Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom

מציג 56-66 חוות דעת מתוך 74 חוות דעת על תמוז שיווק מוצרי חשמל בע"מ

1.2
ציון כללי 1.1
שירות 1.1
מחיר 2.9
זמינות 1.3
שביעות רצון 1.5
שירות 1.5
איכות 1.3
שביעות רצון מהמחיר 1.2
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
יותר גרוע מיזה אין....
השירות והזיזול הכי גדול שאפשר לספק ללקוח.מסרתי טלויזיה60" סמסונג לתיקון בת קצת יותר משנה, טענו שהחלק הפגום אינו באחריות, נאמר שזמן התיקון שבוע+- ,עברו 5 שבועות וטרם תוקן המכשיר. זמן המתנה כדי להשיג אותם 50 דקות +- או וואטסאפ. אינם טורחים להתקשר אף על פי שבקשתי מספר פעמים לשוחח עם המנהל.....
שירות גרוע
קניתי מדיח כלים של BOSCH דרך אתר WALLASHOPS , התקשרתי וקבעתי הגעת טכנאי להתקין את המוצר וכמובן לקחתי יום חופש בשביל זה. טכנאי לא היגיע באותו יום ובשירות לקוחות אמרו שהיתה תקלה וקבעו יום הבאה ולגבי שעה החזירו בעוד כמה שעות, כמובן אף אחד לא חזר ואחרי 4 אין אם מי לדבר... לוקח עוד יום חופש, מתקשר בבוקר לבדוק באיזה שעה לצפות להגעת של טכנאי, התשובה היתה - קבענו יום הבא ורק אחרי בירורים לא נעימים הסכימו לשלוח טכנאי. חווית חוסר שירות ובלגן !
שירות על הפנים בקשר לתיקון של תנור גז
קניתי תנור גז באחריות של חברת תמוז מוצרי חשמל. אחרי כחצי שנה המוצר התקלקל. התקשרתי להזמין תיקון, והבטיחו לי שבעוד יומיים הטכנאי מגיע אלי. את ההגעה של טכנאי דחו לי פעמיים, והדחייה הייתה באותו יום שחיכיתי לו, זאת אומרת הם שרפו לי פעמיים יום עבודה. כש הגיע הטכנאי, התברר שאין לו חלקים נחוצים לתיקון. הטכנאי הבטיח לי שיצרו איתי קשר מהחברה על מנת לקבוע מועד תיקון חדש. כמובן אף אחד לא התקשר אלי, עד שאני בעצמי יצרתי איתם קשר. נאלצתי לחכות עוד שבוע עד שהטכנאי הגיע פעם נוספת. הבחורה שלקחה ממני הזמנה, חוץ מהתנצלות לא הביאה לי שום פתרונות לאירוע. המנהל שלהם גרם לי לרדוף אחריו בשיחות טלפון, שבסוף הוא לא חזר אלי. הטכנאי שלהם הביא לי תשובות מגוחכות בטלפון, כש ביקשתי ממנו לא לשכוח את החלק של התנור הפעם. אני מאוד התאכזבתי מהשירות שלהם, הוא לא היה אנושי. ממליץ להם להיזהר להתעסק איתם.
שירות לקוחות על הפנים וחוסר הגינות
קיבלתי מכונה פגומה מההתחלה. התרעתי ישר כשקיבלתי את המכונה שיש בה בעיה (לקח לי יותר מ50 דקות לתפוס אותם בטלפון, וזה לאחר כמה נסיונות), אך נאמר לי שאין על כך אחריות והם האשימו את חברת ההובלה בפגימת המוצר. לאחר כמה זמן הפגם התחזק ואי אפשר היה להשתמש במכונה, והיה צריך תיקון יקר. הם כמובן לא הסכימו ואמרו שזה לא באחריותן. לבסוף הזמנתי מהם טכנאי במחיר מלא, שבסוף בא רק כמה ימים לאחר היום שאמר שיבוא, בלי שיודיע לי מראש באיזה שעה הוא יגיע ("לא רוצה להתחייב"). חיכיתי לו בבית מהבוקר והוא הגיע רק לאחר הצהרים. אין צורך במילים נוספות.
ממש מפתיע!
קניתי מכונת כביסה של חברת בוש. לפני הקניה השוותי מחירים וראיתי שהמכונות שחברת תמוז מיבאת זולים באופן משמעותי מאלו של היבואן הרשמי. יחד עם זאת ראיתי (כאן ובמקומות אחרים) ביקורות לא טובות על השירות, על הזמינות ועוד. התקשרתי אליהם ונעניתי תוך זמן סביר (דקות מעטות). אמרתי להם שאני מתלבט אם לקנות את המכונה שהם מיבאים בגלל הביקורות. ואמרתי שאני רוצה להבין את העיניין. הובטח לי שאחד המנהלים או הבעלים יחזור אלי. כעבור כ רבע שעה התקשר אלי רומי (אחד המנהלים או הבעלים, לא ברור לי תפקידו). הוא הקיב לשאלות ולחששות שהעלתי בפניו, ענה עליהם אחת אחת (כשרובן דיברו על אי הזמינות של השירות). הוא הפנה את תשומת ליבי לכך שלא היתה לי שום בעיה להגיע אליהם, שלא היתה שום בעיית זמינות. הוא הבטיח לסייע כמייטב יכולתו. הוא דאג להשיג עבורי הנחה נוספת על המחיר, וידא שאקבל את המכונה באותו היום (!) ושהטכנאי שמתקין יגיע כבר למחרת. הבטחתי, שאכתוב ואתאר את הדברים. רק מילים טובות!
תמוז שיווק ומוזס שירותי אחריות זה על הפנים
קניתי מכונת כביסה של בוש בשופרסל, הוספתי 200 ש"ל לעוד שנתיים אחריות המכונה התקלקלה (במקרה שמרתי את חשבונית הארכת אחריות), בשונה משאר החברות לא מספיק שמתקשרים ומשלמים 200 ש"ח על הארכת אחריות הלקוח אחראי גם לשמור את האחריות. שלחתי להם בפקס, התקשרתי שנית נאמר לי שתוך 24 שעות יחזרו אלי לקבוע מועד, עברו 24 שעות התקשרתי עוד מספר פעמים, שלחתי מס' פקסים (כי כל טלפון זה דקות המתנה), לבסוף התייאשתי הזמנתי טכנאי שירות בתשלום ואני עכשיו בהתכתבויות מולם בנושא העלויות והביטוח הפיקטיבי שמכרו לי
קורקינט ל-24 שעות ואז מת
אין שירות .פשוט אין שירות.אף אחד לא עונה לטלפונים.מוכרים קורקינט תקול עם סוללה לא פעילה
זה לא שירות.
מוצר שהתקלקל בו חלק קטן בשימוש הראשון הם הציעו להחליף את החלק בתשלום גבוה. מדברי איש השירות הבנתי שבאותו יום התקבלה תלונה דומה מאחרים. לא מומלץ.
מכונת כביסה בוש 7 ק"ג
כל ההתקשרות מול חברת תמוז הייתה מזעזעת! לא עונים לטלפונים כמעט בכלל. בטעות ענו לי פעם אחת ולמזלי הצלחתי לקבוע איתם התקנה של המכונה עוד לפני שהמכונה הגיעה, כי אם לא רוב הסיכויים שהייתי רודפת אחריהם עוד נצח ומכונת הכביסה עוד הייתה יושבת אצלי סתם לקישוט. בנוסף- ההתקנה נקבעה לשעות 12 עד 17. בפועל- המתקין התקשר רק בשעה 17 בשביל להודיע שהוא יגיע ב19:30! לא הייתה שום דרך ליצור קשר עם אף אחד,
פשוט חוצפה, דוגמא קלאסית לשירות גרוע
"שירות" כזה גרוע עוד לא ראיתי . הטכנאי התקשר לתאם ואמר שתוך חצי שעה הוא מגיע, התלבטנו תוך כדי מי יהיה בבית כדי לקבל אותו, כשהוא על הקו. אחרי שש דק' שיחה אמרנו לו שתוך חצי שעה נהיה כדי לקבל אותו. הוא התחיל להתווכח שבזבזנו עכשיו 6 דק' בשיחה אז הוא לא יוכל להגיע. זאת אחרי שעזבתי את העבודה ויצאתי לקראתו. פנינו לספק שממנו קנינו את המכונה (הקונטיינר) הוא דיבר עם חברת תמוז. לאחר מכן מנהל שירות הלקוחות התקשר ואמר שהטכנאי יתאם איתנו. עברו כבר 6 שעות ועוד לא שמענו ממנו. בנתיים אין לנו מכונת כביסה כבר שבוע
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist