accessibility
Avatar_add_reviewicon-login-arrow-symbolLogOutFull_Menuדפי זהבPointsAvatar_add_reviewAvatar_add_reviewFavoritesMessagesPeopleEdit_detailsHistory

היי אורח

accessibility
Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom

הצג חוות דעת

מציג 26-36 חוות דעת מתוך 36 חוות דעת על ברימאג שירות בע"מ

1.5
ציון כללי 1.1
שירות 1.5
מחיר 2.4
עמידה בזמנים 2.3
זמינות 1.2
מומלץ? 2
שביעות רצון 1.9
איכות 1.5
שביעות רצון מהמחיר 1.1
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
שירות לא הולם למזגן LG !!!
אחרי מס' חדשים המזגן התקלקל (נמצא באחריות) במענה הקולי לוקח מעל חצי שעה עד שעונים אם בכלל. דורשים להביא מתקין על חשבוני כדי שהטכנאי שלהם יטפל במדחס שתלוי בחוץ. לא מוכנים להביא מתקין שלהם אפילו בתשלום. ניסיתי פעמיים לתאם בין שני בעלי המקצוע - בלתי אפשרי ! מילכוד. ידוע לי שאצל מתחרים אין סיפור כזה. נאלצתי לקנות מזגן חדש, מחברה אחרת כמובן. לצערי לא אקנה שוב מוצר שבאחריות ברימג.
שירות גרוע
העברתי להם לפני חודש איי רובוט לא יצרו איתי קשר אמרו כי חסר חלק וזהו ממתין . הבנתם קונים רובוט ב 3000 ₪ והמתנה
מוצרים לא טובים לא כדאי לקנות
קניתי מכונת כביסה של בקו בטלפון. בחור מקסים ענה לי על הכל . תיאמו לי תוך יומיים קבלת מכונה . המכונה משמיעה רעשים חזקים . בשירות בקושי התייחסו אמרו לי שזה קורה בפעמים הראשונות לחכות . במכונה השנייה ,המכונה נתקעה לי באמצע סחיטה . התקשרי אך ללא מענה . התקשרתי לחנות הבחור שמכר לי העביר אותי לשירות חירום תיאמו לי טכנאי . הטכנאי אמר שהכל תקין , רעש נוראי לא ברור לי כיצד הכל תקין . לא שווה להתקרב
להתרחק ממוצרים תחת השירות של ברימאג
קניתי לפני כחודשיים מקרר lg שמשמיע זמזום חזק שבא והולך מהיום הראשון. במשך החודשיים האלו בעלי ואני רודפים אחרי השירות בבקשה שיגיע טכנאי. פעמיים תיאמו לנו טכנאי ונאלצנו לחכות 5 שעות בבית ולהפסיד יום עבודה וברגע האחרון אמרו שהטכנאי לא יוכל להגיע. בפעם השלישית כשעברו 4 שעות ואף אחד לא יצר קשר, התקשרנו רק כדי לשמוע שלא יוכל להגיע בטווח הזמן הקרוב כפי שתואם, ושנאלץ לחכות עוד שעתיים. במקום להתנצל ולספק שירות, המוקדנית אמרה לנו: זה בסך הכל זמזום, זה לא שהמקרר לא עובד וחווינו זלזול עקבי בזמן שלנו ובכך שאחד מאיתנו נאלץ להפסיד ימי עבודה ועוד מבלי שהבעיה תתוקן. בקיצור, עד היום תקועים עם מקרר חדש שמרעיש כאילו נמצאים בחדר מכונות... פשוט "תענוג" של שירות...
שלחו אלי הודעה שהמוצר הגיע ושאני צריך לבוא לסניף
אז נסעתי לסניף לקחת את המוצר והוא בכלל לא הגיע אז למה אתם שולחים הודעה ללקוח שלכם שהמוצר הגיע? סתם שרפו לי שעה מהיום, זמן, דלק...ועצבים
תיקון מזגן
לפני כמה חודשים קנינו מזגן עילי של LG. לפני שבועיים כשהדלקנו אותו המזגן החל לטפטף ובקושי קירר. מאוד כעסנו שכן המזגן חדש יחסית, התקשרנו לברימאג וענתה לנו נציגה מאוד נחמדה ואדיבה שתיאמה לנו טכנאי בתוך זמן קצר. הטכנאי הגיע ולאחר בדיקה אמר שצינור המזגן היה סתום ושזו תקלה די נפוצה במזגנים, הוא היה נחמד וסידר את התקלה די במהירות יאמר לזכותו הוא גם המליץ לנו לנקות את הפילטרים של המזגן מידי פעם כדי לחסוך בחשמל. אז זה הזמן לפרגן ולומר תודה!
מכונת כביסה שהתקלקלה
מכונת הכביסה שברשותי התקלקלה בתחילת החודש לאחר שנמצאת אצלי שלוש שנים. לאחר שדיברתי עם החנות ממנה קניתי נשלחתי לברימאג שהיו מאוד אדיבים בטלפון וקבעו איתי מועד להגעת טכנאי שאכן הגיע בזמן. בסך הכל אני מאוד מרוצה מהשירות.
תיקון מקרר של LENCO
התקשרתי לברימאג שירות בעקבות רעש מוזר שעשה המקרר מזה כמה ימים. הגיע טכנאי אדיב ונחמד שאני לא זוכרת את שמו לצערי כי בהחלט מגיעה לו מילה טובה. התקלה סודרה במהרה והמקרר חזר לעצמו
שירות גרוע
רכשתי מיקסר ברשת שקם אלקטריק בקניון בת-ים. לאחר חודש מערבל הלישה ניתקע . פניתי לחנות .מנהל החנות התנער מכל אחריות וטען שהוא רק יבואן ואינו אחראי למוצרים שהוא מוכר . הוא הפנה אותי לחברת ברמינג לקחנו את המיקסר התקלה תוקנה ולדברי הטכנאי זו תקלה נפוצה בדגם הזה. כעבור חודשיים שוב חזרה אותה תקלה פניתי לשירות לקחות וביקשתי להחליף מיקסר או החזר כספי שכן לא יתכן שבמיקסר חדש יהיו תקלות ברצף כזה.הובטח לי שמנהלת שירות לקוחות תחזוא אלי למחרת . מאחר שעברו יומיים ולא חזרו פניתי שוב שאלתי את המנהלת מדוע לא חזרה אלי תשובתה הייתה המיקסר מתוקן הודיעו לך על כך את יכולה לקחת אותו. הסברתי לה שאינני מוכנה לקחת אותו אני מבקשת החזר כספי או מיקסר אחר. תשובתה הייתה שהמיקסר תקין אני פשוט לא יודעת להפעיל אותו.לאחר שיחה ארוכה ללא תוצאות הוצע לי פיצוי של חודשיים נוספים לאחריות.היא הבטיחה שתחזור אלי למחרת או בערב חג שני של סוכות. היא לא חזררה אלי ולא היה מענה לטלפונים שלי.נכון להיום המיקסר שוב לא עובד ונוספו לכך גם רעידות בזמן הלישה. עלות המכשיר 2000 ש"ח והוא עומד ללא שימוש כלל.
ברימאג (לא) שירות
קנינו מקרר של LG והשירות הוא של חברת ברימאג. שירות מתחת לכל ביקורת. היו צריכים להחליף לנו ידית לא תקינה . חיכינו מעל לחצי שנה להחלפה של הידית וגם אז ההחלפה לא הייתה לשביעות רצוננו.
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_infoSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist