accessibility
Avatar_add_reviewicon-login-arrow-symbolLogOutFull_Menuדפי זהבPointsAvatar_add_reviewAvatar_add_reviewFavoritesMessagesPeopleEdit_detailsHistory

היי אורח

accessibility
Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
סלקום - הנהלה - תמונה ראשית

מציג 6-10 חוות דעת מתוך 10 חוות דעת על סלקום - הנהלה

2.1
ציון כללי 1.9
שירות 2.5
מחיר 2
זמינות 2.8
שביעות רצון 2
שירות 3.3
איכות 2.3
שביעות רצון מהמחיר 2
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
שירות על הפנים
אי קבלת מענה לבעיות קליטה, בדירה שלי יש בעיות קליטה וסלקום לא מוכנים לבוא ולסדר אותם, זהירות למי שקונה תבדקו קליטה! כי אח"כ סלקום מתנערת מהאחריות שמוטלת עליהם
חיוב עבור גלישה ממכשיר שלא ניתן לגלוש ממנו ולמנוי אין כלל חבילת גלישה
עבדתי בחברה אשר סיפקה לעובדים בה מכשירים סלולרים וקו. התשלום עבור הקו היה מטעם החברה עד סכום מסויים ומעבר לו העובד משלם. המכשיר שקבלתי היה ישן מאד והבטריה שלו נגמרה, אחותי הקטנה הביאה לי מכשיר חלופי ואחרי חודש הגיע חוב של 460 ש"ח על גלישה באינטרנט.ששאלתי את סלקום על מה ולמה הם טענו שהתחברתי עם המכשיר פעם אחת בלילה של מוצ"ש בסביבות 1 בלילה. זה היה ועדיין נשמע לי מפוקפק לחלוטין. על אף כל המכתבים שכתבתי להם בהם הדגשתי כי אין שום סיבה שאני אעשה דבר כזה וגם אם כן - למה 460 ש"ח זה סכום מופרז. לבסוף "כמחווה של רצון לתת שירות" הם היו מוכנים לזכות חבר שלי ב 50 ש"ח לחודש במשך X זמן שלדעתי זה דבילי לחלוטין. יוצא מצב שכאילו הלוואתי להם כסף כדי שהם יחזירו לי אותו בתשלומים...
שירות לקוחות
לא חזרו אליי למרות שהבטיחו מספר פעמים, נציגים סתרו אחד את השני עם הבטחות והטבות, מספר נציגים הבטיחו שינתקו ויבטלו לי חבילות וכל פעם מחדש ראיתי שהחבילה עדיין נשארה.
חברת סלולר מומלצת
היינו מחוברים לחברת סלולר זו במשך כ-10 שנים. חבילת השירות בה התחברנו הייתה מותאמת אישית לצרכינו ולכן הייתה די מומלצת. לאחר שהמשפחה השתנה – ילדים וכו' נאלצנו לנסות לשנות את החבילות כדי שיתאימו לצרכינו אולם זה לא היה ממש זול. מומלץ לבדוק את אופי הפעילות לפני שמתחברים לחבילה כזו או אחרת
שרות לקוחות סלקום - גרוע
חשבו פעמיים לפני שאתם ניגשים לקבל שרות בתחנת השרות של סלקום בקניון ערים בכפר סבא. השתדלו לא להגיע לשם, קניתי מכשיר באופן פרטי ורציתי לקשר בין המכשיר לבין המנוי של בני. הגעתי למרכז השרות בכפר סבא כאמור בקניון ערים, ביום שישי ה 18/2/11, בסביבות 11:00 חכיתי יותר משעה בתור עד שהתקבלתי ע"י נציגת שרות שהייתה עצבנית, ורק לאחר התערבות של מנהלת המשמרת היא הסכימה לטפל בבקשתי. לסיכום: המון אנשים עצבניים עומדים שעות בתור, מגיעים לנציגים שלא עומדים בלחץ - כדאי להמנע מלהגיע.
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_infoSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist