Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
דינמיקה סלולר - תמונה ראשית

מציג 6-16 חוות דעת מתוך 23 חוות דעת על דינמיקה סלולר

3
ציון כללי 3.5
שירות 3
זמינות 3.5
איכות 3
שביעות רצון מהמחיר 3
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
שלחנו את הפלאפון לתיקון מסך. חסר מסודר כמו שצריך ודיי מהר. שירות טוב
שירות טוב .
קנינו פלאפון חדש ועוד אביזרים למכשיר. הכל היה מעולה. אחלה שירות
קנינו שני מכשירים. הכל היה בסדר גמור. הסבירו לנו כל מה שצריך
השירות היה בסדר גמורץ עשינו תיקון של הפלא' וחזר אלינו מהר
שירות דורש שיפור
הגענו לסניף דינמיקה בקניון איילון על פי מחירים שראינו באינטרנט. מסתבר שהמחירים וההטבות היו רק למי שמזמין באתר ולא בחנות. זה לא היה רשום מראש באתר. מכיוון שהייתי זקוקה בדחיפות לטלפון נייד רכשתי במחיר מעט גבוה מזה שפורסם באתר. למרות שהבטיח שישעה זאת המוכר לא הצליח להעביר לי את "אנשי הקשר" מהטלפון הישן שלי לטלפון החדש.
חוויה גרועה ביותר . המוכר החלי
חוויה גרועה ביותר . המוכר החליף סים בצורה גרועה , למחרת חזרתי והודעתי שהטלפון לא עובד בגלל הסים. אחרי תנועת ביטול והאשמת המכשיר נוכח בטעותו וכמובן לא הודה או התנצל. ביקשתי לבדוק משהו נוסף והוא מיד טען שהשהבעייה במכשיר. בגלל התנהגות מוזרה וחוצפנית ביטלתי קניית מכשיר שתיכננתי לקנות דווקא אצלם.
על הפנים
לא ייאמן שב-2017 עוד יש בתי עסק שנותנים שירות כזה. מכרו לי סוללה במחיר כפול ממחיר בכל חנות אחרת ("זה מקורי"...) הסוללה קרסה אחרי יומיים והיה צריך להחליף. מגיע לסניף ביום שישי מנסים למצוא סוללה להחלפה - אין - יהיה ביום ראשון אנחנו נתקשר אלייך. כמובן שלא מתקשרים. ביום שני מתקשר למוקד שואל מתי יהיה? אומרים ביום חמישי. עד אז תישאר עם הסולולרי צמוד למטען כדי שהסוללה לא תקרוס. שירות לא רציני.
שרות גרוע של החברה.
ברשותי טלפון איפון 4 עליו אני משלם ביטוח מאז רכישתו ועד היום. הגעתי לסניף החברה בלב המפרץ חיפה כדי להחליף בטריה. נאמר לי כי אין בטריה במלאי. רשומה בטריה אחת בנצרת אך לא ברור אם היא תקינה. איני מבין מדוע עלי לשלם ביטוח לאורך השנים ולא לקבל שרות מינימלי כשהוא נדרש.ביקשתי לבטל את הביטוח לכל המכשירים שלי אך הובהר לי שזה לא פשוט. נציג בכיר ייצור איתי קשר תוך יומיים לתאום. מוזר שלצורך הקמת הביטוח לא היה צריך שום אישור בכיר.
בהחלפת מסך, חצי עבודה. מצער ביותר
לפני כחודש מסרתי לתיקון, כאשר המסך אומנם הוחלף, אך זמן קצר לאחר מכן, כל המסך יצא ממקומו, עד שכל הפלאפון פשוט הפסיק לתפקד, נוסף לכל החלטתי לנסוע שוב, בכדי לתקנו, שוב, והנה סגור, כאשר שעות הפתיחה נכתבו בפירוש...
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist