Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom

מציג 16-26 חוות דעת מתוך 26 חוות דעת על שרות דניאל לתיקונים ותקלות

4.5
ציון כללי 5
שירות 4.5
זמינות 5
איכות 4.5
זמינות וזמן המתנה 4
שביעות רצון מהמחיר 4
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
חוות דעת
בחור שמבין את המקצוע וישר זה החי חשוב
מעולה
שירות מצויין ומהיר. מחיר קצת גבוה. לא מצאתי בדפי זהב. הפרסום לא מספיק טוב. קיבלתי את הטלפון מחברה
עושה רושם של מקצוען ..
אנחנו עדיין באמצע התיקון ..מצא את התקלה מהר...
שירות אמין וטוב
כשהתקשרתי לדניאל בגלל תקלה במכונת כביסה הייר לא חדשה, הוא בדיוק היה בסביבה ופנוי ובאמת הגיע צ'יק צ'ק. הוא ביצע מספר בדיקות ואיבחן במהירות שיהיה צורך להחליף את הכרטיס. אך משום שעלות התיקון עם החלקים הייתה מגיע ל-600 ש"ח + מע"מ, המליץ שעדיף לקנות מכונה חדשה בסדר גודל דומה. דניאל הסביר את האופציות שלי והתרשמתי שביקש למנוע ממני הוצאות מיותרות. לכן שילמתי רק עבור הביקור, 150 ש"ח + מע"מ, אך לציין שאילו ביקשתי שיתקן את המכונה, עלות מרכיב העבודה היה עומד רק על 200 ש"ח + מע"מ. ובנוסף, הוא מעניק הטבה במהלך 3 החודשים הקרובים לביקור נוסף בחינם עבור בדיקה של כל מכשיר חשמל אחר בבית אם יתקלקל. בהחלט אשמח להעזר בו שוב אם אצטרך.
מעולה פלוס
אדם מקסים נתן לי ייעוץ במיידי בלי לקחת ממני שקל
בעל מקצוע וותיק מעורר אמון
מקרר סמסונג 604 ליטר בן קרוב ל-10 חדל לקרר בתא הקירור דניאל הגיע בשבת (מחיר שבת) פירק, בדק, והגיע למסקנה שצריך הפשרה ארוכה 24 שעות לפחות, ואין תקלה מהותית אחרי ההפשרה המקרר חזר לעבוד תקין. מסרתי אותו וקניתי חדש. אצלי לא עוד סמסונג.
פניתי לבית העסק לצורך תיקון מקרר, שילמתי מחיר בסדר גמור והוגן, קיבלתי שירות מיקצועי מאוד עם יחס אדיב מאוד, בחרתי בו כי הוא הראשון שהסכים להגיע והוא עמד בלוח הזמנים.
פניתי לבית העסק בעקבות כך שהזמנתי מכונת כביסה חדשה והמכונה שסופקה היתה בשירות לא טוב, הטכנאי שהגיע להתקין היה מצוין, טכנאי חמוד מאוד, הוא התקין את המכונת כביסה החדשה ודאג להכל, הוא לא לקח כסף, השירות מגיע לי במסגרת הקניה, לא בחנתי הצעות אחרות כי זה השירות שמגיע במסגרת קניית המכונה.
לא מקצועי
הזמנתי מדניאל שירות למכונת כביסה מילה היות ובחברת אלקטרה יכלו לספק את השירות רק לאחר שלושה ימים. דניאל הגיע באיחור של שעה וטען שאיחר רק ב10 דקות. דניאל ניסה להפעיל את המכונה ומיד קבע ש"צריך להחליף את הכרטיס". זה מאד לא נשמע לי אמין. מכונת כביסה מילה היא מאד משוכללת וכשהיא לא עובדת היא נותנת חיווי לגורם התקלה. החיווי היה שיש נזילת מים. לא נשמע לי הגיוני שהכרטיס יגרום לנזילת מים. דניאל כמובן התעלם ממה שאמרתי והתעקש שצריך להחליף את הכרטיס. הודתי לו, שילמתי עבור הביקור מחיר סביר אבל לא ביקשתי ממנו כל שירות נוסף. הזמנתי שירות מחברת אלקטרה. הגיע טכנאי מאד מקצועי. הוא ניקה את אטם הדלת וייבש את תחתית המכונה. והמכונה חזרה לעבוד באופן תקין כבר כמעט שבועיים. מבלי להחליף שום כרטיס. אגב התשלום עבור הטכנאי מחברת אלקטרה היה מעט פחות ממה ששילמתי לדניאל.
פניתי אליהם כדי לקבל חלקים למכונת כביסה.אני מאוד מרוצה ממה שקיבלתי.המחירים שלו טובים .והשירות טוב מאוד.
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist