ברימאג שירות בע"מ
חשמל מוצרים ביתיים - תיקון בחולון
הבנאי 12, חולון
הצג חוות דעת
מציג 16-26 חוות דעת מתוך 36 חוות דעת על ברימאג שירות בע"מ
1.5
דירוג כללי
ציון כללי 1.1
שירות 1.5
מחיר 2.4
עמידה בזמנים 2.3
זמינות 1.2
מומלץ? 2
שביעות רצון 1.9
איכות 1.5
שביעות רצון מהמחיר 1.1

Shiran
01/11/2018
1
גרועים, לא סיפקו לי מוצר ששולם
הזמנתי מותר לפני חודש וחצי והם פשוט לא סיפקו לי אותו. זורקים אותי מאחד לאחד ולא עונים לטלפונים.זמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא מוצדק
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

Omri
24/10/2018
1
שירות הכי גרוע בארץ
הזמנתי מהם מכונת כביסה ועכשיו היא יושבת אצלי בבית שבוע בלי שאני יכול להשתמש בה!!! כי ״הטכנאים שלהם לא זמינים״... בינתיים אין לי איך לעשות כביסה.
תודה רבה ברימאג
זמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא מוצדק
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

Avichay
07/10/2018
1
יחס גרוע, שירות נוראי
נתנו לי שירות רק לאחר שאיימתי שאניח את המדיח החדש התקול בכניסה למשרדים שלהם בחולון. לפני כן אמרו שיחזרו אלי תוך 48 שעות.
מעל לחודש ישב אצלי בבית מדיח תקול מבלי מענה הגיוני מצד החברה.זמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר2 גבוה
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

יעלי
13/12/2017
1
רכשתי מכונת כביסה LG
מברימאג שרות הגיע טכנאי לתת הסבר על מכונת כביסה LG
וכמו כל המתלוננים שהטכנאי מגיע חשוב לו קודם"למכור את הרוכשים"בהצעה כביכול טובה לביטוח 4 או 6 שנים עם הטבות למינהן שאקבל עגלת גלגלים למכונה וכדו'..שהמחיר הוא כמו מחיר המכונה!!!!ולא רק זה היה לו המון זמן לספר לי כמה רווחי כדי שאתפתה....[למזלי נתתי לו לדבר עם בעלי בפלאפון שכמובן סירב!]
ההסבר על המכונה לא ארך יותר מ5 דקות. מאחר ואני לא חשתי בטוב לא התעקשתי להסבר מפורט. כי אמר אותו טכנאי{לא רוצה לפרסם את שמו כדי לא לביישו!} זה קל להבנה ויש חוברת.
כמובן שהיתקשרתי לשרות ברימאג כעבור מס' שעות לאחר שניסתי להפעיל את המכונה שהייתה נראת פשוטה להבנה אבל לא להפעלה כי דיגטלי היה חדש לי בתכלית.
בקיצור לקח לטכנאי לחזור אלי טלפונית 4 ימים....בושה וחרפה של שירות לא ממליצה בכללללזמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא מוצדק
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

eitan
02/09/2017
1
"אחריות" למדחס של מקרר
למקרר BEKO שקניתי לפני לפני שלוש היתה "אחריות על המדחס לתשע שנים נוספות" ואמנם המדחס התקלקל. כאשר פניתי לשירות הלקוחות נאמר לי שאכן האחריות עדיין בתוקף אך טכנאי שיגיע יעלה 250 ש"ח והתעקשו כי הדרך היחידה להזמין אותו היא ע"י גביית הסכום מראש.
לאחר ששילמתי מראש הגיע טכנאי שבדק את המקרר וטען כי אמנם המדחס ינתן חינם אך עלות העבודה היא 1000 ש"ח נוספים! מכיוון שיש לשלם על הגז ולבצע "שטיפה" ועוד כל מיני שטיקים. כאשר ביקשתי שיחליף רק את המדחס ללא התוספות הוא טען בתוקף שזה לא אפשרי וזו האופציה היחידה שעומדת בפני.
הטכנאי שוחרר, הלכו 250 ש"ח עבור "אחריות" והמקרר נזרק לפח.
לשיקולכם...זמינות2 נמוכה
איכות1 לא טובה
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא מוצדק
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

שירי
15/08/2017
1
שירות גרוע ומזלזל בלקוחות
מקרר של LG התקלקל פחות משנה אחרי שנקנה. בשיחה לשירות תואם טכנאי כעבור שבוע: שבוע שאני עם מקרר חדש מקולקל, ולקחתי חופש בבוקר כדי לפגוש את הטכנאי. היום הם מתקשרים להודיע שאולי הטכנאי לא יגיע בשעות שנקבעו. אולי. כלומר, שאחכה ואולי יגיע. ואם לא אז שאחכה עוד. ואם לא אז יתאמו מועד חדש. אקח עוד בוקר חופשי ואשאר עוד זמן בלי מקרר. לצערי למדתי..ציון כללי1 לא מומלץ
תאריך קבלת השירות: 8/15/2017 12:00:00 AM
הדירוג שלי (1-10): 1
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

לוסי
19/02/2017
1.6
שירות לקוי של ברימאג
המוקדנית שדיברתי איתה הבטיחה לברר בשבילי כמה דברים ולחזור אחרי חצי שעה, לא חזרה בכלל. הטכנאי שנשלח פעמיים לא היה מסוגל לתקן את מכונת הכביסה. הוא החליף בה חלק שעבורו שילמתי, כמובן. הדבר כלל לא עזר. כאשר ביקשתי ממוקדנית אחרת להחזיר את החלק הישן ולזכות אותי, אמרה שאין להם שום זיכויים. שירות גרוע ביותר!שירות1 לא טוב
שביעות רצון1 כלל לא
מחיר 3 סביר
עמידה בזמנים2 בדרך כלל לא
איכות1 לא טובה
תאריך קבלת השירות: 2/17/2017 12:00:00 AM
הדירוג שלי (1-10): 1
:1
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

Imanuel
09/06/2016
1.4
שירות לא מועיל וניסיון למכור חפצים לא מועילים
ישבנו בדירה המתנו שעתיים לטכנאי המקרר. הוא הגיע הכניס את המקרר לתקע והלך. כל הסיפור מיותר לגמרי.
בנוסף, ניסה הטכנאי למכור שלל מכשירים ואחריות מיותרת... כפי שרואים פה האחריות גם לא שווה הרבה.
מקווה שילמדו בישראל לתת שירות נורמלי!שירות1 לא טוב
שביעות רצון1 כלל לא
מחיר 1 לא מוצדק
עמידה בזמנים3 עיכוב קל
איכות1 לא טובה
תאריך קבלת השירות: 6/1/2016 12:00:00 AM
הדירוג שלי (1-10): 1
:1
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

ריבי
07/01/2016
1.8
שירות גרוע ביותר
במשך שבוע אני מנסה לתאם מועד אספקה למקרר ואין מענה!
כך גם במיקסר שקניתי, שלחתי חשבונית בכדי לקבל אחריות ונציג להדרכה אך אין תגובה מהחברה.שירות2 טעון שיפור
שביעות רצון1 כלל לא
מחיר 2 גבוה
עמידה בזמנים1 מאחר כרוני
איכות3 בסדר
תאריך קבלת השירות: 1/7/2016 12:00:00 AM
הדירוג שלי (1-10): 1
:3
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

Lior V Lior
24/12/2015
1.2
מקרר פגום בכל דלתותיו
רכשתי מקרר במחיר יקר יותר בעקבות ידיעה שאני מקבלת אחריות יבואן (נשמע יוקרתי ומחייב) המקרר הגיע כאשר שלושת דלתותיו עקומים ומכות של מעיכות על הדלתות ברימאג לא לוקחים אחריות להחליף לי דלתות חדשות למרות שיש לי שיחה מוקלטת שהם מודים שזה קרה בהובלה שהם בעצמם הובילו אליי!!!!!!!!! שירות1 לא טוב
שביעות רצון1 כלל לא
מחיר 1 לא מוצדק
עמידה בזמנים2 בדרך כלל לא
איכות1 לא טובה
תאריך קבלת השירות: 10/8/2015 12:00:00 AM
הדירוג שלי (1-10): 1
:1
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות