוך 24 חוות דעת על רכבת ישראל

3
ציון כללי 2.5
שירות 4.5
זמינות 4.5
איכות 4.5
שביעות רצון מהמחיר 4
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
נורא לנסוע ברכבת בבקרים
יש תחושת מחנק בגלל ריבוי ענק של נוסעים. מן הראוי להקצות יותר רכבות בשעות הבוקר המוקדמות07:00-09:00 לעומת זאת אחרי שהעומס נרגע, נסיעה ברכבת זה דבר מאוד מומלץ.
נסעתי לנמל התעופה בן גוריון
עקבתי אחר לוח הזמנים של הרכבת לכיוון נמל התעופה הרכבת הגיע בדיוק בזמן ללא שום עיכוב היה מקום ישיבה למרות חמישי בערב חיילים חוזרים הביתה היה מקום למזוודות פשוט קל נח ואגב הכי זול
רכבת - רק כי אין לנו ברירה
זה לא התאריך היחיד לתיעוד קבלת השירות, אך באותו יום הרכבת איחרה 15 דקות בערב. רכבת היוצאת ב18:31 מנתניה לכיוון בנימינה, הועילה להגיעה רק ב18:46. זו כמובן לא הפעם הראשונה שהרכת מאחרת, אך אין לנו כלי תחבורה אחר במקרה זה. האבסורד הוא שרק על איחור של 30 דקות ומעלה רכבת ישראל מועילה בטובה לזכות את הלקוח - כל איחור אחר, על חשבון הלקוח. צריך לשנות את כל מנגנון הפעלת הרכבת ע"מ שהשירות ישתפר. בינתיים בטח עוד נמשיך לשמוע מהשביתות שלהם, ולשמוע כמה הם מחפשים את האמפטיה שלנו.
מהיר
דרך מהירה להגיע מתל אביב לצפון כשהיא לא מאחרת כמובן... אבל מת"א לירושלים שעה וארבעים??? קצת מוגזם לא?
כבר עדיף אוטובוס
רכבת ישראל מושמצת לא אחת, ולא קשה להבין למה. אחרי שנתיים של נסיעות קבועות בה עברתי לאוטובוסים, ועם כל הפקקים והבטן המלאה על שירותי אגד, עדיין בפעמים שבהם אני מתפתה לעלות על הרכבת אני מקבלת תזכורת מדוע נטשתי אותה: לוחות הזמנים השרירותיים, התקלות והעיכובים הרבים, והנסיעה האטית להפליא - קו מכפר סבא-הוד השרון לתל אביב עוצר בכל כך הרבה תחנות בדרך, הקרובות זו לזו באופן שלא מאפשר להאיץ, עד שהנסיעה לעתים זהה מבחינת אורכה לאוטובוס (רק שתחנת האוטובוס ממוקמת בצורה נוחה במרכז העיר, ולרכבת יש צורך בהליכה של 20 דקות). גם הדחיסה של נוסעים בראשון בבוקר, בחמישי אחה"צ ובימי חופשות בית ספר היא נוראית. הבעיה הגדולה: החופשי-חודשי לא כולל את האוטובוסים, על אף שהתחנות ממוקמות לרוב מחוץ לעיר ודורשות עוד נסיעה אחת לפחות באוטובוס (כלומר, הוצאה כפולה על שני חופשי-חודשי, אחד לרכבת ואחד לאוטובוס). בנוסף, לא אחת משביתה הרכבת את הנסיעה בקו מסוים לסופ"ש או אפילו לשבועיים בשביל עבודות תחזוקה, והדבר לא נאמר מבעוד מועד כדי שתוכל לא לקנות את החופשי-חודשי. במוצ"ש בכלל אין עם מי לדבר - הרכבות מאוד מועטות, יוצאות בשעה מאוחרת וחוזרות בשעה מוקדמת מדי, באופן שהופך אותן לבלתי יעילות בעליל. כאמור, כבר עדיף לנסות את האוטובוס.
חוויה לא נעימה
יוצא ליל נוסע מדי יום ברכבת ישראל, אם הייתהל י אפשרות אחרת הייתי בוחר בה. ימי ראשון וחמישי הוא הסיוט של כולם, עמוס צפוף ואין מקום לשבת.הדבר הטוב היחיד הוא שהמחירים ירדו קצת, חנייה בשפע (לפחות בנתניה) והנסיעה מהירה (כשהיא מגיעה ובזמן)...
נסיעה לחיפה וחזרה
נסעתי לחיפה ובחזרה ברכבת. הנסיעה לחיפה הייתה קצת צפופה (בשעה 18:20), אבל היה מקום לשבת. הנסיעה בחזרה, ברכבת האחרונה (בשעה 22:40), לא הייתה צפופה. הרכבות הגיעו בזמן והנסיעה עברה חלק.
הגעה מהירה ללא פקקים
בהנחה שהרכבת לא מאחרת - ההגעה בבוקר מומלצת ברכבת במיוחד מהפריפריה למרכז.
מה לעשות?
אני נוסע בערך 7 שנים יום יום.... לא ברור לי איך? אבל זה המקום היחיד בעולם שיכול בשבת לאפס את המערכת ולהתחיל במוצ"ש מהתחלה.... ובכל זאת בכל ראשון בבוקר - באלגן! רכבות מאחרות, אין מספיק מקומות ישיבה. המלצה שלי למי שמתכנן על הרכבת - הרבה אורך רוח! לנוסעים מבנימינה דרומה - אם יש עומס, הפרברית (אם הגיעה) אמורה לצאת כמה דקות אחרי ויש בה מקום (-:
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist