accessibility
Avatar_add_reviewicon-login-arrow-symbolLogOutFull_Menuדפי זהבPointsAvatar_add_reviewAvatar_add_reviewFavoritesMessagesPeopleEdit_detailsHistory

היי אורח

accessibility
Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom

הצג חוות דעת

מציג 6-16 חוות דעת מתוך 17 חוות דעת על גיל קאר

2.3
ציון כללי 2.2
שירות 2.2
מחיר 2.7
זמינות 2.8
שביעות רצון 2.3
שירות 3
איכות 2.1
שביעות רצון מהמחיר 2.6
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
איכות המוצר.
לפני כחצי שנה רכשתי טויוטה יאריס עם מערכת מולטימדיה כוללת WAZE ,שהותקנה בגילקאר.מלהתחילה בWAZE היתה תקלה של חיבור לרשת.לוקח לי לפעמים 5-4 דקות עד יש חיבור והWAZE מתחיל לנתב.בסוכנות טויוטה החליפה לי חלק שאחראי לחיבור לאינטרנט,אך התקלה חזרה,הייתי בבדיקה בגילקאר,לאחר הבדיקה אמרו שהכל תקין,הראתי לטכנאי את הWAZE שלא מצליח להתחבר לרשת,אמר יכול להיות שאנחנו נמתאים במקום שאין כאן קליטת אינטרנט,הרי האייפון שלי מתחבר לWAZE תוך מספר שניות.בסוף תקלה קיימת ולא מואים פטרון.
אדיבים, מקצועיים ואמינים
מקום נוח, חדר המתנה ממוזג ונעים, הלוואי בחברות אחרות יגיעו לרמה הזו
שירות גרוע ומערכת לא ידידותית
אכזבה אחת גדולה, מערכת לא ידידותית למשתמש וכשנדרש שירות, במשך 3 שבועות כבר המשרד מתאם מולי חלון זמן מסוים, לדוגמא 0800-1300 ואז מתקשר הטכנאי ואומר שיגיע בין 1400-1700 וכך חוזר חלילה... בשנת 2019 שירות חריג לרעה, ממליצה להימנע ככל הניתן
מאוכזב
שירות ומוצר ברמה הירודה ביותר. סיאט ספטון אכזבו על הבחירה לעבוד איתם. 3 תקלות ברכב חדש ברצף זמן של שבוע. בדיחה.
זמינות ושירות לא טובים
באמצע השבוע רעיתי ניסתה לשווא להשיג טלפונית נציג ללא הצלחה. ביום שישי הצלחתי להשיג נציג. הופתעתי לגלות שלדבריו מדיניות החברה היא להכריח אותי למערכת קודן ופוינטר למרות שביקשתי לנתק אותם, אלא אם "אוכיח" לגיל קאר שהביטוח שלי איננו דורש מיגון כזה. ההתנהלות של לקיחת סמכות על הרכב שלי (לא של גיל-קאר) והתעוזה לבקש ממני ללכת לעבוד עוברת את גבול הטעם הטוב , ההגיון והזכות הטבעית שלי על הרכב שרכשתי. לבקשתי לשוחח עם מנהל טרק הנציג את הטלפון. מישהו התבלבל מי הוא בעל הרכב כאן !!! אם ארצה לנסוע ללא ביטוח ו/או ללא מיגון זה עניני הפרטי ובסמכותי. לא מכיר כל חוק/תקנה/הסכם שמחייב אותי משהו מול גיל קאר. לא חתמתי על שום הסכם עם גיל קאר. התנהגות הנציג, בהנחה שפעל לפי מדיניות גיל קאר - דורשת הסבר ובעיקר התנצלות. מיותר לציין כי אחרי שנאלצתי לשלוח את הביטוח של הרכב שאכן איננו דורש מיגון, נאלצה רעיתי ללרכת למוסך של גיל קאר על מנת לנתק את מערכת הפוינטר. בעיני התנהלות הזויה בכלל ולאור העובדה כי אין לי כל הסכם עם גיל קאר - בפרט. תודה
מומלץ גיל קארי מקום טוב
שרות מדהים טוב וחביב גם ללא תיאום מראש גם אחרי שעות עבודה. כל הכבוד שאתם עוזרים כשאפשר! מומלץ
שרות מדהים !!!!
