די.סי.אס מחשבים ותקשורת בע"מ
מחשבים בראשון לציון
ברשבסקי 10, ראשון לציון
הצג חוות דעת
מציג 16-26 חוות דעת מתוך 33 חוות דעת על די.סי.אס מחשבים ותקשורת בע"מ
1.7
דירוג כללי
ציון כללי 1.4
שירות 1.3
מחיר 2.4
זמינות 1.8
שביעות רצון 2.5
שירות 2.6
איכות 1.7
שביעות רצון מהמחיר 1.3

eli.eliahu33
17/07/2020
1
תודעת שרות שואפת ל0,
מצטער שקניתי איירפודס
אם הייתי יודע שזה השרות שאקבל
הייתי קונה משהו אחר זמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא מוצדק
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

polina
09/07/2020
1
התבלבלו במשלוח ולא עונים
פשוט זוועה של שירות ובסוף לא קיבלנו את המוצר! חיכינו להזמנה למעלה משבועיים ואז הגיע השליח עם משלוח אחר וכשהתקשרנו אליו לא היה לו מה להגיד והאשים את דיסיאס. ושם פשוט לא עונים לאורך כמה ימים ואפילו השיחות מתנתקות.
חבל מאוד שזאת חברה שמייצגת את אפל פשוט חוצפה אז מחכים שתתקשרו אלינו כדי לבטל את ההזמנה במיידי ולקבל זיכוי!
052-4749501זמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר2 גבוה
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

ויק
14/12/2019
1
לא ברור מה הבדל בתקלות לאותו מ
מסרתי אוזניות אירפודס לתיקון שבוע לפני תום האחריות מאחר שהיו עם סאונד נמוך מאוד. כשהגעתי לקחת את האוזניות מתיקון קיבלתי אוזניה שמאל חדשה ואילו אוזניית ימין הוחזרה כשעדיין אינה תקינה (הבנתי שאינה תקינה רק כשחזרתי הביתה ולא נאמר לי לגביה דבר). לאור זאת חזרתי למעבדה ומסרתי שוב לתיקון. כעבור יומיים יצרה איתי נציגת החברה קשר והודיעה שהאוזנייה לא באחריות וכן שהיא מלוכלכת מבפנים.
הסברתי שהאוזניה נמסרה לראשונה בתוך תקופת האחריות ושלא ברור מדוע אוזניה אחת הוחלפו ואילו לגבי האוזניה השנייה שכללה תקלה זהה באופן תמוה הוחלט שלא לתקן / להחליף. ההצעה שהוצעה לי לרכוש אוזניה חדשה בעלות של 320 ש"ח. אודה להתערבותכם בתיקון/החלפת האוזניה השניה וסיום הסאגה סביב הנושא. מספר התקלה 76468 ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

Вид
10/11/2019
1
שירות לקוחות לא קיים
שלחתי אייפון לתיקון. לא מוצאים את הבעיה. -אבל- זהו, אין מה לעשות. -אבל אי אפשר להשתמש במכשיר! -אין מה לעשות. אה, וצריך להחליף לך מסך. בתשלום. -אבל החלפתם לי לפני חצי שנה! -האחריות היא ל3 חודשים. -תביאי את המנהל. -אין. -פקס פניות ציבור. -אין.
מומלץ בחום.זמינות5 מצויינת!
איכות2 בינונית
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר3 סביר
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

Shay
20/07/2019
1
חבל שאלו נותני השירות של אפל
לנייד אייפון XS-max שנרכש באוקטובר הייתה תקלה ברמקול במסגרת האחריות. לקחתי לתיקון בשירות של די סי אס , לאחר המתנה התקשרו אלי ואמרו שכיוון שיש נקודה מצד שמאל אני צריך לשלם 1800 שקל מה שמרגיש כמו נסיון להוציא כסף לא נדרש. אמרתי להם שישאירו את הנייד ולא יטפלו בו. לתדהמתי גיליתי שהמסך אינו סגור טוב , טאצ׳ תקוע ופייס איי די שאינו פועל (מה שלא היה כאשר הכנסתי את הנייד לתיקון). ניסיתי לפנות לפקידת השירות שאמרה לי להיכנס שוב לתיקון, אכן נכנסתי ולאחר שהנייד נכשל בבדיקת תקינות הם ניסו להשליך את זה עליי, כשהבינו שאני לא אשחרר העלו אותי למנהלת שירות(שירותית וחמודה אני חיב לרשום!) שניסתה לעזור בזה שאמרה לי שהיא נותנת לי את המסך ב-1550 שקל במקום במחיר הנקוב לעיל. שוב הסברתי שהנייד נכנס לתיקון רמקול, הכל היה תקין ועובד אז היא אמרה לי לפנות לשירות אפל העולמית כי הם לא יכולים לקחת אחריות. מאז ועד עכשיו אני נמצא בשיחות חוץ עם אפל העולמית בשני אופנים , אחד על הנייד וגם שיחת תלונה לגבי המעבדה פה בארץ ועל השירות שקיבלתי. למזלי ,הקלטתי את כל השיחות איתם (יחד עם השיחות במקום עם העובדים)
מעודי לא חוויתי שירות כזה!זמינות2 נמוכה
איכות1 לא טובה
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא מוצדק
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות
תגובות (1)

תגובה של בית העסק
28/07/2019
בהעדר פרטים לא אוכל להגיב.
אשמח לקבל את פרטי הלקוח ו/או את פרטי המוצר על מנת שאוכל לבדוק ולבחון את פרטי המקרה ולהגיב בהתאם.
בתודה מראש

יונתן
18/06/2019
1
שירות נוראי
השירות הכי גרוע שקיבלתי בחיי!!!
קבעתי איסוף לטלפון (iphone 6s) שלי לאחר שהפסיק לעבוד חמישה חודשים מרגע קניית המכשיר
השליח הגיע רק אחרי חמישה ימים.
לאחר שבוע קיבלתי הודעה שבשביל לתקן את המכשיר (שהיה באחריות מלאה של שנה***) אני צריך לשלם 780 ש"ח +90 שקל משלוח (יותר מחצי המחיר המקורי שנדרשתי לשלם עבור רכישת המכשיר).ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

יעל
07/08/2018
4
אמינים והוגנים.
גם אם קשה להשיגם . שווה כי הם הוגנים ואמינים . נתנו חוות דעת מקצועית לגבי תקלה
ב - I PHONאיכות5 מעולה
ציון כללי4 טוב מאוד
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

gabai.ha
05/06/2018
1
מקום עם שרות הכי גרוע שנתקלתי
הפלאפון שלי אייפון 8 נשלח אליהם לתיקון (נמצא בשנת באחריות יצרן) לפני שבועיים.
אף אחד לא התקשר אליי לידע אותי מה קורה עם התיקון. לא חוזרים להודעות שאני משאירה להם.
נאמר לי אחרי המתנה של חצי שעה עד שענו לי כי זמן התיקון הוא עד 7 ימי עסקים. כמובן שזה לא קרה.
עד לרגע זה הטלפון אפילו לא נכנס למעבדה לתיקון.
זמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא מוצדק
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

mheu
20/07/2017
5
איציק האלוף
איציק הוא אחד מנותני השירות הכי טובים ב DCS יושר אמינות סבלנות וטוב לב אני בדך כלל לא כותבת חוות דעת אבל הייתי חייבת לציין את האיש המצוין הזה תודה רבה לך מקרב לב מחיר 5 ללא תחרות
שביעות רצון5 מעל לציפיות
זמינות5 מצויינת!
איכות5 מעולה
שירות5 מפנק
תאריך קבלת השירות: 7/6/2017 12:00:00 AM
הדירוג שלי (1-10): 10
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

רמי
06/06/2017
3.8
מעבדה טובה שנתנה לי שירות ואחריות למוצרי EATON -אל פסק
ראיתי כאן הרבה מאוד תגובות רעות ולא טובות על הDCS,אבל לפי היחס והשירות שניתן לי אני ממש לא מסכים עם הרבה מאוד שכתבו כאן
היחס של צפריר ומני היו מעולים!אומנם הזמינות לא תמיד היתה במענה הטלפוני,ולפעמים יש תחושה של זילזול,אבל כל זה מפני שהם עמוסים
בסה"כ צוות מקצועי אדיב ואמין,הבטיחו ומימשו את האחריות באופן מהיר מאוד!
טעון שיפור במתן מענה טלפוני. בשורה תחתונה!מומלץ!
תודה רבה על הכל
רמי חזןמחיר 4 טוב
שביעות רצון4 שבע רצון
זמינות3 בסדר
איכות4 טובה
שירות4 מקצועני
תאריך קבלת השירות: 6/6/2017 12:00:00 AM
הדירוג שלי (1-10): 7
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
13/11/2019