accessibility
Avatar_add_reviewicon-login-arrow-symbolLogOutFull_Menuדפי זהבPointsAvatar_add_reviewAvatar_add_reviewFavoritesMessagesPeopleEdit_detailsHistory

היי אורח

accessibility
Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
אלדר - תמונה ראשית

מציג 6-16 חוות דעת מתוך 31 חוות דעת על אלדר

4.5
ציון כללי 4.3
שירות 4.2
מחיר 4.1
זמינות 4.4
שביעות רצון 5
שירות 5
איכות 4.7
שביעות רצון מהמחיר 4.2
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
פניתי לבית העסק לצורך בדיקת רכב לפני קנייה. המחיר ששילמתי היה גבוה במקצת אך השירות טוב, הם עשו בדיקה יסודית ואיכותית. היחס אדיב. פניתי אליו מהמלצה של גיסי.
לא אחזור לשם
הגעתי לשם בסביבות השעה 11 בבוקר. שאלתי כמה זמן תיקח הבדיקה, והבחור בקבלה אמר שלכל היותר תוך שעתיים נסיים. החלטתי שאין טעם לנסוע ולחזור, וחיכיתי במקום (יצאתי לאכול צהריים וחזרתי). רק אחרי 5(!) שעות הבוחן התפנה לבדוק את הרכב. הבוחן לקח אותי לסיבוב ברכב והראה לי די הרבה דברים ליקויים שמצא, והסביר לי באופן מפורט על כל אחד מהם. מאוד התרשמתי מההסברים. אח״כ לקחתי את הרכב למוסך כדי לתקן את הליקויים - ובמוסך טענו שחצי מהממצאים לא נכונים. לדוגמא, הבוחן במכון אלדר הסביר לי שיש בעיה בתושבת ההילוכים: הוא הדגים לי ״קפיצה״ של הרכב בהעברת הילוך בזמן נסיעה, וטען שהרכב צריך לזנק כשמעבירים את ההילוכים למצב ספורט. אבל במוסך אמרו לי שככה מתנהגת תיבת ההילוכים של הרכב הזה באופן רגיל, ושכל מה שמצב ספורט עושה זה להשאיר את הרכב בהילוך נמוך ליותר זמן. הם הסבירו שבגלל שמכוני הבדיקה נותנים אחריות, הם ״מוצאים״ בעיות שלא באמת קיימות ברכב כדי שלא יהיו אחראים עליהן בהמשך. עם זאת, במוסך הסתבר גם שצריך להחליף רצועת טיימינג, אבל במכון אלדר לא זיהו את זה. אבל הכי גרוע: זמן קצר אחרי שרכשתי את הרכב, הופיעה בעיית עובש שהגיעה מפילטר כניסת אויר מתא המנוע (תמונה מצורפת). כשהתקשרתי למכון אלדר לבדוק אם זו בעייה שמכוסה באחריות שלהם, במקום פשוט להגיד ״לא״, הבוחן התחיל נאום ארוך וכועס עם הסברים על זה שזה המון עבודה להגיע לפילטר האויר ומלא בטענות על כך שקניתי רכב שהוא מצא בו כל מיני בעיות אחרות.
תגובות (1)

חן - תמונה
תגובה של חן

07/11/2017

רון שלום. צר לי לשמוע על אורך הביקורת השלילית למרות שחזרנו אלייך טלפונית בסיום העבודה ותוך כדי שיחה לא מצא חן בעינייך התשובות שקיבלת כגון לא בודקים מסנן אויר.(לפרק מסנן אויר זה אופרציה בפני עצמה ואתה יכול לבדוק במוסך המורשה ובכל מכון בדיקה בארץ שלא נהוג לבדוק.) מצויין לך בטופס הבדיקה על כל בעיה והערה קיים לך איקס ודגש (רצ"ב צילום בדיקה ששלחת לי בwhatsapp באותו יום ששוחחנו) . לגבי סיבובי מנוע לא יציבים לסרוגין/נמוך מצויין לך שתי קווים ובסוף הבדיקה נשלחת למוסך לפני רכישה רק לגבי הסעיף הזה. לגבי " הדגמת קפיצה בהעברת הילוך " שאתה כתבת זה לא הדגמה זה תוך כדי נסיעה לסרוגין בהאטה ורשום לך נקישות לא קפיצה ונשלחת למורשה במקביל. לגבי בעיות כלשהן שנרשמו בדוח הבדיקה מצויין לך בסיכום הבדיקה 4 סעיפים אחרונים ממשרד התחבורה . סעיף ראשון לגשת למוסך מורשה ושמאי רכב לפני רכישה ומצויין לך חץ והדגשים. סעיף שני מודגש במלבן להסרת ספק . אם לא פעלת ע"פ דרך שמצויין וממורקר לך הדברים במהלך הבדיקה ולא התייחסת איני יכול לעזור לך בזה ואתה חתום מטה. הממצאים הוצגו לך על הליפט ראית אותם פיזית כולל בולם זעזועים אחורי שמאלי מפוצץ הודגש לך ואתה חתום בסעיף לגשת למוסך לפני רכישה. ראית את הדברים גם בסיבוב הבדיקה ובנוסף לאחר הדפסת דוח הבדיקה הסברתי לך ועברנו סעיף סעיף על הדוח כדי לתאם בין מה שנעשה בפועל אל הדו"ח המודפס היות והיה הרבה ליקויים כמו במערכת היגוי ,מתלים ותאונה בחזית הרכב וכל מיני בעיות נוספות וחוסר הבנה שהיה לך מבחינה מקצועית היה לי אורך רוח אלייך וסבלנות מעבר למצופה ולכן התעכב הבדיקה מעבר לזמן הנדרש . היות ואתה לא מבין השתדלתי להכנס לרמת ההגיון שלך שאתה קונה רכב שעבר תהליך של תאונה ובעיות קיימות מבחינה מכנית שזה הוצאות לא מבוטלות וזה שהחלטת לעשות את ההחלטה לרכוש או לא לרכוש זוהי ההחלטה שלך בלבד. לי אין כל עניין לכל ההשמצות שהשמצת למרות שיצאת מכאן מרוצה וגם הדגשת את זה במהלך התלונה. יש לדייק ולומר את הדברים לאמת כפי שבאמת היו ולא לפי ראות עייניך. א.קבלתך היתה בשעה 13:32 ולא ב11:00 כפי שציינת ולזה יש תעוד גם ביומן עבודה וגם בחשבונית מס/קבלה. ב.אנו לוקחים באופן ראשוני רק צילום רישיונות למען הסדר של הרכבים המיועדים להיכנס לבדיקה ונותנים זמן הערכה משוערך,אך ללא התחייבות מצד הלקוח שכרוכה בתשלום ורישום פנימי במחשב מאחר והרכב אינו נכנס לליפט עד תחילת הבדיקה. זוהי ההחלטה הבלעדית שלך הייתה לבחור אם להישאר ולהמתין/ ללכת. ג.אורך זמן בדיקה בממוצע הינו 40 דקות בין רכב לרכב במידה והכל תקין וזה נאמר גם לפני כניסת הרכב לבדיקה. כפי שציינת וראית הני מסביר ללקוח בפירוט פיזית ובירוקרטית תוך כדי עבודה על כל אחד ואחד מהסעיפים כדי שלא יהיה ספק על כל אותן ה"ממצאים הלא הנכונים" שציינת בתגובתך. אינך יכול להטיל ספק בממצאים מהסיבה שהיית נוכח בכל מהלך הבדיקה. בין בדיקה לבדיקה חשוב לי להביא את הלקוח למקום שיוכל להבין ולא לצאת בתחושה של אי ידיעה לאן פניו מועדות בכל הנוגע לרכב אשר מעוניין בו. מזמין הבדיקה בעבורי הוא הלקוח אשר אני מקדיש לו את כל הזמן שנדרש ולכן בעבורי זמן פחות נמדד כמו ההסבר פנים שלי אל מול אותו האדם שאני נותן לו שירות ולידע את מצבו של הרכב. אני מודע לכך שיש זמן המתנה/משתנה כל רכב לגופו ,לכן תמיד מדגיש בפני הלקוחות זמנים משוערכים ואף שולח אותם ומתקשר לפני הגעה כדי להקל. כשאתה טוען שבבדיקה " מוצאים בעיות כדי לא לקחת אחריות" אינו נכון הדבר כי כל אותן ה"בעיות" אתה ראית כך שאינך יכול להתכחש. לגבי הטיימינג, "במכון אמרו לי להחליף טיימינג ולא עלו על זה בבדיקה" מצויין לך בדוח הבדיקה בדגש "יש לבדוק ולהחליף חגורת תזמון לפי הוראות יצרן רכב." וזה באחריות הלקוח בלבד ואתה חתום על זה. כשהשארת הודעה במענה טלפוני ,השארת הודעה אך ורק לגבי מסנן האוויר כל שאר התלונות לא ציינת כלל. חזרו אלייך הפקידות ושלא הצליחו להסביר כמו שהוסבר לעיל,אני באופן אישי צלצלתי אלייך וניסתי לשוחח איתך אך לא נתת לי לדבר ולהביא את עצמי לידי ביטוי וניתקת את השיחה להזכירך. חבל לי שיצאת מאוכזב ,אך אם כל כך הפריעו לך כל אותן התלונות אשר ציינת הנ"ל , עמדה בפנייך האפשרות להגיע לפתרון בעיות בצורה מסודרת וכמו שצריך.תמיד נשמח לעמוד לשירותך בעתיד שיהיה בהצלחה,שמעון
תודה על מקצועיות ושירות מסור
תודה על הטיפול המסור ושירות מעולה ומקצועי ובעיקר סובלני
איש מקצוע ובן אדם לפני הכל
קיבלתי שירות ברמה הכי גבוה שיכולתי לצפות שווה כל דקה שמחכים
ממליץ בחום
שירות אדיב ביותר! בדיקה יסודית ומעמיקה, הצליח לגלות כל תיקון ותקלה ברכב. ממליץ בחום רב רק צריך לקחת בחשבון שמכיוון שהבדיקה מאוד יסודית היא עורכת זמן רב.
תגובות (1)

אגבאריה אבראהים - תמונה
תגובה של אגבאריה אבראהים

05/12/2017

לפני יומיים עשיתי בדיקה לקניית רכב .הייתה קבלת פנים מצויינת, המכונאי שמעון היה מאוד סבלן, עשה בדיקה מדוקדת לכל הפרטים ברכב, ישבתי ווהספיר לי כל דבר . הבדיקה הייתה מאוד מקצועית ואובייקטיבית , עבודה מאורגנת ומסודרת ועם הרבה סבלנות ,תכנון וארגון. .אני ממליץ בחום
שירות מקצועי ברמות
עשיתי בדיקת רכב לפני קניה,קיבלתי שירות מקצועי אמין ואדיב ,שמו לב לפריט הכי קטן ברכב
פניתי לבית העסק לצורך בדיקת רכב, הכל היה בסדר והוא עשה בדיקה, שילמתי מחיר בהתאם לציפיות שלי ולא בחנתי הצעות נוספות.
בדיקה מלאה לרכב בלי קיצורים
הגעתי לבדוק רכב לפני קניה, הרכב נבדק במלואו כולל הפרטים הכי קטנים , קיבלתי דוח מפורט ועכשיו אני יודע בדיוק מה לא בסדר ויכול לעשות שיקול מושכל לגבי הרכישה. הבדיקה כללה נסיעת מבחן עם בדיקת בלמים העברת הילוכים הגה מתלים ועוד כשאני במושב הנוסע ורואה ומקבל הסבר מלא על הכל. למרות הלחץ במוסך הבדיקה בוציה במלואה ללא חיפופים. ממליץ בחום, שווה כל שקל !
פניתי ל"אלדר" לצורך בדיקת רכב לפני קניה, השירות שקיבלתי היה מקצועי אבל איטי מכיוון שהיה יסודי, קיבלתי יחס אדיב, המחיר ששילמתי היה סביר כמו כולם, פניתי אליהם באקראי.
בדיקת רכב, ממליץ בחום!
הבוחן שמעון בדק את הרכב ביסודיות והבדיקה של הרכב לקחה בערך כ30-40 דקות במהלכה ישבנו בחדר ממוזג. נראה לי שהבוחן מצא כל תקלה אפשרית ברכב, לקח אותי והראה איפה נמצאת כל תקלה. הבדיקה כללה נסיעת מבחן של כ10 דקות!.תותח אמיתי. קחו בחשבון שהבוחן משקיע על כל רכב כך שאם אתם לא נכנסים ישר, הבדיקה תקח זמן(שווה את ההמתנה). מומלץ מאוד!
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_infoSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist