שירותי רטפון (1998) בע"מ
חשמל מוצרים ביתיים בלוד
המסגר 1, אזור תעשייה צפוני, לוד
מציג 16-26 חוות דעת מתוך 30 חוות דעת על שירותי רטפון (1998) בע"מ
1.9
דירוג כללי
Leon
14/10/2018
1
פשוט גרוע
התקשרנו ב7.10 להודיע שיש מים מתחת למכונת כביסה זנוסי שקנינו לפני 2.5 שנה. אמרו לנו שנקבל שירות ב22.10. אמרנו שיש לנו ביטוח וזה בלתי נסבל אמרו לנו שיחזרו אלינו עד סוף היום. היום ב14.10 אחרי שבוע חזרו ושאלו מה הבעיה. אמרנו שהיתה סתימה במסנן. בעלי לפי הוראות בספר הסבר פתח את המסנן שמתחת לטוף וניקה אותו. אמרו לנו שאם כך אז אין לנו יותר ביטוח. אמרנו שרוצים לדבר עם האחראי. אמרו שיחזרו אלינו. נמתין בסבלנות עוד שבוע ימים. amir
30/09/2018
1
שירות גרוע ואין מה להוסיף
הזמנתי טכנאי להתקנת כיריים גז
1. החליף צינור גז ללא צורך וחייב עליו 69 ש"ח (הצינור הוחלף כמה חודשים לפני כן בידי טכנאי גז של חברת הגז והיה בתוקף לעוד חמש שנים)
2. הוציא מגירות ולא החזיר
3. לא ייצב את הכיריים והפיל אותם לתוך הפתח
4. אילתר בכפתורים עם נייר כסף (כיריים חדשים)
5. דרש תשלום יותר גבוה ממה שנקבע בשיחה
ןעוד ועוד
בקיצור אני ממליץ לא לקנות מוצר שרטפון זה נותן השירות שלה וזאת דעתי האישית. ציריך
27/08/2018
1
חוויה שלא תחזור על עצמה
חשבתי שאקנה מוצר ואקבל שירות סביר למזלי קניתי מוצר וקיבלתי שירות סביר מינוס מינוס מינוס
אין ספק שזו הפעם האחרונה שלי ושל הסביבה שלי Tali
04/06/2018
1
שירות נוראי!
בתאריך 8/4/18 הזמנתי טלפונית מתקן קיבוע לקיר לטלויזיה. הובטח לי שהמוצר יסופק תוך כשבוע. בפניות חוזרות נאמר לי כל פעם מחדש שקרתה תקלה ואיכשהוא המוצר לא שוחרר מהמחסן. ביטלתי את הרכישה דרך חברת האשראי לאחר שניסיונותי לבטלה דרכם לא צלחו. ב 3/6 לאחר כמעט חודשיים התקשרו שהמוצר כבר לא אצלם, הוא בדרך אלי ובטוח יגיע תוך יומיים. האשימו בעיכוב הגדול את חברת השליחים. מבחינתי הרכישה כבר לא רלוונטית. הם ניסו לאלץ אותי לקבלו. בסופו של דבר הודיעו לי שאזוכה כשהמוצר יוחזר אליהם מחברת השליחויות. דנה
22/09/2016
1
השפלה השפלה השפלה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אין לי מילים אחרות לתאר את חוסר היחס של החברה ללקוחות. אני במרדף אחריהם כבר חודש וחצי על מנת לקבל חומר לניקוי תנורים שהזמנתי וחויבתי עליו!!!! התקשרתי עשרות פעמים ומורחים אותי שוב ושוב!!! עיט
26/08/2016
1.6
גרוע
מחודש 5.16 אנו ממתינים לפתרון לידית שבורה (עקב כשל מיבני)למקרר שארפ בן שנה ומחצה . שירות רטפון לא זאת שאינו מוצא פתרון אלא שאינו יודע כלל מהיא משמעות המילה שירות זאת באי חזרה להודעות ולהבטחת פקידות השירות,בחוסר תיאום בין הטכנאים למנהלה,גרמו להפסדי שעות בהמתנה מיותרת והגרוע מכל ,לא מצאו פתרון עד רגע זה כ-4 חדשים...המקרר כמעט מושבת ממש בדיחה עצובה. נתנאל
22/08/2016
1
חברה לא אחראית ! לא קיבלתי שירות וטכנאי בתאריך שנקבע !
לאחר שקניתי תנור משולב גז בסניף מחסני חשמל בפתח תקווה של חברת Midea , קיבלתי מספר טלפון של חברת רטפון לצורך הזמנת טכנאי להתקנת התנור בבית. התקשרתי לחברת רטפון, ולאחר זמן המתנה ממושך ענתה לי נציגה, הסברתי לה שאני רוצה לתאם טכנאי ולטענתה אין טכנאי באיזור שלי (פתח תקווה) בשבוע הקרוב ולכן אפשר לתאם רק ליום שני בשבוע שלאחר מכן (22.08.2016) בשעות 09:00-13:00 למרות שזה לא הגיוני לחכות שבוע לטכנאי כי אין באזור, לא הייתה לי ברירה והסכמתי לזה. דאגתי שחברה שלי תהיה נוכחת בבית בתאריך ובשעות האלה, והטכנאי לא הגיע, לא קיבלנו שום טלפון מרטפון. התקשרתי למוקד השירות שלהם, ולאחר המתנה בלתי נסבלת ענתה לי נציגה, ולאחר בדיקה היא טוענת שבכלל לא כתוב אצלהם שהייתה צריכה להיות התקנה היום ואולי דיברנו אם נציגה חדשה והייתה טעות וצריך לתאם מחדש. לא ידעתי כבר מה להגיד, אני התקשרתי ותיאמתי בוודאות ועכשיו בגלל טעות שלהם אני צריך לדאוג לקחת עוד יום חופש ולהיות בבית בזמנים שנוחים להם ועוד לשלם על התקנה 150 ש"ח. מי משלם על היום חופש שאני צריך לקחת בגלל הטעות שלהם ? למה אני צריך להישאר בלי תנור בבית מספר ימים נוספים בגלל זה ? ביקשתי לדבר עם מנהל במוקד ולאחר המתנה של מספר דקות הנציגה טענה שאין אף מנהל פנוי ויחזרו אלי תוך 48 שעות. אני לא מוכן לקבל יחס ושירות כזה, חברה צריכה לקחת את האחריות עליה ועל הטעויות שהיא עושה ובמקרה כזה להוציא טכנאי ספיישל היום אלי לבית כמו שהיה צריך להיות, ובטח שאני לא צריך לחכות שוב, לפספס עוד יום עבודה שעולה לי כסף ועוד לשלם להם על התקנה. אבקש את עזרתכם המהירה בעניין. בתודה, נתנאל אדרי. yossi
21/08/2016
1
גרועה ביותר
היום היה צריך להגיע טכנאי .התקשרתי פעמים לוודא הגעה והתראה של חצי שעה לפני הגעתו. הנציגה אישרה שנקבל התראה וזאת כיוון שעדין לא גרים בדירה . הטכנאי התקשר והודיע שאם תוך 5 דקות לא נגיע הוא נוסע והוא לא נותן התראת הגעה של חצי שעה כפי שהובטח ...ונסע תוך כדי הודעה שאני צריכה לתאם טכנאי בשנית.i
חוות דעת של צרכן אשר יצר קשר טלפוני עם בית העסק, התקבל באמצעות סקר טלפוני המבוצע על ידי חברת סקרים מקצועית.
פנינה
03/11/2015
1.6
הגרוע ביותר שקבלתי במשך כ- 50 שנות צרכנות.
ב- 26.6.2015 קבלתי שרות לתיקון מדיח כלים ושלמתי 135 ש"ח על חלק שהוחלף. מאחר והמדיח לא עבד גם אח"כ נאמר לי להוסיף עוד כ -400 ש"ח על חלק נוסף. סרבתי ובקשתי להחזיר לי את מה ששלמתי יום קודם ולקחת חזרה את החלק שהחליפו. החלק נלקח כמעט מיד, לעומת זאת, לקח 4 חדשים להחזיר את הכסף ו-14 פניות לשרות לקוחות עם תשובות נלעגות ובזות ללקוח באופן מופגן.!
שניר
19/10/2015
2.2
מאכזב ביותר
לפני שלוש שנים קנינו מקרר של SHARP שהומלץ על ידי המוכר בחנות א.ל.מ. כשהגיע אלינו טכנאי להתקין את המקרר הוא המליץ לבצע הרחבת אחריות למקרר על כל תקלה שעלולה לקרות. הרחבת האחריות עלתה יותר ממחצית מערכו של המקרר, אך החלטנו בסופו של דבר ללכת על זה ולעשות את האחריות. במהלך התקופה שבה המקרר אצלנו הוא נהג להקפיא את הירקות והפירות, כך שמחצית מהסחורה במקרר הייתה הולכת לפח הזבל מדי שבוע. התקשרנו לרטפון, החברה האחראית למתן השירות, והזמנו טכנאי (בעלות של 120 ש"ח). הסברתי לטכנאי שניסיתי להוריד מהקור, אך המקרר כבר לא קירר כמו שצריך. הטכנאי לא עבד אפילו דקה וחצי ולא טרח לבדוק את המקרר, אלא הוא הוריד את הטמפרטורה, גבה 120 ש"ח והלך. לא עברו יומיים והתקלה חזרה שוב. התקשרתי שוב פעם לרטפון (הפעם לא שילמתי 120 ש"ח בעקבות תקלה חוזרת) והגיע אליי טכנאי שאמר שהטכנאי הקודם שם את הקור גבוה מדי. הוא הוריד את הטמפרטורה ואמר לי שאין מה לעשות ואין צורך לקרוא כל פעם לטכנאי - אני צריך ללמוד לשחק עם הקור. המשכתי לנסות לשחק עם הקור וזה לא עובד - פעם הטמפרטורה גבוהה מדי - פעם נמוכה מדי. התייאשתי מלהתקשר לשירות. אם הייתי יודע שזה השירות, לא הייתי קונה את המקרר הזה מלכתחילה ועל אחת כמה וכמה לא עושה אחריות מורחבת ובה אני משלם 120 ש"ח על הגעת טכנאי, שאומר לי לתקן את התקלה בעצמי.