הצג חוות דעת
מציג 6-16 חוות דעת מתוך 17 חוות דעת על גיל קאר
2.3
דירוג כללי
ציון כללי 2.2
שירות 2.2
מחיר 2.7
זמינות 2.8
שביעות רצון 2.3
שירות 3
איכות 2.1
שביעות רצון מהמחיר 2.6

danielbrus2000
14/09/2019
2
איכות המוצר.
לפני כחצי שנה רכשתי טויוטה יאריס עם מערכת מולטימדיה כוללת WAZE ,שהותקנה בגילקאר.מלהתחילה בWAZE היתה תקלה של חיבור לרשת.לוקח לי לפעמים
5-4 דקות עד יש חיבור והWAZE מתחיל לנתב.בסוכנות טויוטה החליפה לי חלק שאחראי לחיבור לאינטרנט,אך התקלה חזרה,הייתי בבדיקה בגילקאר,לאחר הבדיקה אמרו שהכל תקין,הראתי לטכנאי את הWAZE שלא מצליח להתחבר לרשת,אמר יכול להיות שאנחנו נמתאים במקום שאין כאן קליטת אינטרנט,הרי האייפון שלי מתחבר לWAZE תוך מספר שניות.בסוף תקלה קיימת ולא מואים פטרון.


זמינות5 מצויינת!
איכות1 לא טובה
שירות4 טוב מאוד
ציון כללי2 טעון שיפור
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

דוד גרוס
20/08/2019
2
אדיבים, מקצועיים ואמינים
מקום נוח, חדר המתנה ממוזג ונעים, הלוואי בחברות אחרות יגיעו לרמה הזוזמינות4 טובה
איכות5 מעולה
שירות5 מעל לציפיות
שביעות רצון מהמחיר4 טוב
ציון כללי2 טעון שיפור
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

margie
16/07/2019
1
שירות גרוע ומערכת לא ידידותית
אכזבה אחת גדולה, מערכת לא ידידותית למשתמש וכשנדרש שירות, במשך 3 שבועות כבר המשרד מתאם מולי חלון זמן מסוים, לדוגמא 0800-1300 ואז מתקשר הטכנאי ואומר שיגיע בין 1400-1700 וכך חוזר חלילה... בשנת 2019 שירות חריג לרעה, ממליצה להימנע ככל הניתןזמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 לא טוב
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

Nster
01/06/2019
1
מאוכזב
שירות ומוצר ברמה הירודה ביותר. סיאט ספטון אכזבו על הבחירה לעבוד איתם. 3 תקלות ברכב חדש ברצף זמן של שבוע. בדיחה.זמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא מוצדק
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

offerlapidot
12/04/2019
1
זמינות ושירות לא טובים
באמצע השבוע רעיתי ניסתה לשווא להשיג טלפונית נציג ללא הצלחה.
ביום שישי הצלחתי להשיג נציג.
הופתעתי לגלות שלדבריו מדיניות החברה היא להכריח אותי למערכת קודן ופוינטר למרות שביקשתי לנתק אותם, אלא אם "אוכיח" לגיל קאר שהביטוח שלי איננו דורש מיגון כזה. ההתנהלות של לקיחת סמכות על הרכב שלי (לא של גיל-קאר) והתעוזה לבקש ממני ללכת לעבוד עוברת את גבול הטעם הטוב , ההגיון והזכות הטבעית שלי על הרכב שרכשתי.
לבקשתי לשוחח עם מנהל טרק הנציג את הטלפון.
מישהו התבלבל מי הוא בעל הרכב כאן !!!
אם ארצה לנסוע ללא ביטוח ו/או ללא מיגון זה עניני הפרטי ובסמכותי. לא מכיר כל חוק/תקנה/הסכם שמחייב אותי משהו מול גיל קאר. לא חתמתי על שום הסכם עם גיל קאר.
התנהגות הנציג, בהנחה שפעל לפי מדיניות גיל קאר - דורשת הסבר ובעיקר התנצלות.
מיותר לציין כי אחרי שנאלצתי לשלוח את הביטוח של הרכב שאכן איננו דורש מיגון, נאלצה רעיתי ללרכת למוסך של גיל קאר על מנת לנתק את מערכת הפוינטר.
בעיני התנהלות הזויה בכלל ולאור העובדה כי אין לי כל הסכם עם גיל קאר - בפרט.
תודהזמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 לא טוב
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

Sarita
13/02/2019
5
מומלץ גיל קארי מקום טוב
שרות מדהים טוב וחביב גם ללא תיאום מראש גם אחרי שעות עבודה. כל הכבוד שאתם עוזרים כשאפשר! מומלץ
זמינות5 מצויינת!
איכות5 מעולה
שירות5 מעל לציפיות
שביעות רצון מהמחיר5 ללא תחרות
ציון כללי5 מצוין
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

שונאת שעובדים עליי
11/07/2017
5
שרות מדהים !!!!
הגעתי לגיל קאר הבוקר לאחר שבעל המוסך בו אני מטפלת לא הצליח לפתור את הבעייה שהייתה לי בדיבורית , הוא הפנה אותי לגילקאר שהם הספקים/נותני השירות של המערכת המותקנת ברכבי . הגעתי למוסך גיל קאר ללא שתאמתי איתם מראש ולמרות שהמוסך היה מלא עד אפס מקום הם קיבלו אותי . אחרי המתנה של כחצי שעה בחדר המתנה ממוזג להפליא , יצאתי לקבל את הרכב . לאחר בדיקה נראה כי התקלה לא נפתרה , אנשי השירות המקסימים לא הרפו וניסו בכל דרכם לנסות ולאתר את הבעייה שבסופו של עניין התגלתה במכשיר הפלאפון שלי , אפליקצייה סוררת שהותקנה בעבר פגעה בחיבור לדיבורית ( מסתבר שדבר כזה באמת יכול לקרות..) . בכל מקרה , כשניגשתי לשלם עבור השירות האדיב והיעיל (שני טכנאים יעבדו על התקלה שלי כמעט שעתיים).. נאמר לי שהם לא גובים תשלום עבור שירות כזה ,למרות שהמערכת כבר לא תחת אחריות ובסופו של דבר התקלה הייתה אצלי במכשיר הסלולרי ....והכל בחיוך!
אין מילים !!!!!!! יצאתי המומה ונרגשת ...... - תודה !!!!! ציון כללי5 מומלץ בחום!
תאריך קבלת השירות: 7/11/2017 12:00:00 AM
הדירוג שלי (1-10): 10
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

דניאל
07/02/2017
1
שירות גרוע!
תקלה שלישית באותה מערכת ברכב בתוך שנה ראשונה! אחרי שביצעתי עידכות תוכנה כפי שהמליץ לי טכנאי מהחברה, הרדיו הפסיק לקלוט תחנות. בפניה למוקד שלהם, הנציגה הודיעה שהתקלה ידוע להם כי הם ניתקלים בה הרבה לאחרונה וכדי לתקן אני צריך להגיע לאחד מתחנות השירות שלהם. מסתבר שניידת שירות מגיע רק בשלושה חודשים ראשונים לאחר הרכישה. זה אומר שבפעם השלישית אני צריך להפסיד שעות עבודה כדי לתקן רדיו באוטו!? לא הגיוני!ציון כללי1 לא מומלץ
תאריך קבלת השירות: 2/7/2017 12:00:00 AM
הדירוג שלי (1-10): 1
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

מרינה
08/01/2017
1.2
נירים 2 תאל אביב
שירות על הפנים !
מה שמסבירים בטלפון לא שייך למציאות!!!
1. קבעו אתי תור להתקנת וויז באוטו בשעה 8.30 – הסבירו שאת כול ההתקנות וויז עושים רק עד שעה 9.30
אני לקחתי חופש בעבודה לשעות בוקר עד 11.00
אבל במוסך הסבירו שזה טעות ,וההתקנה לקחת היום שלם !!!
ביקשתי לזרז את העבודה כי ממתינים אותי בעבודה, הבטיחו ...
2.אבל התחלנו התקנה באוטו שלי רק בשעה 13.00 , סיימו בשעה 14.30 , ולהסברים חיכיתי עד 15.30 !!!
קיבלתי הסבר שהתעכבו בגלל שהיו חסרים חלקים ?!
3.סגרו אתי מחיר 2573 ₪
בעת תשלום חייבו בי 3010 ₪ - בטלפון שכחו להסביר לי שכל מחיר לא כולל מע"מ!!!
התוצאה : בזבזתי יום שלם של עבודה –זה 300 ₪ יום עבודה + שילמתי בנוסף למחיר שנסגר ועד 400 ₪
הנזק שלי כבר 700 ₪ - ואני עדין לא ידעת האם ההתקנה מוצלחת !
לפי דעתי זה חוסר אחריות ומקצועיות !
מחיר 1 לא מוצדק
שביעות רצון1 כלל לא
זמינות1 לא טובה
איכות2 בינונית
שירות1 אנטי
תאריך קבלת השירות: 1/5/2017 12:00:00 AM
הדירוג שלי (1-10): 2
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

Edi
02/07/2016
2.4
מתחת לציפיות
גיל קאר התקינו לי מערכת מולטימדיה ביונדאי i30 חדשה וה-BT במכשיר הטלפון שלי לא מתחבר טוב למערכת המולטימדיה (מוזיקה ושמע לא עוברים).
הגעתי אליהם לטיפול במסגרת האחריות ואמרו לי ש"אין מה לעשות", הם לא יכולים לתמוך בכל הדגמים. הביאו לי כבל להתחבר דרכו ולא הציעו פיתרון אחר כמו עידכון גירסה לדוגמה.
יש לציין שיש לי טלפון אנדרואיד חדש (סמסונג גלאקסי S6) שמתחבר בלי בעיה למערכת המולטימדיה ברכב השני שלי, שהוא בהרבה יותר ישן (משנת 2011).
אני לא יודע איך גיל-קאר מתנהגים בנושאים אחרים, אבל הייתי חושב פעמיים לפני שהייתי מתקין אצלם מערכות מתקדמות ויקרות. פשוט חבל על הכסף.מחיר 3 סביר
שביעות רצון1 כלל לא
זמינות4 טובה
איכות1 לא טובה
שירות3 בסדר
תאריך קבלת השירות: 6/29/2016 12:00:00 AM
הדירוג שלי (1-10): 2
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות