תודה לך!
חוות הדעת שלך התקבלה ונמצאת כעת בבדיקה על-ידי צוות דפי זהב.
לאחר האישור היא תפורסם בעמוד בית העסק.
לאחר האישור היא תפורסם בעמוד בית העסק.
אני מאשר/ת קבלת דיוור ומידע פרסומי מקבוצת .zap האישור נדרש לקבלת ההטבה, אינו חובה וניתן לביטול בכל עת.
ביקורת על אוטו בנץ בע"מ
מספר מקשר
זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי
לפי תנאי השימוש באתר.
072-3250146
חוות דעת גולשים
מקצועיות
(4.7) (15) זמינות
(4.6) (14) שירות
(4.4) (25) מחיר
(3.9) (15) כתוב חוות דעת
הזמנת איש מקצוע?קיבלת 50₪ מתנה לרכישה באתר ZAPSTORE
חוות דעת של user79066
(5.0)
10/07/2018
מעולה
שירות מעולה כבר שנים שאני מרוצה
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של יעקב
(4.2)
30/05/2017
פניתי לבית העסק לצורך החלפת שמן ברקסים לאוטו. הכל היה טוב. המחיר ששילמתי יקר מכויון שהאוטו עצמו יקר, אבל ציפיתי שיהיה פחות יקר.
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של baroryon
(5.0)
16/12/2016
פשוט ווואוו
הרבה זמן לא נתקלתי בנותני שירות בררמה הזאת בישראל!!
פשוט וואוו איזה מוסך איזה אנשים איזה שירות איזה נתינה !!
אני רוצה להודות בראש ובראשונה למנהל המוסך ששמו רוני בחור מדהים עם זמינות שאין דברים כאלה בשעה 2 בלילה תמיך בי בתקלה ברכב ונלחם איתי לאחר שניסה לעזור לי טלפונית שאני יגיע על הבוקר למוסך למרות שהיה שישי כדי שיעזרו לי בתקלה פשוט מרוצה עד השמיים אין כמוכם הלוואי והרבה נותני שירות בישראל היו נותנים שירות כזה!
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של אייל
(3.6)
02/11/2015
פניתי ל"אוטו בנץ בע"מ" לצורך תיקון באוטו. השירות טוב. מחיר גבוה. קיבלתי את השירות בזמן.
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של שימי
(4.4)
28/12/2014
פניתי לצורך החלפת מנורה במכונית. פניתי אליהם כי הייתי בת"א לידם כאשר הייתי זקוק לשרות הנ"ל. השרות היה מהיר והמחיר סביר.
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של שרית
(4.4)
07/07/2013
פניתי אל "אוטו בנץ בע"מ" מפני שאני מכירה את המוסך כבר זמן רב ומקבלת מהם שירות לרכב. השירות הוא תמיד מעולה, היחס נהדר והמחירים הם סבירים עד זולים.
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של user73112
(4.8)
16/06/2013
פניתי לצורך תקלה ברכב, השירות היה אדיב מאוד ובזמן, המחיר היה מה שציפיתי, לא בחנתי הצעות אחרות, בחרתי בו בגלל היכרות קודמת
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של user92171
(3.6)
16/06/2013
ההתנהלות הייתה טובה בגלל שהיה מענה מהיר. השירות היה אדיב מאוד. האספקה הגיע מעט באיחור. המחיר היה סביר. בחרתי בבית עסק זה בגלל שהוא מוסך מורשה של מרצדס.
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של user98934
(3.2)
21/04/2013
פניתי למוסך כדי לטפל במקרה פחחות. הוא עמד בלוח זמנים והוא לא כל כך זול.
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של user92124
(4.2)
06/01/2013
פניתי אליו לקבל ממנו שירות לרכב השירות היה טוב והמחירים סבירים.
קרא עוד
הסתר

הצג עוד חוות דעת