accessibility
Avatar_add_reviewicon-login-arrow-symbolLogOutFull_Menuדפי זהבPointsAvatar_add_reviewAvatar_add_reviewFavoritesMessagesPeopleEdit_detailsHistory

היי אורח

accessibility
Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom

הצג חוות דעת

מציג 56-66 חוות דעת מתוך 74 חוות דעת על מרכז שירות ומכירה ג.ג.ג רעננה

4.3
ציון כללי 4.6
שירות 4.5
מחיר 3.2
עמידה בזמנים 3.7
זמינות 4.8
שביעות רצון 3.7
איכות 4.5
שביעות רצון מהמחיר 4.2
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
אבחון שגוי , להחלפת חלק תקין ויקר
בתאריך 24.1.16 , ביקשתי לתקן בגטה את התאורה הפנימית , בתום הבדיקה נאמר לי יש צורך בהחלפת יחידת בקרת חשמל , המחיר כ-7175 שקל. נוכח המחיר הגבוהה החלטתי לא לתקן את התקלה . שילמתי 337 שקל עבור הבדיקה. פניתי למוסך בכפר סבא , לאחר בדיקה נתגלה כי יש תקלה ב- ריליי 4 רגליים,אשר הוחלף ושילמתי עבור העבודה והחלק 562 שקל.
תגובות (1)

בועז - תמונה
תגובה של בית העסק

15/02/2017

שלום לך, כשיצרנו קשר ועדכנת אותי במקרה מסרתי לך כי אשמח לקבל ממך יותר פרטים ואף להגיע אלי כדי לאבחן ולבדוק את המקרה שוב ללא עלות ,לאחר תקופה ( שבא בחרת לא להגיע ולדרוש מראש את עלות הבדיקה שמרכז השירות גבה ממך כדת וכדין על אבחון תקלה), צלצלת שוב כדי לשאול איך מתקדמים בעניין, אני שוב חזרתי ואמרתי שאני יותר מאשמח לבדוק שוב את המקרה אך האופציה היחידה שהצעת היא החזר כספי בלבד ,אף הצעתי לנקוט בצעד שירותי כדי לשפר את הרגשתך למרות שאין מרכז השירות לוקח אשמה כלשהי , אני מזמין אותך ליצור עימי קשר שוב כדי לברר את העניין לעומק,כמובן שמרכז השירות יודע לקחת אחריות על טעות שיכולה לקרות אך לא נוכל לעשות דבר עד שלא נבדוק. מרכז השירות שם לעצמו מטרה לתת שירות מעולה ,לכל אחד ,בכל זמן ובכל מקום הנהלת מרכז השירות
הצעת מחיר טיפול לרכב
אני לקוח קבוע של סקודה רציתי לקבל הצעת מחיר לסקודה שלי.. דיברתי הם הנציג שירות טיפולים ..הבחור הוסיף לי דברים שאני לא צריך הסברתי לבחור שהרכב עבר קצת ק"מ ולפי הספר היצרן אני לא צריך. גם לא הסביר לי מה הסיבה שמוסיף לי את הדברים גם דיבר לא יפה וגם צעק ונתן מחיר כפול ויקר..חבל שסקודה מעסיקה אנשים כאלה
פניתי לצורך רכישת רכב. הרכב לא סופק בזמן שנקבע. נשארתי בלי רכב והייתי מצפה שייתנו לי רכב חלופי. המחיר בסדר.
פניתי לצורך רכישת רכב, השירות היה מקצועי ואדיב, ומעבר לזה, יוצא מן הכלל עם הצוות בחדר התצוגה הם נתנו מענה לכל בעיה, השירות היה מהיר, המחיר היה סביר בהתאם לציפיות, אני לקוח שלהם כבר המון שנים לכן בחרתי בהם.
פניתי לצורך תיקון הרכב, החלפת קארטר. אהבתי את הקשר איתי עם הלקוח, הטיפול היה מהיר והמחיר היה יקר מעל הממוצע.
מחיר מופקע ויחס ללקוח מחפיר
בפעמיים שהייתי בגגג המחר היה מופקע וכשהערתי הורידו מחיר כמעט מייד. ממש בשיטת מצליח. כשסיימתי חסם את הרכב שלי אחד מעובדי המוסך וכשביקשתי (יפה) שיפנה את הרכב צרח עלי שהוא פטלפון ושאני חוצפן! ממליץ לא ללכת לשם.
פניתי למרכז שירות ומכירה ג.ג.ג. רעננה לטיפול שוטף לרכב. ההתנהלות שלהם לא טובה. הם איבדו מפתח, לא שיחררו את הרכב בזמן ושכחו לבצע משהו מסוים. הם לא מקצועיים. היחס סביר. המחיר בהתאם. הם באותו סכום של המוסכים המורשים. פניתי למרכז שירות ומכירה ג.ג.ג. רעננה כי הם הכי קרובים אלי לבית.
פניתי לצורך טיפול באוטו. האוטו עדיין באחריות ולא שילמתי כסף. השירות והיחס מצויין.עמדו בלוח הזמנים.
טיפול החלפת שמן יקר מאוד.
שילמתי כמעט 900 ש"ח על טיפול החלפת שמן פשוט (אוגוסט 2013). המזכירה הבטיחה לי שאם הכל בסדר ברכב אז זה יצא בסביבות 700 שזה גם יקר אבל הסכמתי. עיצה לקוראים: לא להסכים להצעה יקרה עבור טיפול קטן. שמן לרכב עולה בסביבות 100 ש"ח. עם עבודה ומסננים גג 400 ש"ח. חבל על הגזל. אלמד להבא ומקווה שעזרתי לאנשים.
טיפול מושלם
הגעתי עם בעיה במזגן, החבר'ה עמדו בזמנים, באדיבות ובאחריות.
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_infoSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist