Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
מ. ברוכים ובניו בע"מ - תמונה ראשית

מציג 6-16 חוות דעת מתוך 19 חוות דעת על מ. ברוכים ובניו בע"מ

3
ציון כללי 3.2
שירות 3.1
מחיר 3.1
זמינות 2.9
שביעות רצון 2.6
שירות 2.6
איכות 3
שביעות רצון מהמחיר 3.7
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
שירות אדיב ומהיר !!!
חשוב שאציין רכשתי מכונת תספורת בחנות בסט מובייל שהיבואן הוא מ.ברוכים.. המכונה מצויינת אבל מסרק אחד עשה קצת רעש (עדיין ברמת התקין) פניתי לשירות ספרתי על המצב לנציגה בשם גאולה אני יוסיף וידגיש היה ברור לי שעל החלק הספציפי אין החריות גאולה הקשיבה שלי ,היתה אדיבה ,סבלנית מאוד, ולמרות שאין אחריות הציע לשלוח לי את החלק הספציפי (מסרק 6/9) עם שליח עד לבית ,חשבתי שיקח המון זמן עד שיגיע ולהפתעתי בפחות מ 24 שעות החלק הגיע עד לביתי ללא שום עלות נוספת ..אז גאולה תודה על שירות מושלם אין ספק שאני יחפש את השם שלכם כיבואן כאשר אני ירצה מוצר חשמלי חדש.
צריך לרדוף אחריהם כדי לקבל שיר
מ ברוכים מספקים את האחריות לדייסון שקנינו. כמה חודשים אחרי הקניה הדייסון הפסיק לעבוד ופנינו אליהם לקבל שירות. הם כמעט לא זמינים, יש להם מספר ווטסאפ שהם מפרסמים שאף אחד לא עונה בו. עד שהשגנו אותם הם קבעו שליח שיבוא לקחת אבל נתנו לו מספר לא נכון. עכשיו שסוף סוף לקחו את הדייסון הם לא זמינים כדי להגיד מתי יחזירו לי אותו. שירות גרוע מאוד...
טוב מאוד
צלצלתי ונעניתי כמעט מיד וקיבלתי שירות אדיב ונעים לנושא המשלוח. כעבור יום השוטף/שואב היה אצלי עם שליח. רק דברים טובים יש לומר.
שירות טוב לאללה
קנינו דייסון המוט הגיע עם דפיקה. ואחרי יום הגיע מוט חדש עם שליח. שירות מעולה.
שירות שאין כמותו בשום מקום אחר
רכשתי שם טוסטר חשמלי לפני 3.5 חודשים. בוקר אחד הטוסטר שבק חיים, ירדתי ישירות לחנות.. בלי דיונים ובלי ויכוחים או בדיקות החליפו לי לחדש באותו רגע. כל הכבוד להם! הלוואי וכל נותני השירות היו לומדים מהם
שירות מעולה ומהיר
קניתי שואב אבק של דייסון עם אחריות מ. ברוכים. כשפתחתי את החבילה בבית גיליתי שהגיע עם שנאי אירופאי. אמנם לקח לי קצת זמן להשיג את שירות הלקוחות, אבל ברגע שהשגתי אותם הם מיידית לקחו את הפרטים שלי ושלחו לי שנאי המתאים לחשמל בארץ עם שליח עד הבית ביום העסקים הבא. תודה רבה!
שירות זוועה!
קניתי מערכת סטריאו דרכם והיא לא היתה תקינה, החליפו לי אותה פעמיים!!! ועדיין לא היתה טובה, אחרי 4 חודשים בלי מערכת בבית, אחרי שאני מתקשרת כל הזמן אליהם, רודפת אחריהם כנראה החליטו לזכות אותי. פשוט מעצבן!!!
תגובות (1)

נטלי - תמונה
תגובה של בית העסק

27/01/2016

שלום בדבריי הלקוחה ניתן להבין בבירור שלאורך כל הדרך קיבלה שרות מצוין!! המוצר נקנה לפניי כ- 8 חודשים ובמהלך שנת האחריות הניתנת למוצר, הגיע נציב מטעמינו לבית הלקוחה, והחליף ללקוחה את המוצר לחדש! [כאמור, המערכת לא תוקנה...] לאחר שראינו כי פעמיים המוצר לא תקין [לדבריי הלקוחה] החלטנו לא לטרטר את הלקוחה ולהחליף לה למוצר אחר. ניתנו ללקוחה 2 אפשרויות : האחת מערכת שעלותה יותר גבוהה בקצת מזו שקנתה - ללא תוספת תשלום !!!! והשנית מערכת הרבה יותר יקרה -בתוספת תשלום, חשוב לציין כי בסך הכולל במידה והייתה מוסיפה תשלום כעת יחד עם התשלום המקורי ששלמה על המערכת שקנתה לפניי 8 חודשים לא הייתה מגיעה למחיר שוק של המערכת שהוצעה בשדרוג הלקוחה לא מעוניינת בשני ההצעות הרשומות לעיל ולכן הצענו לה זיכוי מלא כפי ששילמה לפני 8 חודשים!! האם זה נחשב שירות זוועה??
אחראיים מאוד ונותנים מעבר לנדרש
קניתי לפני חמש שנים בלנדר אצל אחים ברוכים, והוא התקלקל. נשלח לתיקון והתקלקל בשנית. למרות שזה היה אחרי תקופת האחריות שלחו לי בלנדר יד חדש, עם יותר חלקים ממה שהיה. שירות עשר, הלוואי שירבו כמותם
אסור לקנות !
חבל שלא ידעתי על חוות הדעת הגרועות שיש עליהם לפני שרכשתי את השואב .. שהתקלקל ממש לאחר חודש עבודה ומאז - אני נמצאת בסגה ארוכה שלא נגמרת השואב אצלם מ 11.6 ועד היום למרות טלפונים - אין לי תשובה מתי אקבל אותו
תגובות (1)

נטלי - תמונה
תגובה של בית העסק

15/07/2013

שלום רב חברת מ ברוכים ובניו משרתת נאמנה מאות אלפי לקוחות בשנה קמעונאים ספקים ולקוחות פרטיים השרות אצלנו הוא מעל הכל הלקוח לא נתן פרטים מזהים ולכן קשה לעזור שיפנה אלינו ונטפל בו מיידית על הצד הטוב ביור
שירות בעייתי
שואב אבק (באחריות) נאסף לתיקון "עד מקסימום שבועיים" לדבריהם ב10- ליוני. לא עונים לטלפונים ומתעלמים מהודעות טלפוניות חוזרות שלושה שבועות מאוחר יותר. נראה שנאלץ לרכוש שואב חדש שכן אין לדעת אם ומתי ייצרו קשר ויחזירו את המוצר התקול שנמסר לטיפולם! אני לא אחדור על טעות הרכישה מ-"ב. ברוכים"!
תגובות (1)

idit - תמונה
תגובה של idit

15/07/2013

צודק !
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist