דינמיקה סלולר
טלפונים סלולריים ושירותי תקשורת סלולרית ברמת גן
דרך אבא הלל סילבר 301, קניון איילון רמת גן, קניון עזריאלי איילון
מציג 6-16 חוות דעת מתוך 23 חוות דעת על דינמיקה סלולר
3
דירוג כללי
i
שירות זהב הוא צוות ייחודי של אנשי שירות שתפקידם הוא לאסוף חוות דעת מגולשים באתר לאחר קבלת שירות ממפרסם. למידע נוסף
שירות זהב
12/09/2021
5
שלחנו את הפלאפון לתיקון מסך. חסר מסודר כמו שצריך ודיי מהר. שירות טוב
i
שירות זהב הוא צוות ייחודי של אנשי שירות שתפקידם הוא לאסוף חוות דעת מגולשים באתר לאחר קבלת שירות ממפרסם. למידע נוסף
שירות זהב
17/08/2021
5
שירות טוב .
i
שירות זהב הוא צוות ייחודי של אנשי שירות שתפקידם הוא לאסוף חוות דעת מגולשים באתר לאחר קבלת שירות ממפרסם. למידע נוסף
שירות זהב
02/08/2021
5
קנינו פלאפון חדש ועוד אביזרים למכשיר. הכל היה מעולה. אחלה שירות
i
שירות זהב הוא צוות ייחודי של אנשי שירות שתפקידם הוא לאסוף חוות דעת מגולשים באתר לאחר קבלת שירות ממפרסם. למידע נוסף
שירות זהב
01/08/2021
5
קנינו שני מכשירים. הכל היה בסדר גמור. הסבירו לנו כל מה שצריך
i
שירות זהב הוא צוות ייחודי של אנשי שירות שתפקידם הוא לאסוף חוות דעת מגולשים באתר לאחר קבלת שירות ממפרסם. למידע נוסף
שירות זהב
25/07/2021
5
השירות היה בסדר גמורץ עשינו תיקון של הפלא' וחזר אלינו מהר
רחלה
26/10/2020
1
שירות דורש שיפור
הגענו לסניף דינמיקה בקניון איילון על פי מחירים שראינו באינטרנט. מסתבר שהמחירים וההטבות היו רק למי שמזמין באתר ולא בחנות. זה לא היה רשום מראש באתר. מכיוון שהייתי זקוקה בדחיפות לטלפון נייד רכשתי במחיר מעט גבוה מזה שפורסם באתר. למרות שהבטיח שישעה זאת המוכר לא הצליח להעביר לי את "אנשי הקשר" מהטלפון הישן שלי לטלפון החדש. Shlomo Shavit
12/05/2020
1
חוויה גרועה ביותר . המוכר החלי
חוויה גרועה ביותר . המוכר החליף סים בצורה גרועה , למחרת חזרתי והודעתי שהטלפון לא עובד בגלל הסים. אחרי תנועת ביטול והאשמת המכשיר נוכח בטעותו וכמובן לא הודה או התנצל. ביקשתי לבדוק משהו נוסף והוא מיד טען שהשהבעייה במכשיר. בגלל התנהגות מוזרה וחוצפנית ביטלתי קניית מכשיר שתיכננתי לקנות דווקא אצלם. Assaf
13/11/2017
1
על הפנים
לא ייאמן שב-2017 עוד יש בתי עסק שנותנים שירות כזה. מכרו לי סוללה במחיר כפול ממחיר בכל חנות אחרת ("זה מקורי"...) הסוללה קרסה אחרי יומיים והיה צריך להחליף. מגיע לסניף ביום שישי מנסים למצוא סוללה להחלפה - אין - יהיה ביום ראשון אנחנו נתקשר אלייך. כמובן שלא מתקשרים. ביום שני מתקשר למוקד שואל מתי יהיה? אומרים ביום חמישי. עד אז תישאר עם הסולולרי צמוד למטען כדי שהסוללה לא תקרוס. שירות לא רציני. Razi
22/08/2017
1
שרות גרוע של החברה.
ברשותי טלפון איפון 4 עליו אני משלם ביטוח מאז רכישתו ועד היום. הגעתי לסניף החברה בלב המפרץ חיפה כדי להחליף בטריה. נאמר לי כי אין בטריה במלאי. רשומה בטריה אחת בנצרת אך לא ברור אם היא תקינה. איני מבין מדוע עלי לשלם ביטוח לאורך השנים ולא לקבל שרות מינימלי כשהוא נדרש.ביקשתי לבטל את הביטוח לכל המכשירים שלי אך הובהר לי שזה לא פשוט. נציג בכיר ייצור איתי קשר תוך יומיים לתאום. מוזר שלצורך הקמת הביטוח לא היה צריך שום אישור בכיר. Baruch
30/06/2017
1.4
בהחלפת מסך, חצי עבודה. מצער ביותר
לפני כחודש מסרתי לתיקון, כאשר המסך אומנם הוחלף, אך זמן קצר לאחר מכן, כל המסך יצא ממקומו, עד שכל הפלאפון פשוט הפסיק לתפקד, נוסף לכל החלטתי לנסוע שוב, בכדי לתקנו, שוב, והנה סגור, כאשר שעות הפתיחה נכתבו בפירוש...