Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom

מציג 46-56 חוות דעת מתוך 73 חוות דעת על מרכז שירות ומכירה ג.ג.ג רעננה

4.4
ציון כללי 4.7
שירות 4.5
מחיר 3.2
עמידה בזמנים 3.7
זמינות 4.9
שביעות רצון 3.7
איכות 4.5
שביעות רצון מהמחיר 4.2
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
מושלם
שירות אדיב ומהיר מאוד רותם היה ממש מקצועי ואדיב
שירות במוסך גגג
בהתחלה הגעתי והשירות לא היה בשביעות רצוני, לאחר מכן בא אלעד ועזר לי ודאג שאצא מרוצה!
שירות טוב
היה שירות מעולה ויחס טוב רק אתם צריכים לדעתי עוד עובד בשינוע של המכוניות
חוות דעת
קיבלתי שירות מהיר וטוב מעופר.. בדרכ עובד עם רותם שהיה בהשתלמות
מרוצה מאוד מהטיפול
קיבלתי שרות מעולה אדיב ומתחשב ,תודה מיוחדת לרותם
חוות דעת
שרות טוב מאוד מחירים גבוהים מאוד
מוסך גגג רעננה
היה מעולה. שרות מהיר ביותר ואווירה נעימה.
רכישת רכב חדש
אני רכשתי רכב חדש מהסניף, החבר'ה מאוד סבבה עוזרים תומכים והכל בכיף.. ממליץ בחום.
שעון שוויצרי -יודע מה המחיר ובמקביל יודע מה אני מקבל
תיאמתי תור לטיפול במוסך ג.ג.ג. רעננה , בהגעתי למרכז השירות לביצוע טיפול וטסט, פנה אלי נציג השירות ובירך אותי לשלום ,היחס שקיבלתי ,הקשר ששמרו איתי בכל זמן שרכבי שהה במוסך , (ראיתי בזווית העין שלקוח נוסף מקבל שירות/יחס זהה לשלי ) גורמת לי לרצות להיות לקוח שלהם, עליהם אני תמיד אמליץ לכל מי ששואל, על טל ,רותם ועופר יועצי השירות, פקידות הקבלה . ג.ג.ג. תודה על שירות מדהים
אבחון שגוי , להחלפת חלק תקין ויקר
בתאריך 24.1.16 , ביקשתי לתקן בגטה את התאורה הפנימית , בתום הבדיקה נאמר לי יש צורך בהחלפת יחידת בקרת חשמל , המחיר כ-7175 שקל. נוכח המחיר הגבוהה החלטתי לא לתקן את התקלה . שילמתי 337 שקל עבור הבדיקה. פניתי למוסך בכפר סבא , לאחר בדיקה נתגלה כי יש תקלה ב- ריליי 4 רגליים,אשר הוחלף ושילמתי עבור העבודה והחלק 562 שקל.
תגובות (1)

בועז - תמונה
תגובה של בית העסק

15/02/2017

שלום לך, כשיצרנו קשר ועדכנת אותי במקרה מסרתי לך כי אשמח לקבל ממך יותר פרטים ואף להגיע אלי כדי לאבחן ולבדוק את המקרה שוב ללא עלות ,לאחר תקופה ( שבא בחרת לא להגיע ולדרוש מראש את עלות הבדיקה שמרכז השירות גבה ממך כדת וכדין על אבחון תקלה), צלצלת שוב כדי לשאול איך מתקדמים בעניין, אני שוב חזרתי ואמרתי שאני יותר מאשמח לבדוק שוב את המקרה אך האופציה היחידה שהצעת היא החזר כספי בלבד ,אף הצעתי לנקוט בצעד שירותי כדי לשפר את הרגשתך למרות שאין מרכז השירות לוקח אשמה כלשהי , אני מזמין אותך ליצור עימי קשר שוב כדי לברר את העניין לעומק,כמובן שמרכז השירות יודע לקחת אחריות על טעות שיכולה לקרות אך לא נוכל לעשות דבר עד שלא נבדוק. מרכז השירות שם לעצמו מטרה לתת שירות מעולה ,לכל אחד ,בכל זמן ובכל מקום הנהלת מרכז השירות
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist