

סלקום - הנהלה
טלפונים סלולריים ושירותי תקשורת סלולרית בנתניה
הבונים 3, נתניה, א. תעשיה החדש
מציג 6-10 חוות דעת מתוך 10 חוות דעת על סלקום - הנהלה
2.1
דירוג כללי

i
חוות דעת של צרכן אשר יצר קשר טלפוני עם בית העסק, התקבל באמצעות סקר טלפוני המבוצע על ידי חברת סקרים מקצועית.
yedid
05/12/2011
1
שירות על הפנים
אי קבלת מענה לבעיות קליטה, בדירה שלי יש בעיות קליטה וסלקום לא מוכנים לבוא ולסדר אותם, זהירות למי שקונה תבדקו קליטה! כי אח"כ סלקום מתנערת מהאחריות שמוטלת עליהם
user94001
11/11/2011
1
חיוב עבור גלישה ממכשיר שלא ניתן לגלוש ממנו ולמנוי אין כלל חבילת גלישה
עבדתי בחברה אשר סיפקה לעובדים בה מכשירים סלולרים וקו.
התשלום עבור הקו היה מטעם החברה עד סכום מסויים ומעבר לו העובד משלם.
המכשיר שקבלתי היה ישן מאד והבטריה שלו נגמרה, אחותי הקטנה הביאה לי מכשיר חלופי ואחרי חודש הגיע חוב של 460 ש"ח על גלישה באינטרנט.ששאלתי את סלקום על מה ולמה הם טענו שהתחברתי עם המכשיר פעם אחת בלילה של מוצ"ש בסביבות 1 בלילה. זה היה ועדיין נשמע לי מפוקפק לחלוטין.
על אף כל המכתבים שכתבתי להם בהם הדגשתי כי אין שום סיבה שאני אעשה דבר כזה וגם אם כן - למה 460 ש"ח זה סכום מופרז. לבסוף "כמחווה של רצון לתת שירות" הם היו מוכנים לזכות חבר שלי ב 50 ש"ח לחודש במשך X זמן שלדעתי זה דבילי לחלוטין.
יוצא מצב שכאילו הלוואתי להם כסף כדי שהם יחזירו לי אותו בתשלומים...
i
חוות דעת של צרכן אשר יצר קשר טלפוני עם בית העסק, התקבל באמצעות סקר טלפוני המבוצע על ידי חברת סקרים מקצועית.
ענבל
10/11/2011
1
שירות לקוחות
לא חזרו אליי למרות שהבטיחו מספר פעמים, נציגים סתרו אחד את השני עם הבטחות והטבות, מספר נציגים הבטיחו שינתקו ויבטלו לי חבילות וכל פעם מחדש ראיתי שהחבילה עדיין נשארה. 
עדי
14/03/2011
4
חברת סלולר מומלצת
היינו מחוברים לחברת סלולר זו במשך כ-10 שנים. חבילת השירות בה התחברנו הייתה מותאמת אישית לצרכינו ולכן הייתה די מומלצת. לאחר שהמשפחה השתנה – ילדים וכו' נאלצנו לנסות לשנות את החבילות כדי שיתאימו לצרכינו אולם זה לא היה ממש זול. מומלץ לבדוק את אופי הפעילות לפני שמתחברים לחבילה כזו או אחרת
דן
03/03/2011
1
שרות לקוחות סלקום - גרוע
חשבו פעמיים לפני שאתם ניגשים לקבל שרות בתחנת השרות של סלקום בקניון ערים בכפר סבא.
השתדלו לא להגיע לשם, קניתי מכשיר באופן פרטי ורציתי לקשר בין המכשיר לבין המנוי של בני.
הגעתי למרכז השרות בכפר סבא כאמור בקניון ערים, ביום שישי ה 18/2/11, בסביבות 11:00 חכיתי יותר משעה בתור עד שהתקבלתי ע"י נציגת שרות שהייתה עצבנית, ורק לאחר התערבות של מנהלת המשמרת היא הסכימה לטפל בבקשתי.
לסיכום: המון אנשים עצבניים עומדים שעות בתור, מגיעים לנציגים שלא עומדים בלחץ - כדאי להמנע מלהגיע.- 2
- 1