ברימאג שירות בע"מ
חשמל מוצרים ביתיים - תיקון בחולון
הבנאי 12, חולון
מציג 16-26 חוות דעת מתוך 32 חוות דעת על ברימאג שירות בע"מ
1.6
דירוג כללי
eitan
02/09/2017
1
"אחריות" למדחס של מקרר
למקרר BEKO שקניתי לפני לפני שלוש היתה "אחריות על המדחס לתשע שנים נוספות" ואמנם המדחס התקלקל. כאשר פניתי לשירות הלקוחות נאמר לי שאכן האחריות עדיין בתוקף אך טכנאי שיגיע יעלה 250 ש"ח והתעקשו כי הדרך היחידה להזמין אותו היא ע"י גביית הסכום מראש.
לאחר ששילמתי מראש הגיע טכנאי שבדק את המקרר וטען כי אמנם המדחס ינתן חינם אך עלות העבודה היא 1000 ש"ח נוספים! מכיוון שיש לשלם על הגז ולבצע "שטיפה" ועוד כל מיני שטיקים. כאשר ביקשתי שיחליף רק את המדחס ללא התוספות הוא טען בתוקף שזה לא אפשרי וזו האופציה היחידה שעומדת בפני.
הטכנאי שוחרר, הלכו 250 ש"ח עבור "אחריות" והמקרר נזרק לפח.
לשיקולכם... שירי
15/08/2017
1
שירות גרוע ומזלזל בלקוחות
מקרר של LG התקלקל פחות משנה אחרי שנקנה. בשיחה לשירות תואם טכנאי כעבור שבוע: שבוע שאני עם מקרר חדש מקולקל, ולקחתי חופש בבוקר כדי לפגוש את הטכנאי. היום הם מתקשרים להודיע שאולי הטכנאי לא יגיע בשעות שנקבעו. אולי. כלומר, שאחכה ואולי יגיע. ואם לא אז שאחכה עוד. ואם לא אז יתאמו מועד חדש. אקח עוד בוקר חופשי ואשאר עוד זמן בלי מקרר. לצערי למדתי.. לוסי
19/02/2017
1.6
שירות לקוי של ברימאג
המוקדנית שדיברתי איתה הבטיחה לברר בשבילי כמה דברים ולחזור אחרי חצי שעה, לא חזרה בכלל. הטכנאי שנשלח פעמיים לא היה מסוגל לתקן את מכונת הכביסה. הוא החליף בה חלק שעבורו שילמתי, כמובן. הדבר כלל לא עזר. כאשר ביקשתי ממוקדנית אחרת להחזיר את החלק הישן ולזכות אותי, אמרה שאין להם שום זיכויים. שירות גרוע ביותר! Imanuel
09/06/2016
1.4
שירות לא מועיל וניסיון למכור חפצים לא מועילים
ישבנו בדירה המתנו שעתיים לטכנאי המקרר. הוא הגיע הכניס את המקרר לתקע והלך. כל הסיפור מיותר לגמרי.
בנוסף, ניסה הטכנאי למכור שלל מכשירים ואחריות מיותרת... כפי שרואים פה האחריות גם לא שווה הרבה.
מקווה שילמדו בישראל לתת שירות נורמלי! ריבי
07/01/2016
1.8
שירות גרוע ביותר
במשך שבוע אני מנסה לתאם מועד אספקה למקרר ואין מענה!
כך גם במיקסר שקניתי, שלחתי חשבונית בכדי לקבל אחריות ונציג להדרכה אך אין תגובה מהחברה. Lior V Lior
24/12/2015
1.2
מקרר פגום בכל דלתותיו
רכשתי מקרר במחיר יקר יותר בעקבות ידיעה שאני מקבלת אחריות יבואן (נשמע יוקרתי ומחייב) המקרר הגיע כאשר שלושת דלתותיו עקומים ומכות של מעיכות על הדלתות ברימאג לא לוקחים אחריות להחליף לי דלתות חדשות למרות שיש לי שיחה מוקלטת שהם מודים שזה קרה בהובלה שהם בעצמם הובילו אליי!!!!!!!!! דני
21/06/2015
1.4
שירות לא הולם למזגן LG !!!
אחרי מס' חדשים המזגן התקלקל (נמצא באחריות)
במענה הקולי לוקח מעל חצי שעה עד שעונים אם בכלל.
דורשים להביא מתקין על חשבוני כדי שהטכנאי שלהם יטפל במדחס שתלוי בחוץ.
לא מוכנים להביא מתקין שלהם אפילו בתשלום.
ניסיתי פעמיים לתאם בין שני בעלי המקצוע - בלתי אפשרי !
מילכוד. ידוע לי שאצל מתחרים אין סיפור כזה. נאלצתי לקנות מזגן חדש, מחברה אחרת כמובן.
לצערי לא אקנה שוב מוצר שבאחריות ברימג. מורן
18/12/2014
1
שירות גרוע
העברתי להם לפני חודש איי רובוט לא יצרו איתי קשר אמרו כי חסר חלק וזהו ממתין . הבנתם קונים רובוט ב 3000 ₪ והמתנה רעות
30/11/2014
2.4
מוצרים לא טובים לא כדאי לקנות
קניתי מכונת כביסה של בקו בטלפון. בחור מקסים ענה לי על הכל .
תיאמו לי תוך יומיים קבלת מכונה . המכונה משמיעה רעשים חזקים . בשירות בקושי התייחסו אמרו לי שזה קורה בפעמים הראשונות לחכות . במכונה השנייה ,המכונה נתקעה לי באמצע סחיטה . התקשרי אך ללא מענה . התקשרתי לחנות הבחור שמכר לי העביר אותי לשירות חירום תיאמו לי טכנאי . הטכנאי אמר שהכל תקין , רעש נוראי לא ברור לי כיצד הכל תקין . לא שווה להתקרב Rona
04/10/2014
1.4
להתרחק ממוצרים תחת השירות של ברימאג
קניתי לפני כחודשיים מקרר lg שמשמיע זמזום חזק שבא והולך מהיום הראשון. במשך החודשיים האלו בעלי ואני רודפים אחרי השירות בבקשה שיגיע טכנאי. פעמיים תיאמו לנו טכנאי ונאלצנו לחכות 5 שעות בבית ולהפסיד יום עבודה וברגע האחרון אמרו שהטכנאי לא יוכל להגיע. בפעם השלישית כשעברו 4 שעות ואף אחד לא יצר קשר, התקשרנו רק כדי לשמוע שלא יוכל להגיע בטווח הזמן הקרוב כפי שתואם, ושנאלץ לחכות עוד שעתיים. במקום להתנצל ולספק שירות, המוקדנית אמרה לנו: זה בסך הכל זמזום, זה לא שהמקרר לא עובד וחווינו זלזול עקבי בזמן שלנו ובכך שאחד מאיתנו נאלץ להפסיד ימי עבודה ועוד מבלי שהבעיה תתוקן. בקיצור, עד היום תקועים עם מקרר חדש שמרעיש כאילו נמצאים בחדר מכונות... פשוט "תענוג" של שירות...