אלקטרה מוצרי צריכה 1951 בע"מ
חשמל מוצרים ביתיים בראשון לציון
ספיר יוסף 1, ראשון לציון, א.ת.ח.
מציג 6-13 חוות דעת מתוך 13 חוות דעת על אלקטרה מוצרי צריכה 1951 בע"מ
2
דירוג כללי
Dani
11/02/2015
1
שירות מחפיר
לוקחים כסף על אחריות משודרגת אבל שיש תקלה במכשיר אז זה לא כלול באחריות ניבה
18/11/2012
1
שירות הגרוע ביותר שניתקלתי בו
שירות רחוק רחוק מהפרסומים של החברה. ראשית זמן קבלת השירות שערורייתי מ- 08:00-20:00 שנית, לאחר הזמנת שירות למקרר ליבהר, הגיע טכנאי שקבע כי יש להחליף מנוע אך לא העביר הזמנה אלא אחרי שאני עצמי התקשרתי (אחרי שלושה ימים) התנצלו, הבטיחו טכנאי אחר שהגיע ללא המנוע. מעל לשבוע בלי מקרר ובלי תשובה מתי יגיע המנוע.
דורית יוסף-גזל
05/07/2012
1
ביקור טכנאי לתיקון גז
שמי דורית יוסף, לאחר מספר ימי המתנה היה אמור להגיע אלי טכנאי הביתה בתאריך 5/7 בין השעות 8:00-10:00על מנת לתקן את הגז. בשעה 10 התקשרו אלי שלא יוכלו להגיע כפי שנקבע אלא בין השעות 10:00-12:30 הסכמתי בלית ברירה. בשעה 12:00 התקשר אלי הטכנאי שהרכב עדיין תקוע ויוכל להגיע אלי בין השעות 13:00-15:00, שוב הסכמתי בלית ברירה אך התקשרתי למוקד לבקש שיחת מנהל(נאמר לי שהטכנאי אצל לקוח). במוקד אמרו לי שיחזרו אלי עד 3 שעות.בשעה 13:45 התקשר אלי הטכנאי לעדכן שתוך חצי שעה הוא מגיע אלי. בשעה 15:15 הטכנאי עדיין לא הגיע וביקשתי לבטל את ההזמנה.
עליי לציין כי אף מנהל לא חזר אלי תוך 3 שעות וגם הטכנאי לא עמד בלוח הזמנים. כשהתקשרתי למוקד העירו לי שלא הייתי צריכה להסכים לדחייה.(לידיעת לקוחות נוספים).
נקבע מועד חדש ליום רביעי הבא בין השעות 8:00-10:00 עלי לציין ששוב ביקשתי להיות ראשונה.
אני חושבת שגם ללקוחות חשוב הזמן במיוחד בימי החופש הגדול והימים החמים, והשירות היה ברמה ירודה ביותר. היכן השירות האמין וההוגן? שלא לדבר על שירות מהיר!!!! עד שעתיים המתנה לטכנאי??? כלום לא התממש!!!!!!!!!
אודה לטיפולכם המהיר, דורית.i
חוות דעת של צרכן אשר יצר קשר טלפוני עם בית העסק, התקבל באמצעות סקר טלפוני המבוצע על ידי חברת סקרים מקצועית.
user50778
22/01/2012
2.8
זמני התגובה אינם עומדים ב-SLA שנכתב
למרות שבחוזה כתוב שהחברה תיתן מענה תוך 48 שעות מפתיחת התקלה, התקשרתי ביום רביעי בערב והגיעו לתקן רק ביום שני בצהריים!i
חוות דעת של צרכן אשר יצר קשר טלפוני עם בית העסק, התקבל באמצעות סקר טלפוני המבוצע על ידי חברת סקרים מקצועית.
טל
16/11/2011
2
שירות מתחת לכל ביקורת בנוגע לתחזוק מכשיר אלקטרה בר
נרשמתי למסלול שירות של 3 שנים עבור מכשיר אלקטרה בר לפני חצי שנה והייתי אמורה לקבל סנן. ב-1.11 נשלחה אלי הודעת SMS שאומרת שהסנן בדרך אלי, התקשרתי לשירות הלקוחות והסבירו לי שזה לוקח 7 ימי עסקים. לאחר שעברו שבעת הימים התקשרתי שוב, העבירו אותי מנציג לנציג, הפנו אותי לפדקס בלי מספר משלוח, הבטיחו לחזור אלי עם תשובות ולא חזרו... בקיצור התישו אותי.
בסופו של דבר ביקשתי לשוחח עם מנהל. חזרה אלי מנהלת בשם הילה והבטיחה שהיא באופן אישי תוודא שהסנן יגיע ובמידה ואתקל בבעיות נוספות שאבקש אותה באופן אישי. הכל טוב ויפה אבל כשעדיין לא קיבלתי את המשלוח והתקשרתי אליה, היא כמובן לא חזרה אלי...
חשוב לציין כי יש לי תינוק קטן ולכן הנושא היה לי כל כך קריטי עבורי. שירות מתחת לכל ביקורת!i
חוות דעת של צרכן אשר יצר קשר טלפוני עם בית העסק, התקבל באמצעות סקר טלפוני המבוצע על ידי חברת סקרים מקצועית.
אוראל
26/09/2011
4.6
אלקטרה בר- יופי של שירות
רכשנו מכשיר מצויין- אלקטרה בר, חוויות השירות הייתה נעימה. לאחר שרכשנו את המכשיר היינו צריכים לקבל שוברים מתנה, היות והושברים התעכבו פניתי אל שירות הלקוחות של אלקטרה בר במייל והם חזרו אליי עוד באותו היום ועדכנו אותי שהשוברים יגיעו במהרה וכך היה. השירות היה נחמד מאוד ויעיל. user92815
11/09/2011
2
שירות לקוחות של אלקטרה-נצלני ביותר!
השתלשלות הדברים
ביום שני 18/07 התקשרתי לשירות לקוחות וביקשתי שירות טכנאי למזגן שחדל לפעול, נאמר לי כי טכנאי יצור עמי קשר בין השעות 4:00-7:00 בערב, שום טכנאי לא התקשר לא ביום שני ואף לא בימי שלישי ורביעי.
ביום חמישי 21/07 התקשרתי שוב ובקשתי שירות טכנאי, נקבע לי שירות ליום שני 25/07 בין השעות 1:00-3:00 בצהריים.
ביום שני 25/07 בשעה 2:15 בצהריים התקשרו משירות לקוחות והודיעו שהטכנאי אינו יכול להגיע, מחוסר ברירה נדחה השירות ליום רביעי 27/07.
ביום רביעי 27/07 הגיע טכנאי 'אלקטרה' שלא ידע מימינו ומשמאלו, ומשלא עלה על שורש התקלה גיבב תירוצים מתירוצים שונים, שאין כאן המקום להאריך, לאחר מספר פעמים שהתקשרתי וניתקו לי או ששלחו אותי לממתינה עשר דקות!, שלחתי מייל תקיף ופירוט התלונה, תוך מספר דקות חזרה אלי נציגת שירות והודתה לי כי הטכנאי באמת אינו מבין כ"כ, ומחר יגיע אלי טכנאי בכיר.
ביום חמישי 28/07 הגיע הטכנאי הבכיר שביטל מכל וכל את דברי הטכנאי הקודם, ולאחר שבדק הסכים עמי שיש תקלה מסוימת במזגן שהוא מעוניין לברר עם מתקין המזגן והוא יצור עמי קשר בתוך מספר ימים.
ביום ששי 29/07 שלחתי מכתב לשירות אלקטרה, ובו פירוט הדברים, משום מה, על אף שנציגה אשרה לי שהמכתב הגיע ליעדו, לא קיבלתי שום תגובה למכתב, על אף התחייבותכם לענות בכתב תוך שני ימי עסקים.
ביום חמישי 04/08 הגיעו הטכנאי והמתקין ולאחר בדיקה קצרה החליט הטכנאי שככל הנראה הבעיה במנוע החיצוני, ומשום כך יוחלף לי המנוע, כששאלתיו אולי הבעיה אינה במנוע? הוא השיב לי כי אל לי להתווכח עם טכנאי מזגנים.
ביום רביעי 10/08 סוף סוף הגיעו להחליף מנוע, אך המזגן עדיין אינו מקרר!
ביום חמישי 11/08 צלצלתי שוב מספר פעמים וגם הפעם נתקו לי או ששלחו אותי לממתינה, שלחתי הודעה דחופה ובו פירוט כל השתלשלות ודרישה מיידית להתייחסות הולמת.
ביום ראשון 14/08 חזרו אלי מהשירות לקוחות וקבעו לי שוב טכנאי ליום רביעי 17/08 בין השעות 8-10 בבוקר.
ביום רביעי 17/08 בשעה 9:15 בבוקר התקשר הטכנאי והודיע כי הוא יאחר ויגיע באיזור השעה 11:00, התקשרתי מיד לשירות לקוחות להודיע נחרצות כי איני מסכים לשום איחור, וגם הפעם, כמובן, ניתקו לי את השיחה, כשהתקשרתי פעם נוספת לברר מי ניתק לי, שלחו אותי כמובן לממתינה, לאחר מספר נסיונות השגתי פקידה שהקשיבה וטיפלה בתלונתי, ולשמחתי הטכנאי הגיע לפני השעה 10, יש לציין כי הוא היה יותר אדיב מהקודמים, והודה לי כי התקלה אינה במנוע, והבטיח שיהא עמי בקשר בימים הקרובים.
ביום חמישי 18/08 התקשרו משירות לקוחות וקבעו שוב ביקור טכנאי ע"מ להחליף חלק במזגן, ליום שני 22/08 בין השעות 1-3 בצהריים.
ביום שני 22/08 הגיע טכנאי אלקטרה לבדוק מחדש את המזגן, כששאלתיו מדוע לא שלחו שיחליפו את החלק כפי שסוכם, ענה לי, כי הוא טכנאי בכיר ויבדוק את העניין מהתחלה!, לאחר שלא עלה על שורש הבעיה, טען כי המתקין של המזגן (טכנאי אלקטרה) לא הוציא את האויר לפני שמילא גז, ולכן, הוא הוציא בוואקום את האויר ומילא מחדש גז, אך המזגן עדיין אינו מקרר, ואז הוא החל לטעון כי הן אמנם ההבדל בין כניסת האויר ליציאתו צריך להיות 12 מעלות, אך כיון שהמזגן שלי מכניס 26 מעלות שזה חום נוראי(!!??) הוא מוציא רק כ7 מעלות פחות. ובכלל החדר גבוה מידי (2.80!!??) ולצד מערב שהוא צד חם (!!??).
לאחר שהתלוננתי שוב על השירות ושוחחתי עם טל נאמר לי כי יוחלף לי שוב המנוע של המזגן.
בינתיים אני ממתין..
עברו כבר מספר ימים ושום נציג לא התקשר לקבוע שירות החלפת המנוע!!
איך אמר החכם: הבטחתי, אבל לא הבטחתי לקיים...
שי
09/03/2011
4
חנות מוצרי חשמל גדולה, מבחר גדול מחירים טובים
מצאתי בחנות טלפון נייד ממש טוב ב100 ש"ח.- 2
- 1