הגעתי לגיל קאר הבוקר לאחר שבעל המוסך בו אני מטפלת לא הצליח לפתור את הבעייה שהייתה לי בדיבורית , הוא הפנה אותי לגילקאר שהם הספקים/נותני השירות של המערכת המותקנת ברכבי . הגעתי למוסך גיל קאר ללא שתאמתי איתם מראש ולמרות שהמוסך היה מלא עד אפס מקום הם קיבלו אותי . אחרי המתנה של כחצי שעה בחדר המתנה ממוזג להפליא , יצאתי לקבל את הרכב . לאחר בדיקה נראה כי התקלה לא נפתרה , אנשי השירות המקסימים לא הרפו וניסו בכל דרכם לנסות ולאתר את הבעייה שבסופו של עניין התגלתה במכשיר הפלאפון שלי , אפליקצייה סוררת שהותקנה בעבר פגעה בחיבור לדיבורית ( מסתבר שדבר כזה באמת יכול לקרות..) . בכל מקרה , כשניגשתי לשלם עבור השירות האדיב והיעיל (שני טכנאים יעבדו על התקלה שלי כמעט שעתיים).. נאמר לי שהם לא גובים תשלום עבור שירות כזה ,למרות שהמערכת כבר לא תחת אחריות ובסופו של דבר התקלה הייתה אצלי במכשיר הסלולרי ....והכל בחיוך! אין מילים !!!!!!! יצאתי המומה ונרגשת ...... - תודה !!!!!
שירות גרוע!
תקלה שלישית באותה מערכת ברכב בתוך שנה ראשונה! אחרי שביצעתי עידכות תוכנה כפי שהמליץ לי טכנאי מהחברה, הרדיו הפסיק לקלוט תחנות. בפניה למוקד שלהם, הנציגה הודיעה שהתקלה ידוע להם כי הם ניתקלים בה הרבה לאחרונה וכדי לתקן אני צריך להגיע לאחד מתחנות השירות שלהם. מסתבר שניידת שירות מגיע רק בשלושה חודשים ראשונים לאחר הרכישה. זה אומר שבפעם השלישית אני צריך להפסיד שעות עבודה כדי לתקן רדיו באוטו!? לא הגיוני!
נירים 2 תאל אביב
שירות על הפנים ! מה שמסבירים בטלפון לא שייך למציאות!!! 1. קבעו אתי תור להתקנת וויז באוטו בשעה 8.30 – הסבירו שאת כול ההתקנות וויז עושים רק עד שעה 9.30 אני לקחתי חופש בעבודה לשעות בוקר עד 11.00 אבל במוסך הסבירו שזה טעות ,וההתקנה לקחת היום שלם !!! ביקשתי לזרז את העבודה כי ממתינים אותי בעבודה, הבטיחו ... 2.אבל התחלנו התקנה באוטו שלי רק בשעה 13.00 , סיימו בשעה 14.30 , ולהסברים חיכיתי עד 15.30 !!! קיבלתי הסבר שהתעכבו בגלל שהיו חסרים חלקים ?! 3.סגרו אתי מחיר 2573 ₪ בעת תשלום חייבו בי 3010 ₪ - בטלפון שכחו להסביר לי שכל מחיר לא כולל מע"מ!!! התוצאה : בזבזתי יום שלם של עבודה –זה 300 ₪ יום עבודה + שילמתי בנוסף למחיר שנסגר ועד 400 ₪ הנזק שלי כבר 700 ₪ - ואני עדין לא ידעת האם ההתקנה מוצלחת ! לפי דעתי זה חוסר אחריות ומקצועיות !
מתחת לציפיות
גיל קאר התקינו לי מערכת מולטימדיה ביונדאי i30 חדשה וה-BT במכשיר הטלפון שלי לא מתחבר טוב למערכת המולטימדיה (מוזיקה ושמע לא עוברים). הגעתי אליהם לטיפול במסגרת האחריות ואמרו לי ש"אין מה לעשות", הם לא יכולים לתמוך בכל הדגמים. הביאו לי כבל להתחבר דרכו ולא הציעו פיתרון אחר כמו עידכון גירסה לדוגמה. יש לציין שיש לי טלפון אנדרואיד חדש (סמסונג גלאקסי S6) שמתחבר בלי בעיה למערכת המולטימדיה ברכב השני שלי, שהוא בהרבה יותר ישן (משנת 2011). אני לא יודע איך גיל-קאר מתנהגים בנושאים אחרים, אבל הייתי חושב פעמיים לפני שהייתי מתקין אצלם מערכות מתקדמות ויקרות. פשוט חבל על הכסף.
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_infoSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist