שרות דניאל לתיקונים ותקלות
מקררים ומקפיאים - חידוש, שירות ותיקונים בחיפה
קדיש לוז 19, חיפה
הצג חוות דעת
מציג 16-26 חוות דעת מתוך 26 חוות דעת על שרות דניאל לתיקונים ותקלות
4.6
דירוג כללי
ציון כללי 4.9
שירות 4.6
מחיר 3.2
עמידה בזמנים 3.8
זמינות 5
שביעות רצון 3.6
איכות 4.6
שביעות רצון מהמחיר 4.5

i
חוות דעת של צרכן אשר יצר קשר טלפוני עם בית העסק, התקבל באמצעות סקר טלפוני המבוצע על ידי חברת סקרים מקצועית.
ששון
12/02/2019
5
חוות דעת
בחור שמבין את המקצוע וישר זה החי חשובזמינות5 מצויינת!
איכות5 מעולה
שירות5 מעל לציפיות
שביעות רצון מהמחיר5 ללא תחרות
ציון כללי5 מומלץ בחום!
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

i
חוות דעת של צרכן אשר יצר קשר טלפוני עם בית העסק, התקבל באמצעות סקר טלפוני המבוצע על ידי חברת סקרים מקצועית.
user45106
15/08/2018
4
מעולה
שירות מצויין ומהיר. מחיר קצת גבוה. לא מצאתי בדפי זהב. הפרסום לא מספיק טוב. קיבלתי את הטלפון מחברהזמינות5 מצויינת!
איכות5 מעולה
שירות5 מעל לציפיות
שביעות רצון מהמחיר2 גבוה
ציון כללי4 בסדר גמור
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

i
חוות דעת של צרכן אשר יצר קשר טלפוני עם בית העסק, התקבל באמצעות סקר טלפוני המבוצע על ידי חברת סקרים מקצועית.
user15633
31/07/2018
5
עושה רושם של מקצוען ..
אנחנו עדיין באמצע התיקון ..מצא את התקלה מהר...זמינות5 מצויינת!
איכות5 מעולה
שירות5 מעל לציפיות
שביעות רצון מהמחיר4 טוב
ציון כללי5 מומלץ בחום!
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

אריאלה
09/07/2018
5
שירות אמין וטוב
כשהתקשרתי לדניאל בגלל תקלה במכונת כביסה הייר לא חדשה, הוא בדיוק היה בסביבה ופנוי ובאמת הגיע צ'יק צ'ק. הוא ביצע מספר בדיקות ואיבחן במהירות שיהיה צורך להחליף את הכרטיס. אך משום שעלות התיקון עם החלקים הייתה מגיע ל-600 ש"ח + מע"מ, המליץ שעדיף לקנות מכונה חדשה בסדר גודל דומה. דניאל הסביר את האופציות שלי והתרשמתי שביקש למנוע ממני הוצאות מיותרות. לכן שילמתי רק עבור הביקור, 150 ש"ח + מע"מ, אך לציין שאילו ביקשתי שיתקן את המכונה, עלות מרכיב העבודה היה עומד רק על 200 ש"ח + מע"מ. ובנוסף, הוא מעניק הטבה במהלך 3 החודשים הקרובים לביקור נוסף בחינם עבור בדיקה של כל מכשיר חשמל אחר בבית אם יתקלקל. בהחלט אשמח להעזר בו שוב אם אצטרך.זמינות5 מצויינת!
איכות5 מעולה
שירות5 מעל לציפיות
שביעות רצון מהמחיר5 ללא תחרות
ציון כללי5 מצוין
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

i
חוות דעת של צרכן אשר יצר קשר טלפוני עם בית העסק, התקבל באמצעות סקר טלפוני המבוצע על ידי חברת סקרים מקצועית.
user12673
06/05/2018
5
מעולה פלוס
אדם מקסים נתן לי ייעוץ במיידי בלי לקחת ממני שקל זמינות5 מצויינת!
איכות5 מעולה
שירות5 מעל לציפיות
שביעות רצון מהמחיר5 ללא תחרות
ציון כללי5 מומלץ בחום!
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

Nati Segel
04/11/2017
4
בעל מקצוע וותיק מעורר אמון
מקרר סמסונג 604 ליטר בן קרוב ל-10 חדל לקרר בתא הקירור
דניאל הגיע בשבת (מחיר שבת) פירק, בדק, והגיע למסקנה שצריך הפשרה ארוכה 24 שעות לפחות, ואין תקלה מהותית
אחרי ההפשרה המקרר חזר לעבוד תקין. מסרתי אותו וקניתי חדש.
אצלי לא עוד סמסונג.זמינות5 מצויינת!
איכות5 מעולה
שירות5 מעל לציפיות
שביעות רצון מהמחיר5 ללא תחרות
ציון כללי4 טוב מאוד
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

i
חוות דעת של צרכן אשר יצר קשר טלפוני עם בית העסק, התקבל באמצעות סקר טלפוני המבוצע על ידי חברת סקרים מקצועית.
גל
09/11/2016
4.8
פניתי לבית העסק לצורך תיקון מקרר, שילמתי מחיר בסדר גמור והוגן, קיבלתי שירות מיקצועי מאוד עם יחס אדיב מאוד, בחרתי בו כי הוא הראשון שהסכים להגיע והוא עמד בלוח הזמנים.
שירות5 5
מחיר 4 4
עמידה בזמנים5 5
איכות5 5
שביעות רצון5 5
תאריך קבלת השירות: 20/10/2016
הדירוג שלי (1-10): 10
:3
באדיבות אתר Zap Travel

i
חוות דעת של צרכן אשר יצר קשר טלפוני עם בית העסק, התקבל באמצעות סקר טלפוני המבוצע על ידי חברת סקרים מקצועית.
שרית
08/10/2015
4
פניתי לבית העסק בעקבות כך שהזמנתי מכונת כביסה חדשה והמכונה שסופקה היתה בשירות לא טוב, הטכנאי שהגיע להתקין היה מצוין, טכנאי חמוד מאוד, הוא התקין את המכונת כביסה החדשה ודאג להכל, הוא לא לקח כסף, השירות מגיע לי במסגרת הקניה, לא בחנתי הצעות אחרות כי זה השירות שמגיע במסגרת קניית המכונה.
שירות3 3
מחיר 3 3
עמידה בזמנים5 5
איכות4 4
שביעות רצון5 5
תאריך קבלת השירות: 08/09/2015
הדירוג שלי (1-10): 10
:3
באדיבות אתר Zap Travel

boaz
05/05/2015
1.6
לא מקצועי
הזמנתי מדניאל שירות למכונת כביסה מילה היות ובחברת אלקטרה יכלו לספק את השירות רק לאחר שלושה ימים. דניאל הגיע באיחור של שעה וטען שאיחר רק ב10 דקות. דניאל ניסה להפעיל את המכונה ומיד קבע ש"צריך להחליף את הכרטיס". זה מאד לא נשמע לי אמין. מכונת כביסה מילה היא מאד משוכללת וכשהיא לא עובדת היא נותנת חיווי לגורם התקלה. החיווי היה שיש נזילת מים. לא נשמע לי הגיוני שהכרטיס יגרום לנזילת מים. דניאל כמובן התעלם ממה שאמרתי והתעקש שצריך להחליף את הכרטיס. הודתי לו, שילמתי עבור הביקור מחיר סביר אבל לא ביקשתי ממנו כל שירות נוסף.
הזמנתי שירות מחברת אלקטרה. הגיע טכנאי מאד מקצועי. הוא ניקה את אטם הדלת וייבש את תחתית המכונה. והמכונה חזרה לעבוד באופן תקין כבר כמעט שבועיים. מבלי להחליף שום כרטיס. אגב התשלום עבור הטכנאי מחברת אלקטרה היה מעט פחות ממה ששילמתי לדניאל.שירות1 לא טוב
שביעות רצון1 כלל לא
מחיר 4 טוב
עמידה בזמנים1 מאחר כרוני
איכות1 לא טובה
תאריך קבלת השירות: 4/20/2015 12:00:00 AM
הדירוג שלי (1-10): 1
:1
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

i
חוות דעת של צרכן אשר יצר קשר טלפוני עם בית העסק, התקבל באמצעות סקר טלפוני המבוצע על ידי חברת סקרים מקצועית.
אבי
04/05/2015
3.8
פניתי אליהם כדי לקבל חלקים למכונת כביסה.אני מאוד מרוצה ממה שקיבלתי.המחירים שלו טובים .והשירות טוב מאוד.
שירות4 4
מחיר 4 4
עמידה בזמנים4 4
איכות3 3
שביעות רצון4 4
תאריך קבלת השירות: 18/03/2015
הדירוג שלי (1-10): 10
:3
באדיבות אתר Zap Travel
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות