Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
ש.ר.מ. ריהוט וציוד משרדי - תמונה ראשית

מציג 6-7 חוות דעת מתוך 7 חוות דעת על ש.ר.מ. ריהוט וציוד משרדי

3.3
ציון כללי 3.4
שירות 3.4
מחיר 3
זמינות 3.3
שביעות רצון 3
שירות 3
איכות 3.3
שביעות רצון מהמחיר 3.4
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
צוות מהמם
ביצעתי הזמנה אתמול בצהריים וקיבלתי אותה אחרי קצת יותר מ 24 שעות בלבדדד!! אני מאוד מודה לכם ולשירות שלכם. ברצוני לציין שקיבלתי שירות וליווי כל הזמן מהעובדת המקסימה שלכם נעומי.. תמשיכו כך ! ישר כח.
אחרי ויכוח ארוך ולא נעים, הסכים לשלוח את הטונרים למעבדה.
הוחלט שבמידה והמעבדה תחליט שהטונרים פגומים - אזוכה על החלק היחסי, במידה והמעבדה תחליט אחרת - אשא בדמי השליחות והבדיקה. למרות שאני ממש לא סומכת על האמינות שלו - הסכמתי להצעה הזו. היום הגיע שליח מטעמו לאסוף את הטונרים. השליח דרש ממני לחתום על טופס, ומנגד אני דרשתי ממנו לחתום על טופס שלי (שאני הכנתי) שמאשר שהוא לקח 4 טונרים (עם אחוז התכולה שנותרה בהם) ושהטונרים יועברו למעבדה. השליח סרב לחתום לי על הטופס שלי אז צלצלתי לחברה ודיברתי עם אביעד. הוא הפציר בי שהשליח לא יחתום לי על כלום, איים שיחייב אותי על הזמן שאני מבזבזת לנהג, אמר שההתנהגות שלי ויחסי האנוש שלי קטסטרופלים וניתק לי בפרצוף!!! לעולם לא אמליץ עליהם לאף אחד!!! ובטח שלא אזמין מהם! פשוט בושה.
תגובות (2)

 - תמונה
תגובה של בית העסק

08/02/2015

גברת טל הנכבדה, כפי שציינת בסוף חוות הדעת - אכן יחסי אנוש הם לא הצד החזק שלך. בנוגע לחוות דעתך, אני מחויב לציין ולדייק בעובדות. אכן רכשת מאיתנו סט טונרים תחליפיים (לא מקוריים) למדפסת לייזר של סמסונג. לאחר הרכישה הוחלף פעמיים הטונר הכחול, ופעם נוספת הטונר האדום. ובכל אחת מן הפעמים נשלח אליך שליח ישירות לבית העסק, בחינם וללא כל חיוב מצידנו. ואף קיבלת טונר חדש ללא כל בדיקת מעבדה (למרות שאלו נהלי בחברה), אשר תאמת את טענותייך. ברכישתך השנייה של סט טונרים נוספים למדפסת, שוב התקשרת לומר שאחד מהטונרים לא תקין. הוסבר לך טלפונית, כי טונרים תחליפיים, הינם לא טונרים מקוריים של החברה (סמסונג), ולכן לעיתים רבות, חברת סמסונג מעדכנת עידכונים ברשת כדי למנוע שימוש בטונרים תחליפיים, כאשר התוצאה לכך אי זיהוי של הטונר במדפסת. ולכן הומלץ בחום - לעבוד עם טונרים מקוריים של סמסונג למניעת תקלות מסוג זה. למרות זאת, החלטת להמשיך לעבוד עם טונרים תחליפיים, ולכן בפעם לאחר מכן אשר ביקשת להחליף טונר לאחר שהשתמש ביותר ממחציתו, הוסבר לך כי אם הטונר יימצא תקין, לא תזוכי עליו, (כי הינו משומש ולא חדש), אך להבדיל אם יימצא בבדיקת המעבדה כי הינו תקין, תזוכי בחלק היחסי שנותר בו. כמו שהוסבר בתחילה יחסי אנוש הם לא הצד החזק שלך, והתנהגותך הייתה בצורה שאינה הולמת בנאדם נורמטיבי, כאשר דיברת בגסות רוח לנציג אשר ניסה לעזור לך ואף איימת, וצעקת עליו, כי אינו נותן שירות כראוי. מסתבר לעיתים שכאשר נותנים שירות טוב מדי , אנשים מנצלים זאת לרעה (החלפת 3 טונרים ללא עלות, למרות שהינם משומשים ביותר ממחצית). בסופו של דבר הטונרים שנרכשו בפעם השנייה, ושנצרכו ביותר מ-60%, נשלחו לבדיקת מעבדה וזוכו בחלקם היחסי, כחלק משירות אדיב של החברה. והלקוחה זוכתה בסכום כספי כנגדם (למרות שלא הייתה מקבלת זיכוי באף מקום אחר על כך). בשורה תחתונה, החברה עשתה ככל שביכולתה לתת שירות מצויין, ואף יותר מכך. אנו מצטערים שיש לקוחות בודדים אשר מנצלים את השירות הטוב של החברה לרעה, ועושים שימוש שאינו הוגן / סביר.

Tal - תמונה
תגובה של Tal

22/02/2015

אדון אביעד הנכבד, בוא נדייק בעובדות קצת יותר- בפעמים הראשונות אכן הוחלפו לי טונרים ולכן לא היתה לי שום בעיה והמשכתי לעבוד אתכם.. אבל בפעם השלישית (אם אינני טועה) דיברתי עם הנציגה והסברתי לה שהטונר התחיל ללכלך לי את כל הדפים (מה לעשות שזה לא קרה ישר עם תחילת הפעילות שלו?!) וזה לא ביקשתי לקבל טונר חדש תמורת טונר שיש בו תכולה של 60% - אלא ביקשתי לקבל טונר חדש עם 60% הנחה! אתה זה שסרבת בתוקף להצעה ולא היית מוכן לשמוע, דיברת על זה שבשום מקום זה לא מקובל ואתה מפסיד כסף וכך התחיל הוויכוח (וכן, זה נהוג בכמה וכמה מקומות!!!! למשל אצל הספק הנוכחי שלנו). ביקשתי ממך לבוא לקראתי מכיוון שאין הגינות בכך שאזרוק לפח טונרים חצי מלאים ששולם עליהם כסף, אפילו הצעתי לקבל ציוד משרדי במקומם או החזר כספי על החלק היחסי, לשיקולך. רק אחרי ויכוח ארוך ומתיש שהביא את שנינו לטונים גבוהים ולא נעימים (וכן, גן הטונים שלך עלו אז אל תתייפיף לי בבקשה...) הסכמת לשלוח את הטונרים למעבדה, עם התחייבות מצידי לשאת בעלויות שליחות ובדיקה (במידה והטונרים ימצאו תקינים). אני הסכמתי אך משום מה כשהשליח שלך הגיע לאסוף ממני את הסחורה הורת לו לא לחתום לי על שום דבר ושוב התנהגת בצורה ממש לא הוגנת!!!!! מצד אחד אני התחייבתי לך שאשא בעלויות שליוחות ומעבדה (שאתה בחרת!!!) במידה והטונרים ימצאו תקנים, ומצד שני אתה סרבת לחתום לי על טופס שבסך הכל רשום בו שלקחת ממני את הטונרים עם אחוז תכולתם. בסופו של דבר העובדה היא שצדקתי, הטונרים אכן נמצאו כמקולקלים! אתה פשוט עשית את כל התהליך הזה לקשה ומייגע! במקום לנסות להוציא לקוחה מרוצה, סגרת עניינים בצורה לא נעימה ולא מכבדת, לא אותי ובטח שלא אותך! מזל שיש לי הקלטות של שיחות שיוכיחו מי מאיתנו הוא זה עם יחסי האנוש הלוקים בחסר, וחבל מאוד שיש בתי עסק שלא דוברים אמת!!!
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist