Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom

מציג 6-8 חוות דעת מתוך 8 חוות דעת על אוטופיה סוכנות טויוטה ומודיעין

4
ציון כללי 4
שירות 4
זמינות 4.5
איכות 4
זמינות וזמן המתנה 4
שביעות רצון מהמחיר 3.5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
שירות מצוין, מקצועיות טעונה שיפור...
עשינו טיפול לרכב במוסך של אוטופיה: השירות והיחס היו מצוינים, אבל המקצועיות הרבה פחות. א: הם ליטשו פנסים (כמובן בתשלום) והליטוש היה עד כדי כך גרוע עד שבטסט האוטו נכשל והיינו צריכים לשלוח אותו שוב למוסך אחר (הטיפול היה יומיים לפני הטסט). ב: כעבור חודש הלכנו לפנצ'ריה להחליף צמיגים, וחלק מהברגים נשברו בתוך הדרמים כשכל בורג עלה 200 ש"ח להחליף. היה ברור שבאוטופיה החזירו את הגלגלים בלי לסגור את הברגים יישר. פשוט הכניסו אותם עקום ובכוח. ג: מנורת הכרית אויר דלקה ואמרנו להם לתקן, הם תיקנו וכעבור יום המנורה חזרה לדלוק! ד: דבר קטן אבל מעיד על הכל, יצאנו מהם כשהמודל של הרכב עקום! (אותו מודל שהם עוד הוסיפו לו פירסום ל"אוטפיה"..) אחרי תלונה אליהם אוטופיה ענו לנו "למה לא חזרנו אלינו כדי לתקן את התקלות?" (התקלות שלהם). רק הבעיה היא שהם שכחו שכן התקשרנו, ואמרו לנו לקבוע תור מחדש (ולחכות 4 ימים). האוטו היה חייב לעבור טסט ככה שלא יכולנו לחכות. הכי נורא היה כשחודש אחרי הטיפול הרשלני שלהם היינו בפנצ'ריה להחליף צמיגים, רק שם גילינו שהמצב של הברגים הוא עקום ללא תקנה והפתיחה הסטנדרטית של הברגים שברה אותם (וחייבים להחליף אותם במקום). התקשרנו אל אוטופיה שיפצו אותנו על הטיפול החדש, והם אמרו לנו "אין פיצוי. אם יש בעיות בואו אלינו לתקן". -כן אנחנו ממש נסחב את הרכב בלי גלגלים מהפנצ'ריה ועד אליהם... לסיכום: לא מומלץ להתקרב לשם אם אתם לא רוצים לבקר שם שוב ושוב ושוב. במיוחד אם אתם לא רוצים להיות מושבתים בלי אוטו בזמן שאתם מחכים בתור לסנדלרייה הזאת. ):
תגובות (1)

 - תמונה
תגובה של בית העסק

23/02/2017

שוחחתי ארוכות עם הלקוח .אנו מודים לו על ההפרדה שעשה וציין כי השרות היה מעולה.ועל כך התודה מכל הלב . אביו של הפונה היה ואכן,קבל יחס הוגן,מכובד והסברים לכל אורך הטיפול. המתלונן,הוא בנו,שלא היה כאן ולא יודע את כל הדברים לאישורם. בנושא תלונותיו : ליטוש הפנסים בוצע ,ברכב בשנתון זה קשה להגיע למצב "כמו חדש" ,אך אם היה פונה בהחלט היינו מנסים לשפר . הרכב נכשל על נורה דולקת. ללקוח הוסבר שאנחנו יכולים לעשות איפוס נורה,ניתנה לו הצעת מחיר לתיקון, הוסבר לו שהנורה תמשיך לדלוק עד שהבעיה תתוקן.לא נגבה על כך כל סכום,זה נעשה במהלך הטיפול וכשרות ללקוח הברגים שהלקוח טוען שנשברו לא היו יכולים להכנס עקומים כיוון שהם מוכנסים ידנית ואז בפטיש אויר.כך שלא ניתן להכניסם עקום. הם אולי היו בלויים ומי שפתח אותם לא נזהר והם נשברו. ללקוח הוצע להגיע,אך הוא בחר להתקשר ולהתלונן לאחר שעשה את התיקונים במקום אחר. כמובן,שאנחנו כאן בשבילו וגם הוצע להעניק לו הנחה מוגדלת בטיפול הבא. אנו שמים לרגלנו את דגל השרות ועושים את כל המאמצים לתת ללקוח שרות מעולה ומקצועיות .
טיפול 60000
בוצע טיפול לרכב החלפת פילטר אוויר, שמן פילטר ושמן מנוע ופילטר מזגן בעלות לפני הנחה של 1250 עבודה 750 חלקים וכולל מע"מ 2400 לאחר הנחה וללא פילטר מזגן עלות 1700 בבדיקה התגלה גם כי נדרש החלפת בלמים בעלות של 2900 לפני הנחה.
טיפולים שיגרתיים
אנחנו מטפלים בכל המכוניות בבית במוסך של אוטופיה תמיד מרוצים מהשירות. וכמובן שמדובר במוסך מורשה של טויוטה ככה שאנחנו גם שקטים ויודעים שהעבודה מבוצעת על הצד הטוב ביותר.
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist