accessibility
Avatar_add_reviewicon-login-arrow-symbolLogOutFull_Menuדפי זהבPointsAvatar_add_reviewAvatar_add_reviewFavoritesMessagesPeopleEdit_detailsHistory

היי אורח

accessibility
Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom

הצג חוות דעת

מציג 6-13 חוות דעת מתוך 13 חוות דעת על סי פי אמ

2.9
ציון כללי 2.8
שירות 2.6
מחיר 3.5
זמינות 3.3
שביעות רצון 3
שירות 3.3
איכות 2.8
שביעות רצון מהמחיר 2.8
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
ציפיתי יותר מנותני שירות!
לסי.פי.אם מעבדות הגענו בעל כורחנו משום שרכשנו מחשב נייד של חברת טושיבה אומנם קבלנו 2 שנות אחריות כולל איסוף והחזרה של היצרן אבל לא חשבנו שנאלץ כבר לשלוח את המחשב לתיקון לחברה חיצונית בשנתו השנייה עקב בעיה במסך,המוצר נאסף ע"י חברת שליחויות למעבדות סי.פי.אם והוחזר כעבור שבועיים,לאחר שהוחלף מסך,כנראה בבקרת האיכות לא שמו לב לזה שסגירת המסך לא נעשתה באופן סימטרי כך שלאחר זמן נתלש המסך ממקומו ונגרם נזק רב. פנינו לאחר תום האחריות לחברת סי.פי.אם שכמובן לא היו מוכנים לקחת אחריות משום שהאחריות פגה תוקפה אע"פ שזה היה נזק נסתר ומתמשך שלא ידענו עליו רק לאחר תקופה ,רק לאחר מאמצים רבים והתכתבות מתישה עם שירות הלקוחות של סי.פי.אם ופניה לטושיבה העולמית,הואילו בטובם לקחת את המחשב לבדיקה על חשבונם כמובן ששילמנו על התיקון החדש (מחיר מסובסד לטענתם) משהו שלא לא היינו צריכים לשאת בו בכלל כי לא קרה באשמתנו. בכל אופן גם בפעם הזאת לאחר 3 שבועות הגיע המחשב עם גימור סגירה לקוי וסוללה עייפה... כבר די התייאשנו אע"פ שאמרו לנו לשלוח שוב את המחשב למי כבר יש כוח לחכות כל פעם שבועיים שלוש?!?! בקיצור לא היינו מרוצים גם מעבודת הטכנאי וגם עם ההתמודדות עם שירות הלקוחות שניהל איתנו מעין מלחמת התשה.
שרות רע
אין קשר בין מה שהם מציגים\כותבים באתר\מכירות לבין מה שקורה במציאות. בשרות VIP באתר הלקוח הם מתחייבים לתיקון תוך 10 ימי עבודה ואז מתחיל החלק הוזמן.... החלק הגיע ועבר למעבדה.... תכנאי צריך לתאם איתך ...... אבדוק למה עדיין לא דיבר איתך תכנאי ואחזור.... ....... וככה עובר לו חודש בלי המחשב
שירות אדיב עם יחס אישי !
מחשב מסוג LENOVO IDEAPAD Y-700 היום ( יום חמישי ) לאחר מבחן מתיש ונסיעה ארוכה מהצפון , הגענו 2 סטודנטים למעבדת CPM בתל אביב . המחשב נכבה כרגיל ( על ידי מקש "Start" < Shut Down " ) כמו כל כיבוי רגיל ובבוקר שלמחרת המסך לא פעל . כמובן שבתור סטודנטים בתקופת מבחנים לחוצה כאשר כל החומר הלימודי נמצא על המחשב , הדבר האחרון שתרצה הוא לאבד את יכולת הלמידה .. כמו שציינתי , הגענו למעבדת CPM בתל אביב , יום חמישי שעות הצהריים המאוחרות ( 15:00 ) . עשינו " צ'אק אין " למחשב והמתנו לשירות . לאורך ההמתנה נוכחנו לראות שהייתה עוד סטודנטית עם אותו המצב שכנראה היו לה בעיות בהגדרות המחשב שלה ולאחר כמה דקות בודדות הכל טופל כלא היה ! ניגש אלינו בחור נחמד שמו : " אבי " , הסברנו לו את המצב , למרות שזה יום חמישי והשעה כבר מאוחרת , עשינו דרך ארוכה מהצפון וציפינו לתיקון התקלה במקום ( מה שנראה בלתי אפשרי ). אבי , ביקש מאיתנו להמתין כחצי שעה לצורך בדיקה וטיפול . לאחר חצי שעה אנחנו חוזרים ומקבלים את המחשב כמו חדש ! אבי , נתן לנו שירות אישי ומקצועי ואנחנו מודים ומעריכים את העובדה שלמרות שהגענו בשעות אחר הצהריים המאוחרות וכמובן שזהו יום חמישי סוף השבוע , אנשי המעבדה דאגו לתת לנו שירות אישי ואדיב שכלל הסברים אודות התקלה , איך להימנע ממנה בעתיד וכמובן שמעבר למקצועיות זכינו לאמינות בתור לקוחות . אבי וצוות המעבדה , אנחנו מודים לכם מאוד על שירות אישי אמין ומקצועי ובמיוחד לאור העובדה שהכל התנהל ביעילות ובזריזות למרות השעה המאוחרת . שוב תודה רבה למעבדת CPM . *מומלץ בחום !
שירות מצוין
חודש לפני סיום האחריות (שנה), המסך של הטאבלט לנובו יוגה 2 התקלקל - ללא סיבה נראית לעין - היה מוגן עם כיסוי של GUMDROP. שליח של UPS הגיע יום אחרי פנייתי לחברה, לקח את הטאבלט והביא למעבדה, וכעבור ימים בודדים נאמר לי שהטאבלט תוקן. יום אחרי הוא חזר אלי עם השליח. אני מרוצה מאוד מכל שרשרת הטיפול. יישר כח.
אני אסיר תודה
אני עצמאי שעובד עם המחשב. כשהגעתי עם תקלות הודעתי שכל יום שהמחשב נמצא במעבדה זהו יום שבו אני לא עובד. מנהל המעבדה לקח על עצמו באופן אישי את זירוז הטיפול במחשב. כבר למחרת התחילו להריץ את הטיפול. עד כאן זה יפה מאוד. כשהתחילו לטפל בתקלות סיימו את התיקון עוד באותו יום. מנהל המעבדה בכבודו ובעצמו התקשר אליי ואמר לי שהמחשב מוכן למסירה. הוא שאל אם אספיק להגיע היום. השעה היתה 4:30. שאלתי אותו עד מתי המעבדה פתוחה והתברר לי שהיא פתוחה עד השעה 5. לא היה סיכוי שאספיק להגיע בזמן. מתוך הבנה כי מדובר במחשב עבודה ומדובר בפרנסה ובלוחות זמנים מנהל המעבדה הציע מיוזמתו(!) להמתין לי במעבדה עד שאגיע!!! הוא נתן לי את מספר הטלפון האישי שלו שאתקשר מחוץ לדלתות המעבדה הסגורות כשאגיע!!! אז ראיתי שחוות הדעת כאן לא מפרגנות, בלשון המעטה. אבל רק שתדעו שיש גם אנשים שהחוויה שלהם שונה לחלוטין. שירות כמו שקיבלתי שם, אין דברים כאלה. זה עוד שירות ממנהל המעבדה, האיש שאמור להיות הכי שחוק וקשוח במערכת. אלפיי תודות אבי.
שירות רע
התבקשו לתקן מחשב נייד לנובו באחריות שההארד-דיסק שלו הפסיק לעבוד. תקלה פשוטה. התחייבו ל-14 ימי עבודה (3 שבועות!!!). התחננתי אך לא הסכימו לרדת מתחת ל-10 ימי עבודה. לנובו לא מועילים בכלום מולם. על בסיס המידע שנתנו לי, כלומר עשרה ימי עבודה, רכשתי מחשב חדש. שעתיים מרגע שקיבלתי את המחשב החדש התקשרו מ-CPM לומר שהתקול מוכן. פחות מחודש לאחר התיקון הוא התקלקל שוב. חרפה.
חובבנים
יצרתי אתם קשר ונתתי פרטים על המחשב מראש, שאלתי אם הם מתקנים את הדגם שברשותי שתחת אחריות. קיבלתי תשובה עילגת, שמסרה שכן. הגעתי למעבדה ושם נאמר לי מיד: "אנחנו לא מטפלים במחשב כזה". אמרתי שביררתי קודם. אחרי שהנציגה בדלפק הכניסה ראתה את ההתכתבות שלי עם העובדת שלהם היא טענה ששם המחשב שנתתי אינו נכון, אבל לא כך חושבים החנות והיצרן שמהם קניתי... היא פנתה לעובדת שכתבה לי להגיע וממנה התקבל רק המהום מעבר לקיר, ללא התייצבות מולי ובקשת סליחה, אפילו לא "מצטערת" מעבר לקיר. מהיכרות קודמת שלי אתם (מחשב אחר) אני יודע שהשירות מתחת לכל ביקורת, אבל לא ציפיתי שיהיו כל כך חובבנים שלא ידעו במה הם מטפלים ובמה לא... גם היחס קשור במקצועיות, כנראה שלמנהלים לא אכפת שנוהגים בלקוחות שלהם בדרך כזו. אני אשתדל לא להגיע לשם יותר.
ביזיון
אם כבר קונים מחשב לנובו, יש לוודא שהוא לא באחריות של מעבדת CPM האיומה! ביזיון של שירות, אם אפשר לקרוא לזה שירות. קניתי מחשב נייד של לנובו באייבורי, עם אחריות לשנה אצל CPM. חודשיים לאחר הקנייה הרמקולים הפסיקו לעבוד. במסגרת האחריות בא שליח לקחת את המחשב למעבדה. לאחר 14 ימי עבודה עדיין סטאטוס המחשב עמד על "המחשב נבדק והוזמנו חלקים". התקשרתי בכעס והסברתי להם שבתור סטודנטית לתוכנה אני צריכה את המחשב חזרה בדחיפות, ושהם לא עומדים בהתחייבות שהתחייבו בפני במעמד הלקיחה של המחשב של 14 ימי עבודה. אחרי 3 ימים של רדיפה אחריהם בסגנון חתול ועכבר אמרו לי שיתנו לי מחשב חדש, אבל זה יקח עוד שבוע וחצי! אם הייתי יודעת שיקח כל כך הרבה זמן כבר לא הייתי מכניסה את המחשב לתיקון עם בעייה כל כך קטנה. בנוסף, דיברו אליי בחוצפה, נתקו לי בפרצוף והרימו עלי את הקול. פשוט ביזיון, אין לי שום ספק שלעולם לא אקנה יותר אף מכשיר שמבוטח אצלם! איומים, נוראיים וחוצפנים.
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_infoSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist