Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom

מציג 6-14 חוות דעת מתוך 14 חוות דעת על טלטוס

2
ציון כללי 1.8
שירות 1
מחיר 3.5
זמינות 1.7
שביעות רצון 2.5
שירות 2.2
איכות 1.8
שביעות רצון מהמחיר 1.2
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
לא מומלץ
טלטוס יחס משפיל לאחר תשלום הכרטיסים, לא מדברים או שעושים טובה, לא רצו אפילו להקשיב , אני מאוד הצטערתי שקניתי כרטיסים ומבטל את הקניה.
תגובות (1)

 - תמונה
תגובה של בית העסק

04/07/2018

קשה לענות ברצינות לביקורת אנונימית. יחד עם זאת נבהיר :בטלטוס טסים למעלה מ 50000 נוסעים בשנה כאשר מרביתם המוחלט מרוצים מאוד. לצערנו בכמות נוסעים כה גדולה לעיתים מתקבלות תלונות אנונמיות כגון זו. בכל מקרה נשמח תמיד לתת את השירות המקצועי ביותר והכי חשוב מחירים הכי טובים הקיימים בכל הטיסות בעולם !! ולהוביל בכל אתרי ההשואות המחיר השונים ברשת
ממש ממליץ שלא להתעסק עם טלטוס!
נאלצתי לבטל טיסה בשל אבל במשפחה. עדכנתי את טלטוס מייד כשנודע לי הדבר והעברתי את הניירת שנדרשה. מאז, במשך למעלה מ10 חודשים (!) ניהלתי אתם משא ומתן וזכיתי ליחס גרוע ביותר (כאשר זכיתי ליחס...) רוב המיילים ששלחתי לתיבת ה"הלפ-דסק" כלל לא נענו. שיחות הטלפון נענו ביחס לא מכבד ובהסרת אחריות. בכל שיחה צריך היה להתחיל את הסיפור מהתחלה וכל פעם נדחיתי בתרוץ אחר. כל התכתובת עם טלטוס (בעיקר מיילים שלא נענו...) שמורה אצלי. לצערי אין לי הקלטות של אין ספור שיחות טלפון שניהלתי איתם. לאחר למעלה מ10 חודשים הוחזר כספי בניכוי קנס ביטול לחברת התעופה. לא קיבלתי מטלטוס אף מילת התנצלות, וכמובן שאין מה לדבר על פיצוי... מאד ממליץ לא לעבוד איתם!
מזעזע
טלטוס יחס משפיל לאחר תשלום הכרטיסים, לא מדברים או שעושים טובה, לא רצו אפילו להקשיב לי לבקשתי , אני מאוד הצטערתי שקניתי כרטיסים ומבטלת את הקניה
שירות לקוי ומזלזל
אחרי השוואת מחירים באינטרנט גיליתי שטלטוס זולים יותר מכל חברת אחרת. התקשרתי לשירות לקוחות על מנת לנסות לקבל פרטים על המלון האם החדר בהזמנה הוא עם נוף ים מלא או חלקי. סך הכל שאלה פשוטה... סך הכל רציתי לדעת איזה סוג חדר. הנציג ה"נדיב והנחמד" לא רצה לשמוע אפילו את השאלה שלי.. הוא ישר הפנה אותי לאתר להגיש פנייה. סך הכל שאלה פשוטה שיכולה לחסוך גם לי זמן וגם לו זמן. אחרי הדיבור המזלזל והחוזר שהוא לא יכול לענות לי ושאני צריך להגיש פנייה דרך האתר ביקשתי לדבר עם מנהל כי בואו נגיד הוא לא היה הכי נחמד .. אני כלקוח שמחפש לאן לנסוע לנפוש מתקשר לחברת תיירות על מנת לקבל פרטים וגם זה אי אפשר בימינו.. מילא מסביר בקול אדיב ונחמד ומסביר כמו בן אדם אבל דיבר איתי עם קול אגרסיבי . קול כזה שואלה לא בא להגיש את הפנייה הזו אפילו אם השירות מתחיל כך אז איך הוא הסתיים?! ביקשתי לדבר עם עם אחראי ענתה לי בחורה גם "סופר נחמדה" עם גישה של מה אתה רוצה .. בלי לנסות להבין אפילו מה אני רוצה. . רק אציין שקיבלתי ניתוק מאוד חמוד בפנים. אבל עדיין כל זה לא מנע ממני להגיש פנייה.. כי עדיין הם היו הכי זולים.. הגשתי פנייה להזמנה גם דרך זאפ.. וגם דרך האתר של טלטוס. קיבלתי שיחה כלשהי באותו היום אזור 17:40 , לא יכולתי לענות. אחרי שחזרתי אליהם הבנתי שטלטוס התקשרו.. אבל המוקד היה כבר סגור. מיותר לציין שזה היה ביום רביעי 7.9 . ועכשיו אנחנו ב9.9 ועדיין לא קיבלתי תשבה לשאלה הפשוטה שלי... עזבו שאלה.. רציתי כבר לסגור את החופשה. מיותר לציין אבל שזה לא יקרה נכון ? אני מעדיף לשלם יותר כסף ולקבל שירות רגיל ופשוט.. לא ציפיתי עכשיו לליקוקים ומחמאות. סך הכל לשירות נורמלי וגם זה לא קיבלתי.
"טלטוס" מקבוצת אמירים סוכנות נסיעות מומלצת ברמת החייל - ת"א
לראשונה, הכרתי את סוכנות הנסיעות "טלטוס" באתר האינטרנט טרווליסט - השוואת מחירים בתיירות. במשך תקופה ממושכת אני נוהג לעשות השוואת מחירים במספר משרדים/סוכנויות נסיעות לחופשות בארץ ובחו"ל. מצאתי שב"טלטוס" המחירים הוגנים ומועדפים וגם התשלום יכול להתבצע בתשלומים נוחים בכרטיס אשראי. הצעתי שתחילה תבוצע הזמנה/ות לשירותי התיירות שמעוניים בהם באמצעות האתר באינטרנט ובהמשך יש להשלים פרטים באמצעות נציגי/סוכני המשרד. מהמשרד חוזרים אליך טלפונית בתוך זמן סביר מביצוע ההזמנה ואתה מקבל שירות נעים אדיב ומקצועי מהנציג/ה שסוגר/ת עבורך את ההזמנה. בהמשך היום או למחרת מועברים במייל מסמכי הנסיעה. ברצוני להדגיש שרק עכשיו החלטתי לכתוב חוות דעת על בית העסק. זאת לאחר שתי הזמנות אחרונות שבצעתי החודש (נובמבר 2015) לטיסות לחו"ל בתחילת ינואר 2016. ב"שורה המסכמת" גם בני משפחה, מכרים, חברים, ידידים שעבורם אני מבצע הזמנת שירותי תיירות ב"טלטוס" מרוצים מהשירות והמחיר הסופי ששילמו עבור החופשה :-))
מזלזל
קנינו דרך טלטוס כרטיסים לברלין. הטיסה היתה דרך חברת אסטרה(גרועה בפני עצמה), בטיסה הלוך היה עיכוב של 4/5 שעות,לא יצרו קשר , ולא הודיעו דבר. בטיסה חזור היה עיכוב של שעה וחצי,הגענו ראשונים לשדה וראינו שרק אנחנו ממתינים לטיסה,בבירור קצר התברר שיש עיכוב, אף אחד מטלטוס לא מצא לנכון להתקשר או לשלוח מייל להודיע לנו על העיכוב.יום לפני התקשרנו לברר שיוצאים בזמן, ואושר לנו כך. מבירור עם שאר הנוסעים שרכשו אצל סוכנים אחרים,קבלו הודעה טלפונית או סמס , שהטיסה מתעכבת,בטלטוס לא חושבים להודיע.. הזמן שלנו ועוגמת הנפש לא מעניינת אותם. אנחנו יותר לא מזמינים בחברה זו.. ושיסיקו מסקנות למה יש כל כך הרבה תלונות עליהם!!!
תגובות (1)

 - תמונה
תגובה של בית העסק

07/09/2015

נוסע יקר קצת קשה לנו לענות באופן ענייני כאשר התלונה היא אנונימית וללא תימוכין של מספר הזמנה ו או שם הנוסעים על מנת שנוכל לזהות ההזמנה במידה ואכן זו קיימת באופן כללי נבהיר כי חברת טלטוס ו 5 חברות האחיות הנוספות בקבוצה מטיסים בשנה למעלה מ 100000נוסעים. אנו נשמח כי תמשיך לטוס בחברתנו ולקבל מאיתנו את השירות המקצועי והאמין אותו טלטוס מעניקה לנוסעיה באופן יום יומי
רק אם לא תזדקקו לתמיכה, שירות או סיוע מטלטוס אי פעם.
שירות לקוחות גרוע באופן יחודי. כשביקשתי לבטל את הזמנתי נציג השירות סירב, משך זמן עד שכמעט היה מאוחר מדי, ומנע ממני גישה לממונים עליו. סיפקו תיעוד כתוב להזמנה ולביטולה רק לאחר התעקשויות חוזרות ונשנות. הזמנה מהירה ומחירים סבירים.
אחלה סוכנות
הגעתי לטלטוס דרך אתר טרווליסט בהשוואת מחירים למסלול טו וסע באיטליה. הם היו הכי זולים מכל יתר החברות, הנציג שלהם חזר אלינו במהרה, ותוך זמן קצר הגיע אלינו הכרטיס טיסה האלקטרוני. סה"כ היינו מרוצים.
זהירות מטלטוס
רכשנו כרטיסי טיסה עבור 2 משפחות בשתי הזמנות שונות. לאחר כשעה ביקשנו לבטל את העיסקה. תומר מטלטוס סירב לבטל את העסקה עד קבלת אישור לחיוב דמי ביטול עבור כל נוסע במקום עבור כלל העיסקה כפי שהחוק קובע. למרות העברת הודעת ביטול חוייבנו בכלל העסקה וכרגע אנו בעצם בני ערובה בידי החברה. השרות מתחת לכל בקורת גם המחיר לא אטרקטיבי הם גם עוברים על החוק כיוון שלא מוכנים לבטל את העסקה. להזהר מהם כמו מאש. מיכל
תגובות (1)

 - תמונה
תגובה של בית העסק

12/08/2013

חוק הגנת הצרכן מתיר ללקוח לבטל עסקהבעלות של 100 שח לאדם . בצר לי כי הלקוחה ביקשה לבטל הזמנתה וסירבה לשלם את עלות הביטול תוך נסינות התחמקויות שונות ושימוש ציני בפרשנתו . למותר לציין כי חברתנו נושאת תו אמון הציבור ותשמח לעזור ללקוח בטיסותיוהבאות
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist