Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom

מציג 6-10 חוות דעת מתוך 10 חוות דעת על טסטקאר מכון לבדיקה ורישוי רכב בע"מ

2.7
ציון כללי 2.6
שירות 2.8
מחיר 3.5
זמינות 3.3
שביעות רצון 3
שירות 3
איכות 2.8
שביעות רצון מהמחיר 2.8
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
חוויה קשה
קבלתי יחס משפיל ,מעליב ומתנשא ,לאחר שנים שבהם אני מבצעת טסט בטסט קאר כף רגלי לא תדרוך שם יותר, לקינוח היחס הטוב זכיתי לצעקות. כשהערתי על היחס הנורא לבעל המקום הוא צעק עלי באלימות מילולית וגרש אותי מהמקום. טרם קבלת המסמכים והמדבקה, צריך לפקח יותר על נותני השרותים שמקבלים היתרים לעסוק בבדיקות מטעם משרד הרישוי, לסיכום כאמור אחת החוויות הצרכניות הקשות ביותר שעברתי.
לא ממליץ
לא אתלונן על דברים שפחות תלויים בהם, כגון תורים, עלות דפי צילום של תעודות. אתייחס רק לעובדה הזו שהם הכשילו אותי על דבר שהוא תקין לגמרי שעליו ארצה לפרט בהמשך. פעם ראשונה לא העבירו אותי בגלל הצמיגים קדמיים, אומנן היו עוד בסדר גמור - אין בעיה, אמרתי לעצמי - צמיגים זה דבר חשוב, חורף מתקרב - אחליף ואהיה רגוע. וכשהגעתי לטסט חוזר בחור שבדק את הצמיגים, רצה להכשיל אותי שוב, הפעם בגלל צמיגים אחוריים, אבל אז משהו מעובדים, שכנראה ראה את טפסים ושם לב שזה טסט חוזר, אמר לו שזה בסדר ואז העבירו אותי. שנה הבאה הכשילו אותי על כיוון פרונט (כיוון גלגלים קדמיים). הדבר מאוד הפתיע אותי, כי ידעתי שלא מזמן, אחרי טיפול חשוב, נעשה כיוון פרונט, בנוסף - בזמן נהיגה לא הרגשתי שום משיכת הגה הצידה, שזה סימן די בולט כאשר יש בעיה בכיוון גלגלים קדמיים. אבל שוב אמרתי לעצמי - יכול להיות, קורה.. הלכתי למקום שבו עשו לי טיפול ואת כיוון הפרונט. אבל לא נמצא שום סימן של בעיה כלשהי, כל הנתונים היו תקניים לגמרי. נבדקו פעמיים ליתר בטחון. שום סימן של בעיה כלשיא. כאשר חזרתי למשרד והסברתי את המצב לפקיד ותיק שהיה שם - צעק עלי שאביא לו תאודה שיש כיוון פרונט תקין. וזהו. לא עניין אותו שום דבר שאמרתי לו, רק שאביא לו תאודה. לא רצה שאעלה למסלול לבדיקה חוזרת ללא תאודה של מוסך מורשה. אפילו לא ניסה להתייחס למה שאמרתי לו. בקיצור - למקום הזה אני לא אגיע יותר. ואתם - תחליטו בעצמכם.
טסט לרכב
הגעתי לביצוע טסט ב 7 בבוקר, מאד אדיבים, בדקו ביסודיות, החלפתי נורה שרופה אצל החשמלאי ליד במחיר הוגן. בסה"כ היו 100%.
שירות גועל נפש!!!
צועקים עליך בפני כולם צילומים עולים שקל לצילום ת.ז - חוק חדש לטענתם- וכשמבקשים ת.ז של בעל הרכב (אמא שלי) הפקידה קורעת את הטופס מול הפנים ומסלקת אותך מהמכון כי מדברים מולה בטלפון (ביקשתי שאמא תשלח הצילום)
גסי רוח
הם גסי רוח. אדם מבוגר שלא הבין ש"כיוון פרונט" ו"כיוון גלגלים" זה אותו דבר זכה לצעקות. צריך לצלם את הביטוח במכונה שעולה שקל, וזוכים לגערות אם לא מבינים בדיוק איך עושים זאת. יש תור ארוך ארוך לכיוון הגלגלים ליד - לא הגעתי לשם ולו פעם אחת בלי שנשלחתי לכיוון גלגלים.
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist