Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom

מציג 26-30 חוות דעת מתוך 30 חוות דעת על שירותי רטפון (1998) בע"מ

1.9
ציון כללי 1.9
שירות 2.2
מחיר 1.8
זמינות 2.5
שביעות רצון 1.8
שירות 1.9
איכות 2.2
שביעות רצון מהמחיר 2.4
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
לא שירות ולא דומה לשירות.
. אני משלם מנוי שירות על שלשה מוצרים ומשלם חודשית 87 ש"ח לחודש. שנתיים לא פניתי אליהם. עכשיו פניתי עם בעיה במקרר. הם דורשים 120 ש"ח טיפול טכנאי ו-500 ש"ח (כן, חמש מאות ) עבור החלף. אחרי ארבעה ימי ויכוחים עם אנשי השירות שלהם ועם אנשי הביטוח שלהם והם הסכימו לספק לי את החלף חינם, כמו שמגיע לי. הטכנאי היה ותיקן. יומיים אחר כך, ערב שבועות,המקרר שבק. מקפיץ את המפסק פחת. שלשה ימים היינו ללא מקרר. אחרי החג התקשרנו אליהם. הם לא מוכנים לתקן את המקרר. אפילו לא לשלוח טכנאי שיאתר את התקלה. בשום פנים ואופן לא. נאלצתי להביא טכנאי פרטי. הוא מצא את התקלה. גוף החימום נשרף. הוא החליף את גוף החימום והמקרר שב לחיות. השלב הבא יהיה לפנות לבית דין לתביעות קטנות ולדרוש פיצוי על החודשים של תשלום בעד השירות, על הטכנאי הפרטי שהזמנו וגוף החימום ועל המוצרים שהתקלקלו לאחר הביקור של הטכנאי הראשון.
שירות סביר, מענה מהיר
לאחר ביקור של 3 טכנאים, הצילחו להחליף צד של דלת במקרר. הטכנאי האחרון היה מקצועי מאוד ועשה את העבודה במהירות. המענה הטלפוני מהיר ומקצועי .
שירות ואחריות מתחת לכל ביקורת!!!
טלויזית פיליפס ''46 שנרכשה דווחה לשירות רטפון כתקולה בתחילת חודש יוני ב 8/6/2014. ב10/6/2014 הגיע טכנאי, אמר שלשם התיקון צריך חלק חילוף שלא נמצא עליו ועזב ללא פירוט מתי ואיך יתוקן המכשיר - רק אמר שיצרו איתנו קשר. אף אחד לא יצר איתנו קשר במשך לפחות שבוע. לאחר שבעלי התקשר בעצמו מספר פעמים, נמסר לו שאין את חלק החילוף המתאים ויחזרו אלינו לגבי מועד הגעתו. עבר שבוע נוסף ואף אחד לא חזר אלינו. לאחר שני נסיונות התקשרות נוספים מצידנו, סוף, סוף נאמר לנו שהחלק יגיע לארץ רק ב 13/7/2014לאחר עוד אינספור טלפונים והגעת טכנאים ושלא למקום הנכון והגעת טכנאים ללא חלקים מתאימים עד היום לא תוקנה הטלפויזיה. על פי החוק במדינת ישראל הטלויזיה הייתה אמורה להיות מתוקנת תוך שלושה ימים! ואם ללכת על פי ההנחיות המקלות ביותר מבחינת נותן השירות והאחריות - שלוש שבועות. בפועל עברו כ 7 שבועות ולא קיבלנו לא מוצר חלופי ולא זיכוי כספי ולא טלויזיה מתוקנת עד למועד זה.
נציגת שירות מקצועית וחביבה
בס"ד. שלום. רכשנו מקרר סמסונג לפני 10חודשים וגילינו השבוע שבר בחלקו הפנימי.כשפניתי לשירות החדש (אלקטרוניקס פרו) היו חסרים להם נתונים של תאריך רכישה,כתובת וכו' ומכיון שניירת הרכישה לא בנמצא-פניתי לשירות רטפון לעזרה. על אף ששירות הלקוחות של סמסונג עבר לחברה האחרת במהלך השנה קיבלתי שירות מקצועי ואדיב מנציגת שירות בשם "טגניו" (TEGANIO)שאפילו הציעה לי שבמידת הצורך היא תשמח לסייע בשיחת ועידה עם נציגת השירות מהחברה החדשה לשאלות ופרטים נוספים. תודה רבה!!!!
הדרכה לטלויזיה חדשה שנקנתה
הטלויזיה לא נקנתה דרכם, ולכן העיסקה היא כורך\ כי הם השרות שמגיע עם המוצר, ומאחר והכסף כבר אצלם הם מתנהגים באגרסיביות עליוניות, ולא מבצעים את ההדרכה כנדרש. אין חשבונית מאטפון, כי הם לא קיבלו ממני כסף ישירות, אך עדיין הם אלו שצריכים לבצע את העבודה, ולא עושים זאת כראוי
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist