יעל פתרונות משולבים בע"מ
מחשבים בהרצליה
משכית 6, הרצליה פיתוח הרצליה
הצג חוות דעת
מציג 6-16 חוות דעת מתוך 16 חוות דעת על יעל פתרונות משולבים בע"מ
1.8
דירוג כללי
ציון כללי 2
שירות 2
מחיר 1
זמינות 1.5
שביעות רצון 1
שירות 1
איכות 1.5
שביעות רצון מהמחיר 2

ניסים
30/04/2020
1
על הפנים
לא משתפרים למרות שחולף הזמן...לא עונים לטלפון רוב הזמן.זמינות1 לא טובה
איכות2 בינונית
שירות2 טעון שיפור
שביעות רצון מהמחיר1 לא מוצדק
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

אורה
31/10/2019
1
עדיף לוותר
הושאר טבלט לפני חודש , דבר לא נעשה
פעם ראשונה ואחרונהזמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 לא טוב
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

MaorShar
26/07/2019
5
שירות מקצועי, אדיב ומהיר
הבאתי מחשב ASUS שכשל לעלות רגע לפני טיסה, והצוות נתן מענה מהיר, מקצועי וענייני (ופתר את הבעיה בזמן!).
היחס היה אישי וטוב לכל אורך הדרך.
ממליץ בחום!זמינות5 מצויינת!
איכות5 מעולה
שירות5 מעל לציפיות
שביעות רצון מהמחיר5 ללא תחרות
ציון כללי5 מצוין
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

Keren
13/07/2019
1
מהגרועים שנתקלתי בהם
הם המעבדה הרשמית של תיקון מחשבי אסוס באיזור המרכז. פעמיים הגעתי אליהם עם אותה תקלה ופעמיים לא תיקנו אותה למרות שאמרו וכתבו שהחליפו דברים ותיקנו. מציאת החניה באיזור היא סיוט יקר והם לא מועילים בכלום. ממליצה להתרחק כמה שיותרציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

יוני
10/09/2017
1
עסק גרוע
אין שום סיבה לעבוד איתם, פשוט גרועים. זמינות בהר חוצבים - לא קיימת כי הם פשוט לא עונים לטלפון, אם גיעים עצמאית לשם בכלל לא בטוח שיהיה פתוח בשעות שאמור להיות פתוח.
במוקד הארצי לא יודעים מה הם מדברים וכל הזמן מפנים לטלפון הלא זמין של הר חוצבים.
איכשהו החלפת מטען - בעצם רק להזמין מטען חדש לוקח להם כבר מעל לחודש ואין מי שיתן כיוון מתיח צפוי המטען להגיעזמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא מוצדק
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

bello200
29/10/2015
1
שירות גרוע ביותר
האחריות של יעל פתרונות ממש ממש גרועה....
יש שם כנראה צוות טכנאים מינמאלי שהינו משקף את הכוח האדם הנדרש, כאשר המחשב "dell" שלי עשה לי צפצופים נוראים הלכתי לתיקון לא לדבר שזמן קצר מתאמי USB לא עבדו טוב בכלל
כאשר התקשרתי למוקד העבירו אותי ממקום למקום ואז ביקשו שאני אתקשר למעבדה..... זמן המתנה בכלל לא פורפרוציונאלי בשני הטלפונים שקיבלתי , אז סיפרו לי שאני צריכה לחכות 7 ימים עסקים וכאשר התרעמתי וטענתי שזה לא פורפרצינאלי טענו שהייתי צריכה לקרוא את תנאי האחריות.....
מחשב נייד הינו כלי עבודה בסיסי שמשמש את אותי ביום ביום נראה למישהו הגיוני שצריך לתקן אותו 7 ימים?! תמוהה
היום יום חמישי התקשרתי נאמר לי שהמחשב צובר אבק במשרדים שלהם ושעדיין לא התחיל התיקון של המחשב שלי כי ישנו תור?!?!?!?!
כל צורת השירות גרועה איטית להחריד ובכלל לא מותאמת לשנת 2015 אני לעולם לא אקנה מחשב דל ובחיים לא אקח אחריות של יעל פתרונותמחיר 1 לא מוצדק
שביעות רצון1 כלל לא
זמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 אנטי
תאריך קבלת השירות: 10/25/2015 12:00:00 AM
הדירוג שלי (1-10): 1
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

מוטי
08/12/2014
1
שירות גרוע ויקר
לפני כארבעה חודשים הפקדתי את מחשב ה Dell שברשותי בידיהם, כדי שינקו אבק מהמאוורר ויוסיפו נוזל קירור על מנת למנוע מהמחשב להתחמם בתדירות גבוהה.
מאז ביקרתי אצלם מספר פעמים. בכל פעם משהוא אחר התקלקל.
השירות על הפנים. ממש עושים טובה שמתייחסים אליך.
איכות התיקון והבדיקה לא טובים בעיני.
מחיר יקר מאוד.
מחיר 1 לא מוצדק
שביעות רצון1 כלל לא
זמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 אנטי
תאריך קבלת השירות: 12/8/2014 12:00:00 AM
הדירוג שלי (1-10): 1
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

רועי
04/12/2014
1
מעבדת המחשבים הכי גרועה שיש
המחשב הנייד של DELL שלי התקלקל (איתחל את עצמו כל כמה דקות - לא שמיש בעליל), ולכן התקשרתי אליהם (קניתי בKSP אז האחריות שלי ביעל פתרונות משולבים). עד שענו לי לקח שני ניסיונות ו20 דקות על הקו עד שטכנאי הועיל בטובו לחזור אלי 4 שעות אחרי. הוא הציע לפרמט את המחשב (ז"א למחוק את כל מה שיש עליו כולל תמונות מוזיקה ותוכנות). אחרי שזה לא עזר לקח עוד 3 - 4 טלפונים אליהם עד שהסכימו לבדוק את המחשב במעבדה. קיבלתי כתובת ליד הצ'ק פוסט, הלכתי לשם, אבל מה, אף אחד לא חשב להגיד לי שאין שם מעבדה, אלא רק סניף של UPS כדי לשלוח את המחשב להרצליה. אחרי כל הכאב ראש הזה המחשב חזר אלי (אחרי שהייתי צריך להסביר למזכירה שאין צורך להזמין חלקים למחשב) הייתי צריך לתדרך את התכנאי איך לתקן את הבעיה. המחשב חזר אלי כעבור 3/4 ימים וכחזרתי הביתה גילית שהמחשב עדיין לא שמיש! עדיין אותה התקלה!!!
אם היה אפשר לתת אפס כוכבים הייתי נותן בכיףמחיר 1 לא מוצדק
שביעות רצון1 כלל לא
זמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 אנטי
תאריך קבלת השירות: 12/4/2014 12:00:00 AM
הדירוג שלי (1-10): 1
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

רן
15/08/2014
1
אם היה אפשרות לפחות בכוכב אחד הייתי עושה זאת
הלך לי הדיסק הקשיח במחשב( תיקון של לא יותר מ20 דקות ) אבל העדפתי ללכת לשירות בגלל האחריות.
השירות הגרוע ביותר שראיתי(!) עצם זה שטכנאי צריך להתקשר כדי לוודא שיש תקלה כאילו שהלקוח לא אמין . והינה היום ה 15\8\14 לא עברה חצי שנה ואני עם בעיה דומה עם אותו מחשב (!) פשוט אם אפשר לא לקנות מחשב דל אם זה השירות ואמינות התיקוןמחיר 1 לא מוצדק
שביעות רצון1 כלל לא
זמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 אנטי
תאריך קבלת השירות: 4/20/2014 12:00:00 AM
הדירוג שלי (1-10): 1
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

מאור
02/12/2013
1
שירות גרוע, זמני המתנה ארוכים במוקד.
התקשרתי לק ל שירות עבור מחשב הדל שלי ו ה ל שיחה גררה המתנה של כ20 דקות, פעמיים הייתי צריך להיתקשר ולהמתין ככה ועדיין לא היה טכנאי שידבר איתי.ציון כללי1 לא מומלץ
תאריך קבלת השירות: 12/2/2013 12:00:00 AM
הדירוג שלי (1-10): 1
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות