ברימאג שירות בע"מ
חשמל מוצרים ביתיים - תיקון בחולון
הבנאי 12, חולון
הצג חוות דעת
מציג 26-36 חוות דעת מתוך 36 חוות דעת על ברימאג שירות בע"מ
1.5
דירוג כללי
ציון כללי 1.1
שירות 1.5
מחיר 2.4
עמידה בזמנים 2.3
זמינות 1.2
מומלץ? 2
שביעות רצון 1.9
איכות 1.5
שביעות רצון מהמחיר 1.1

דני
21/06/2015
1.4
שירות לא הולם למזגן LG !!!
אחרי מס' חדשים המזגן התקלקל (נמצא באחריות)
במענה הקולי לוקח מעל חצי שעה עד שעונים אם בכלל.
דורשים להביא מתקין על חשבוני כדי שהטכנאי שלהם יטפל במדחס שתלוי בחוץ.
לא מוכנים להביא מתקין שלהם אפילו בתשלום.
ניסיתי פעמיים לתאם בין שני בעלי המקצוע - בלתי אפשרי !
מילכוד. ידוע לי שאצל מתחרים אין סיפור כזה. נאלצתי לקנות מזגן חדש, מחברה אחרת כמובן.
לצערי לא אקנה שוב מוצר שבאחריות ברימג.שירות1 לא טוב
שביעות רצון1 כלל לא
מחיר 3 סביר
עמידה בזמנים1 מאחר כרוני
איכות1 לא טובה
תאריך קבלת השירות: 6/21/2015 12:00:00 AM
הדירוג שלי (1-10): 1
:3
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

מורן
18/12/2014
1
שירות גרוע
העברתי להם לפני חודש איי רובוט לא יצרו איתי קשר אמרו כי חסר חלק וזהו ממתין . הבנתם קונים רובוט ב 3000 ₪ והמתנה שירות1 לא טוב
שביעות רצון1 כלל לא
מחיר 1 לא מוצדק
עמידה בזמנים1 מאחר כרוני
איכות1 לא טובה
תאריך קבלת השירות: 12/18/2014 12:00:00 AM
הדירוג שלי (1-10): 1
:1
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

רעות
30/11/2014
2.4
מוצרים לא טובים לא כדאי לקנות
קניתי מכונת כביסה של בקו בטלפון. בחור מקסים ענה לי על הכל .
תיאמו לי תוך יומיים קבלת מכונה . המכונה משמיעה רעשים חזקים . בשירות בקושי התייחסו אמרו לי שזה קורה בפעמים הראשונות לחכות . במכונה השנייה ,המכונה נתקעה לי באמצע סחיטה . התקשרי אך ללא מענה . התקשרתי לחנות הבחור שמכר לי העביר אותי לשירות חירום תיאמו לי טכנאי . הטכנאי אמר שהכל תקין , רעש נוראי לא ברור לי כיצד הכל תקין . לא שווה להתקרב שירות2 טעון שיפור
שביעות רצון1 כלל לא
מחיר 3 סביר
עמידה בזמנים5 מעל לציפיות
איכות1 לא טובה
תאריך קבלת השירות: 11/17/2014 12:00:00 AM
הדירוג שלי (1-10): 1
:1
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

Rona
04/10/2014
1.4
להתרחק ממוצרים תחת השירות של ברימאג
קניתי לפני כחודשיים מקרר lg שמשמיע זמזום חזק שבא והולך מהיום הראשון. במשך החודשיים האלו בעלי ואני רודפים אחרי השירות בבקשה שיגיע טכנאי. פעמיים תיאמו לנו טכנאי ונאלצנו לחכות 5 שעות בבית ולהפסיד יום עבודה וברגע האחרון אמרו שהטכנאי לא יוכל להגיע. בפעם השלישית כשעברו 4 שעות ואף אחד לא יצר קשר, התקשרנו רק כדי לשמוע שלא יוכל להגיע בטווח הזמן הקרוב כפי שתואם, ושנאלץ לחכות עוד שעתיים. במקום להתנצל ולספק שירות, המוקדנית אמרה לנו: זה בסך הכל זמזום, זה לא שהמקרר לא עובד וחווינו זלזול עקבי בזמן שלנו ובכך שאחד מאיתנו נאלץ להפסיד ימי עבודה ועוד מבלי שהבעיה תתוקן. בקיצור, עד היום תקועים עם מקרר חדש שמרעיש כאילו נמצאים בחדר מכונות... פשוט "תענוג" של שירות...שירות1 לא טוב
שביעות רצון1 כלל לא
מחיר 3 סביר
עמידה בזמנים1 מאחר כרוני
איכות1 לא טובה
תאריך קבלת השירות: 9/1/2014 12:00:00 AM
הדירוג שלי (1-10): 1
:3
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

no name
07/09/2014
1
שלחו אלי הודעה שהמוצר הגיע ושאני צריך לבוא לסניף
אז נסעתי לסניף לקחת את המוצר והוא בכלל לא הגיע
אז למה אתם שולחים הודעה ללקוח שלכם שהמוצר הגיע?
סתם שרפו לי שעה מהיום, זמן, דלק...ועצביםשירות1 לא טוב
שביעות רצון1 כלל לא
מחיר 1 לא מוצדק
עמידה בזמנים1 מאחר כרוני
איכות1 לא טובה
תאריך קבלת השירות: 9/7/2014 12:00:00 AM
הדירוג שלי (1-10): 1
:2
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

אור
22/05/2013
4.4
תיקון מזגן
לפני כמה חודשים קנינו מזגן עילי של LG. לפני שבועיים כשהדלקנו אותו המזגן החל לטפטף ובקושי קירר. מאוד כעסנו שכן המזגן חדש יחסית, התקשרנו לברימאג וענתה לנו נציגה מאוד נחמדה ואדיבה שתיאמה לנו טכנאי בתוך זמן קצר. הטכנאי הגיע ולאחר בדיקה אמר שצינור המזגן היה סתום ושזו תקלה די נפוצה במזגנים, הוא היה נחמד וסידר את התקלה די במהירות יאמר לזכותו הוא גם המליץ לנו לנקות את הפילטרים של המזגן מידי פעם כדי לחסוך בחשמל. אז זה הזמן לפרגן ולומר תודה!שירות5 מעל לציפיות
שביעות רצון5 מעל לציפיות
מחיר 4 טוב
עמידה בזמנים4 עמד בזמנים
איכות4 טובה
תאריך קבלת השירות: 5/12/2013 12:00:00 AM
הדירוג שלי (1-10): 1
:1
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

Keren
25/12/2012
4
מכונת כביסה שהתקלקלה
מכונת הכביסה שברשותי התקלקלה בתחילת החודש לאחר שנמצאת אצלי שלוש שנים. לאחר שדיברתי עם החנות ממנה קניתי נשלחתי לברימאג שהיו מאוד אדיבים בטלפון וקבעו איתי מועד להגעת טכנאי שאכן הגיע בזמן. בסך הכל אני מאוד מרוצה מהשירות.שירות5 מעל לציפיות
שביעות רצון4 שבע רצון
מחיר 4 טוב
עמידה בזמנים4 עמד בזמנים
איכות3 בסדר
תאריך קבלת השירות: 12/6/2012 12:00:00 AM
הדירוג שלי (1-10): 8
:1
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

Reut Hophman
19/12/2012
4.6
תיקון מקרר של LENCO
התקשרתי לברימאג שירות בעקבות רעש מוזר שעשה המקרר מזה כמה ימים.
הגיע טכנאי אדיב ונחמד שאני לא זוכרת את שמו לצערי כי בהחלט מגיעה לו מילה טובה.
התקלה סודרה במהרה והמקרר חזר לעצמושירות5 מעל לציפיות
שביעות רצון5 מעל לציפיות
מחיר 4 טוב
עמידה בזמנים4 עמד בזמנים
איכות5 מעולה
תאריך קבלת השירות: 12/17/2012 12:00:00 AM
הדירוג שלי (1-10): 10
:1
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

מיקסר קיימיקס
08/10/2012
1
שירות גרוע
רכשתי מיקסר ברשת שקם אלקטריק בקניון בת-ים. לאחר חודש מערבל הלישה ניתקע . פניתי לחנות .מנהל החנות התנער מכל אחריות וטען שהוא רק יבואן ואינו אחראי למוצרים שהוא מוכר . הוא הפנה אותי לחברת ברמינג לקחנו את המיקסר התקלה תוקנה ולדברי הטכנאי זו תקלה נפוצה בדגם הזה. כעבור חודשיים שוב חזרה אותה תקלה פניתי לשירות לקחות וביקשתי להחליף מיקסר או החזר כספי שכן לא יתכן שבמיקסר חדש יהיו תקלות ברצף כזה.הובטח לי שמנהלת שירות לקוחות תחזוא אלי למחרת . מאחר שעברו יומיים ולא חזרו פניתי שוב שאלתי את המנהלת מדוע לא חזרה אלי תשובתה הייתה המיקסר מתוקן הודיעו לך על כך את יכולה לקחת אותו. הסברתי לה שאינני מוכנה לקחת אותו אני מבקשת החזר כספי או מיקסר אחר. תשובתה הייתה שהמיקסר תקין אני פשוט לא יודעת להפעיל אותו.לאחר שיחה ארוכה ללא תוצאות הוצע לי פיצוי של חודשיים נוספים לאחריות.היא הבטיחה שתחזור אלי למחרת או בערב חג שני של סוכות. היא לא חזררה אלי ולא היה מענה לטלפונים שלי.נכון להיום המיקסר שוב לא עובד ונוספו לכך גם רעידות בזמן הלישה. עלות המכשיר 2000 ש"ח והוא עומד ללא שימוש כלל.שירות1 לא טוב
שביעות רצון1 כלל לא
מחיר 1 לא מוצדק
עמידה בזמנים1 מאחר כרוני
איכות1 לא טובה
תאריך קבלת השירות: 10/2/2012 12:00:00 AM
הדירוג שלי (1-10): 1
:2
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

i
חוות דעת של צרכן אשר יצר קשר טלפוני עם בית העסק, התקבל באמצעות סקר טלפוני המבוצע על ידי חברת סקרים מקצועית.
מירב
08/12/2011
1.8
ברימאג (לא) שירות
קנינו מקרר של LG והשירות הוא של חברת ברימאג. שירות מתחת לכל ביקורת. היו צריכים להחליף לנו ידית לא תקינה . חיכינו מעל לחצי שנה להחלפה של הידית וגם אז ההחלפה לא הייתה לשביעות רצוננו. שירות1 מתחת לכל ביקורת
מחיר 3 סביר
עמידה בזמנים3 עיכוב קל
איכות1 מתחת לכל ביקורת
שביעות רצון1 כלל לא
תאריך קבלת השירות: 7/15/2010 12:00:00 AM
הדירוג שלי (1-10): 1
:2
באדיבות אתר הדירה
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות