Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
מרכז שירות יונדאי הרצליה - פאר - תמונה ראשית

מציג 76-86 חוות דעת מתוך 88 חוות דעת על מרכז שירות יונדאי הרצליה - פאר

4.4
ציון כללי 4.5
שירות 4.5
מחיר 2.6
עמידה בזמנים 4.1
זמינות 4.8
שביעות רצון 3.4
איכות 4.6
שביעות רצון מהמחיר 4.4
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
מומלץ!
נחמדים, זמינים, מהירים, פשוט שירות יוצא דופן בנוף הישראלי!
פניתי לבית העסק לצורך תיקון רכב, התהליך היה מקצועי וקצר ככל האפשר, הכל היה טוב וקיבלתי שירות אדיב ומהיר, שילמתי מחיר סביר ובהתאם לציפיות שלי, פניתי אליו בגלל שראיתי שיש מסירות והחזרות עוד באותו היום.
תענוג להכניס את הרכב לטיפול!
זכיתי לקבל שירות מקצועי, אמין ואדיב מהרגע הראשון. תודה רבה לכם.
תגובות (1)

תמי לוי - תמונה
תגובה של בית העסק

18/09/2017

שמחנו מאוד לקרוא את תגובתכם , תודה, נשמח לתת לכם שירות גם בעתיד, שנה טובה וחג שמח
שירות גרוע - לא נחזור
ביום שני, 29 בנובמבר, הזמנו תיקון אצלכם כולל איסוף של הרכב. בהודעה שקיבלתי לסלולרי וכן משיחה עם הנציג, הודיעו לי שיאספו את הרכב בשעה 9 בבוקר. החל מהשעה 9:30 בבוקר התחלנו להתקשר למוסך לברר מה קורה עם האיסוף, אך לא קיבלנו תשובה. על הזמן אמרו לנו שהנהג ״עוד רגע אצלכם״. לבסוף, לאחר 20 שיחות טלפון, הנהג הגיע בשעה 12:30. עקב כך, אשתי הפסידה יום עבודה. בנוסף, הרכב לא חזר עד השעה 16:00 ולא היתה לנו אפשרות לאסוף את הילד מהגן, על אף שהובטח לנו שהרכב יהיה מוכן עד 3:30, כי יתנו לו עדיפות בתור. אנו לקוחות של מוסך פאר מעל 10 שנים ומטפלים ברכב אצלכם באופן קבוע. חוסר המקצועיות שלכם גרמה לנו להוצאות גבוהות של אבדן יום עבודה והוצאות על מוניות. לאחר 10 שנים שבהן העדפנו לשלם את המחיר הגבוה שאותו גביתם, אתם לא תראו את הרכב שלנו אי פעם יותר. ההתנגות של הנציגים שלהם היתה לא מקצועית, חצופה ולא ראויה. חבל לי שאין לכם שום הערכה ללקוחות שהוציאו עשרות אלפי שקלים במשך השנים על טיפולים אצלכם. כאמור, לאחר 10 שנים שבו היינו לקוחותיכם, איננו מתכוונים לחזור.
פניתי לבית העסק על מנת לרכוש רכב. קיבלתי שירות מיקצועי ויחס אדיב. לא בחנתי הצעות נוספות ופניתי אליהם כיוון שהם היבואנים של יונדאי.
פניתי ל"מרכז שירות יונדאי הרצליה-פאר" לצורך תיקון נורת כרית אויר שנדלקה, הם סידרו את התקלה עם יחס אדיב ובזמן, המחיר ששילמתי היה קצת יקר ביחס למחירים שביררתי, פניתי אליהם מכיוון שהם מוסך מורשה שנמצא קרוב אלי.
פניתי לצורך טיפול ברכב,השירות היה אדיב ומהיר,ברגע שקיבלו את הרכב התייחסו יפה,הביאו שתיה,דיברו יפה .
פניתי לבית העסק לצורך טיפול תקופתי לאוטו שלי.ההתנהלות של בית העסק מולי הייתה טובה.הכול היה בסדר. השירות היה אדיב. האספקה של השירות הייתה בזמן. המחיר ששילמתי עבור השירות היה בהתאם לציפיות שלי. לא בחנתי הצעות במקביל או לפני. הרכב שלי מסוג יונדאי והמוסך הזה היה הכי קרוב לביתי, זה מה ששיכנע אותי להזמין את השירות דווקא בבית העסק הזה.
עשיתי טיפול כללי לרכב ועשיתי את הטיפול דווקא אצלם כי הוא מורשה וגם קרוב לי לבית. היחס הכללי שקבלתי מהם היה גרוע ומחירי החלפים לעומת מוסכים אחרים היה גבוה מאוד
תגובות (1)

תמי לוי - תמונה
תגובה של בית העסק

02/07/2013

שביעות רצון הלקוחות הינה ערך חשוב מאוד בענינו, צר לי לשמוע כי לקוח זה חש כי השירות שקיבל אינו לשביעות רצונו, אשמח אם יפנה אלי למייל tami@peer-ltd.com' , עם פרטי הרכב ופרטי המקרה בכדי שאוכל ללמוד ולהגיב, נעשה כמיטב יכולתנו לשפר חוויה זו.
פניתי לצורך תיקון הרכב. פניתי אליהם משום שבבעלותי רכב של יונדאי והמוסך הזה הוא מוסך מורשה של יונדאי. אינני יודעת להעריך את המקצועיות של התיקון, אבל הם עשו את העבודה וימים יגידו אם זה בסדר. הם אדיבים, אבל קצת יקרנים.
10 10
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist