שירותי רטפון (1998) בע"מ
חשמל מוצרים ביתיים בלוד
המסגר 1, אזור תעשייה צפוני, לוד
הצג חוות דעת
מציג 16-26 חוות דעת מתוך 32 חוות דעת על שירותי רטפון (1998) בע"מ
2
דירוג כללי
ציון כללי 2
שירות 2.3
מחיר 1.8
זמינות 2.6
שביעות רצון 1.8
שירות 1.9
איכות 2.3
שביעות רצון מהמחיר 2.3

yanivpaz74
23/01/2019
5
שירות מקצועי
לקוח של רטפון מאז 2012,
מקבל מהם תמיד שירות מקצועי ואדיבזמינות5 מצויינת!
איכות5 מעולה
שירות5 מעל לציפיות
שביעות רצון מהמחיר5 ללא תחרות
ציון כללי5 מצוין
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

Avi
29/10/2018
5
ממליץ מאוד
לקוח משנת 2012
כל פעם שהייתי צריך אותם כתוצאה מתקלה,
קיבלתי שירות מצוייןזמינות4 טובה
איכות5 מעולה
שירות4 טוב מאוד
שביעות רצון מהמחיר5 ללא תחרות
ציון כללי5 מצוין
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

Leon
14/10/2018
1
פשוט גרוע
התקשרנו ב7.10 להודיע שיש מים מתחת למכונת כביסה זנוסי שקנינו לפני 2.5 שנה. אמרו לנו שנקבל שירות ב22.10. אמרנו שיש לנו ביטוח וזה בלתי נסבל אמרו לנו שיחזרו אלינו עד סוף היום. היום ב14.10 אחרי שבוע חזרו ושאלו מה הבעיה. אמרנו שהיתה סתימה במסנן. בעלי לפי הוראות בספר הסבר פתח את המסנן שמתחת לטוף וניקה אותו. אמרו לנו שאם כך אז אין לנו יותר ביטוח. אמרנו שרוצים לדבר עם האחראי. אמרו שיחזרו אלינו. נמתין בסבלנות עוד שבוע ימים.זמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא מוצדק
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

amir
30/09/2018
1
שירות גרוע ואין מה להוסיף
הזמנתי טכנאי להתקנת כיריים גז
1. החליף צינור גז ללא צורך וחייב עליו 69 ש"ח (הצינור הוחלף כמה חודשים לפני כן בידי טכנאי גז של חברת הגז והיה בתוקף לעוד חמש שנים)
2. הוציא מגירות ולא החזיר
3. לא ייצב את הכיריים והפיל אותם לתוך הפתח
4. אילתר בכפתורים עם נייר כסף (כיריים חדשים)
5. דרש תשלום יותר גבוה ממה שנקבע בשיחה
ןעוד ועוד
בקיצור אני ממליץ לא לקנות מוצר שרטפון זה נותן השירות שלה וזאת דעתי האישית.זמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא מוצדק
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

ציריך
27/08/2018
1
חוויה שלא תחזור על עצמה
חשבתי שאקנה מוצר ואקבל שירות סביר למזלי קניתי מוצר וקיבלתי שירות סביר מינוס מינוס מינוס
אין ספק שזו הפעם האחרונה שלי ושל הסביבה שלי זמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא מוצדק
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

Tali
04/06/2018
1
שירות נוראי!
בתאריך 8/4/18 הזמנתי טלפונית מתקן קיבוע לקיר לטלויזיה. הובטח לי שהמוצר יסופק תוך כשבוע. בפניות חוזרות נאמר לי כל פעם מחדש שקרתה תקלה ואיכשהוא המוצר לא שוחרר מהמחסן. ביטלתי את הרכישה דרך חברת האשראי לאחר שניסיונותי לבטלה דרכם לא צלחו. ב 3/6 לאחר כמעט חודשיים התקשרו שהמוצר כבר לא אצלם, הוא בדרך אלי ובטוח יגיע תוך יומיים. האשימו בעיכוב הגדול את חברת השליחים. מבחינתי הרכישה כבר לא רלוונטית. הם ניסו לאלץ אותי לקבלו. בסופו של דבר הודיעו לי שאזוכה כשהמוצר יוחזר אליהם מחברת השליחויות.שירות1 לא טוב
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

דנה
22/09/2016
1
השפלה השפלה השפלה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אין לי מילים אחרות לתאר את חוסר היחס של החברה ללקוחות. אני במרדף אחריהם כבר חודש וחצי על מנת לקבל חומר לניקוי תנורים שהזמנתי וחויבתי עליו!!!! התקשרתי עשרות פעמים ומורחים אותי שוב ושוב!!!מחיר 1 לא מוצדק
שביעות רצון1 כלל לא
זמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 אנטי
תאריך קבלת השירות: 8/16/2016 12:00:00 AM
הדירוג שלי (1-10): 1
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

עיט
26/08/2016
1.6
גרוע
מחודש 5.16 אנו ממתינים לפתרון לידית שבורה (עקב כשל מיבני)למקרר שארפ בן שנה ומחצה . שירות רטפון לא זאת שאינו מוצא פתרון אלא שאינו יודע כלל מהיא משמעות המילה שירות זאת באי חזרה להודעות ולהבטחת פקידות השירות,בחוסר תיאום בין הטכנאים למנהלה,גרמו להפסדי שעות בהמתנה מיותרת והגרוע מכל ,לא מצאו פתרון עד רגע זה כ-4 חדשים...המקרר כמעט מושבת ממש בדיחה עצובה.מחיר 3 סביר
שביעות רצון1 כלל לא
זמינות2 נמוכה
איכות1 לא טובה
שירות1 אנטי
תאריך קבלת השירות: 8/17/2016 12:00:00 AM
הדירוג שלי (1-10): 1
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

נתנאל
22/08/2016
1
חברה לא אחראית ! לא קיבלתי שירות וטכנאי בתאריך שנקבע !
לאחר שקניתי תנור משולב גז בסניף מחסני חשמל בפתח תקווה של חברת Midea , קיבלתי מספר טלפון של חברת רטפון לצורך הזמנת טכנאי להתקנת התנור בבית. התקשרתי לחברת רטפון, ולאחר זמן המתנה ממושך ענתה לי נציגה, הסברתי לה שאני רוצה לתאם טכנאי ולטענתה אין טכנאי באיזור שלי (פתח תקווה) בשבוע הקרוב ולכן אפשר לתאם רק ליום שני בשבוע שלאחר מכן (22.08.2016) בשעות 09:00-13:00 למרות שזה לא הגיוני לחכות שבוע לטכנאי כי אין באזור, לא הייתה לי ברירה והסכמתי לזה. דאגתי שחברה שלי תהיה נוכחת בבית בתאריך ובשעות האלה, והטכנאי לא הגיע, לא קיבלנו שום טלפון מרטפון. התקשרתי למוקד השירות שלהם, ולאחר המתנה בלתי נסבלת ענתה לי נציגה, ולאחר בדיקה היא טוענת שבכלל לא כתוב אצלהם שהייתה צריכה להיות התקנה היום ואולי דיברנו אם נציגה חדשה והייתה טעות וצריך לתאם מחדש. לא ידעתי כבר מה להגיד, אני התקשרתי ותיאמתי בוודאות ועכשיו בגלל טעות שלהם אני צריך לדאוג לקחת עוד יום חופש ולהיות בבית בזמנים שנוחים להם ועוד לשלם על התקנה 150 ש"ח. מי משלם על היום חופש שאני צריך לקחת בגלל הטעות שלהם ? למה אני צריך להישאר בלי תנור בבית מספר ימים נוספים בגלל זה ? ביקשתי לדבר עם מנהל במוקד ולאחר המתנה של מספר דקות הנציגה טענה שאין אף מנהל פנוי ויחזרו אלי תוך 48 שעות. אני לא מוכן לקבל יחס ושירות כזה, חברה צריכה לקחת את האחריות עליה ועל הטעויות שהיא עושה ובמקרה כזה להוציא טכנאי ספיישל היום אלי לבית כמו שהיה צריך להיות, ובטח שאני לא צריך לחכות שוב, לפספס עוד יום עבודה שעולה לי כסף ועוד לשלם להם על התקנה. אבקש את עזרתכם המהירה בעניין. בתודה, נתנאל אדרי.ציון כללי1 לא מומלץ
תאריך קבלת השירות: 8/22/2016 12:00:00 AM
הדירוג שלי (1-10): 1
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

yossi
21/08/2016
1
גרועה ביותר
היום היה צריך להגיע טכנאי .התקשרתי פעמים לוודא הגעה והתראה של חצי שעה לפני הגעתו. הנציגה אישרה שנקבל התראה וזאת כיוון שעדין לא גרים בדירה . הטכנאי התקשר והודיע שאם תוך 5 דקות לא נגיע הוא נוסע והוא לא נותן התראת הגעה של חצי שעה כפי שהובטח ...ונסע תוך כדי הודעה שאני צריכה לתאם טכנאי בשנית.ציון כללי1 לא מומלץ
תאריך קבלת השירות: 8/21/2016 12:00:00 AM
הדירוג שלי (1-10): 1
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות