accessibility
Avatar_add_reviewicon-login-arrow-symbolLogOutFull_Menuדפי זהבPointsAvatar_add_reviewAvatar_add_reviewFavoritesMessagesPeopleEdit_detailsHistory

היי אורח

accessibility
Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom

הצג חוות דעת

מציג 26-31 חוות דעת מתוך 31 חוות דעת על שירותי רטפון (1998) בע"מ

2
ציון כללי 2
שירות 2.4
מחיר 1.8
זמינות 2.6
שביעות רצון 1.8
שירות 1.9
איכות 2.4
שביעות רצון מהמחיר 2.4
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
מאכזב ביותר
לפני שלוש שנים קנינו מקרר של SHARP שהומלץ על ידי המוכר בחנות א.ל.מ. כשהגיע אלינו טכנאי להתקין את המקרר הוא המליץ לבצע הרחבת אחריות למקרר על כל תקלה שעלולה לקרות. הרחבת האחריות עלתה יותר ממחצית מערכו של המקרר, אך החלטנו בסופו של דבר ללכת על זה ולעשות את האחריות. במהלך התקופה שבה המקרר אצלנו הוא נהג להקפיא את הירקות והפירות, כך שמחצית מהסחורה במקרר הייתה הולכת לפח הזבל מדי שבוע. התקשרנו לרטפון, החברה האחראית למתן השירות, והזמנו טכנאי (בעלות של 120 ש"ח). הסברתי לטכנאי שניסיתי להוריד מהקור, אך המקרר כבר לא קירר כמו שצריך. הטכנאי לא עבד אפילו דקה וחצי ולא טרח לבדוק את המקרר, אלא הוא הוריד את הטמפרטורה, גבה 120 ש"ח והלך. לא עברו יומיים והתקלה חזרה שוב. התקשרתי שוב פעם לרטפון (הפעם לא שילמתי 120 ש"ח בעקבות תקלה חוזרת) והגיע אליי טכנאי שאמר שהטכנאי הקודם שם את הקור גבוה מדי. הוא הוריד את הטמפרטורה ואמר לי שאין מה לעשות ואין צורך לקרוא כל פעם לטכנאי - אני צריך ללמוד לשחק עם הקור. המשכתי לנסות לשחק עם הקור וזה לא עובד - פעם הטמפרטורה גבוהה מדי - פעם נמוכה מדי. התייאשתי מלהתקשר לשירות. אם הייתי יודע שזה השירות, לא הייתי קונה את המקרר הזה מלכתחילה ועל אחת כמה וכמה לא עושה אחריות מורחבת ובה אני משלם 120 ש"ח על הגעת טכנאי, שאומר לי לתקן את התקלה בעצמי.
לא שירות ולא דומה לשירות.
. אני משלם מנוי שירות על שלשה מוצרים ומשלם חודשית 87 ש"ח לחודש. שנתיים לא פניתי אליהם. עכשיו פניתי עם בעיה במקרר. הם דורשים 120 ש"ח טיפול טכנאי ו-500 ש"ח (כן, חמש מאות ) עבור החלף. אחרי ארבעה ימי ויכוחים עם אנשי השירות שלהם ועם אנשי הביטוח שלהם והם הסכימו לספק לי את החלף חינם, כמו שמגיע לי. הטכנאי היה ותיקן. יומיים אחר כך, ערב שבועות,המקרר שבק. מקפיץ את המפסק פחת. שלשה ימים היינו ללא מקרר. אחרי החג התקשרנו אליהם. הם לא מוכנים לתקן את המקרר. אפילו לא לשלוח טכנאי שיאתר את התקלה. בשום פנים ואופן לא. נאלצתי להביא טכנאי פרטי. הוא מצא את התקלה. גוף החימום נשרף. הוא החליף את גוף החימום והמקרר שב לחיות. השלב הבא יהיה לפנות לבית דין לתביעות קטנות ולדרוש פיצוי על החודשים של תשלום בעד השירות, על הטכנאי הפרטי שהזמנו וגוף החימום ועל המוצרים שהתקלקלו לאחר הביקור של הטכנאי הראשון.
שירות סביר, מענה מהיר
לאחר ביקור של 3 טכנאים, הצילחו להחליף צד של דלת במקרר. הטכנאי האחרון היה מקצועי מאוד ועשה את העבודה במהירות. המענה הטלפוני מהיר ומקצועי .
שירות ואחריות מתחת לכל ביקורת!!!
טלויזית פיליפס ''46 שנרכשה דווחה לשירות רטפון כתקולה בתחילת חודש יוני ב 8/6/2014. ב10/6/2014 הגיע טכנאי, אמר שלשם התיקון צריך חלק חילוף שלא נמצא עליו ועזב ללא פירוט מתי ואיך יתוקן המכשיר - רק אמר שיצרו איתנו קשר. אף אחד לא יצר איתנו קשר במשך לפחות שבוע. לאחר שבעלי התקשר בעצמו מספר פעמים, נמסר לו שאין את חלק החילוף המתאים ויחזרו אלינו לגבי מועד הגעתו. עבר שבוע נוסף ואף אחד לא חזר אלינו. לאחר שני נסיונות התקשרות נוספים מצידנו, סוף, סוף נאמר לנו שהחלק יגיע לארץ רק ב 13/7/2014לאחר עוד אינספור טלפונים והגעת טכנאים ושלא למקום הנכון והגעת טכנאים ללא חלקים מתאימים עד היום לא תוקנה הטלפויזיה. על פי החוק במדינת ישראל הטלויזיה הייתה אמורה להיות מתוקנת תוך שלושה ימים! ואם ללכת על פי ההנחיות המקלות ביותר מבחינת נותן השירות והאחריות - שלוש שבועות. בפועל עברו כ 7 שבועות ולא קיבלנו לא מוצר חלופי ולא זיכוי כספי ולא טלויזיה מתוקנת עד למועד זה.
נציגת שירות מקצועית וחביבה
בס"ד. שלום. רכשנו מקרר סמסונג לפני 10חודשים וגילינו השבוע שבר בחלקו הפנימי.כשפניתי לשירות החדש (אלקטרוניקס פרו) היו חסרים להם נתונים של תאריך רכישה,כתובת וכו' ומכיון שניירת הרכישה לא בנמצא-פניתי לשירות רטפון לעזרה. על אף ששירות הלקוחות של סמסונג עבר לחברה האחרת במהלך השנה קיבלתי שירות מקצועי ואדיב מנציגת שירות בשם "טגניו" (TEGANIO)שאפילו הציעה לי שבמידת הצורך היא תשמח לסייע בשיחת ועידה עם נציגת השירות מהחברה החדשה לשאלות ופרטים נוספים. תודה רבה!!!!
הדרכה לטלויזיה חדשה שנקנתה
הטלויזיה לא נקנתה דרכם, ולכן העיסקה היא כורך\ כי הם השרות שמגיע עם המוצר, ומאחר והכסף כבר אצלם הם מתנהגים באגרסיביות עליוניות, ולא מבצעים את ההדרכה כנדרש. אין חשבונית מאטפון, כי הם לא קיבלו ממני כסף ישירות, אך עדיין הם אלו שצריכים לבצע את העבודה, ולא עושים זאת כראוי
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_infoSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist