עסקים נוספים שנותנים שירות בתל אביב
מידע נוסף על סי פי אמ
אזורי שירות
תל אביב
תחומי העסק
מחשבים
מפה
מציג 1-6 חוות דעת מתוך 13 חוות דעת על סי פי אמ
3
דירוג כללי
nimrod
24/03/2023
5
שירות נוראי שלחתי את המכשיר שלי zenfone9
לטיפול בבעיה במצלמה
היה לי שבר במסך ואל פי זה הם אמרו לי שאין להם אפשרות לתקן את המכשיר(בגלל שהמכשיר יוצא מאחריות מזה בגלל שפותחים את המכשירים לרוב מהמסך אבל במכשיר שלי לא פותחים מהמסך) אמרו לי שיעלה 800 שח לתקן את המסך אמרתי שאני לא רוצה לשלם ואמרו לי שלא יגעו במכשיר עד שלא ישלם במהלך השבוע אמרו לי שהמסך שלי לא עובד (הם אמרו לי שזה היה בעיה אצלם אבל זה הרגיש כמו דחיפה לקנית מסך חלופי) הם בסוף אמרו שהוא כן עבד בנקודה הזו ביקשתי שישלחו בחזרה את המכשיר רצו ממני 200 שח למרות שאמרו לי שלא נגעו במכשיר בהתחלה הייתי צריך לתבוע אותם כדי שיתקנו לי את המכשיר פתאום הכל בסדר והם אמרו לי שבאמת הם היו יכולים לתקן בלי לגעת במסך ויתקנו את זה באחריות אז בסופו של יום אני הייתי צריך לשלם 400 שח לתביעה בשביל שהם יעמדו באחריות שהם אמורי לעשות אל פי מה שהם אמרו לי
יעל
25/12/2019
5
מצויינים ואיכותיים
שירות מצויין, נציגים אדיבים שנותנים שירות מהלב, זמינות גבוהה של המעבדת שירות. אני אישית מאוד ממליצה!! Michael
09/12/2019
1
פשוט מזעזע , לא ממליץ לאף אחד
ככה זה כנראה שהלקוחות הולכים אליהם כי הם ה״מעבדה הרשמית״ של לנובו בישראל .
הנציג זרק את המחשב שלי כמו סמרטות , שותה לי קפה מעל המחשב ועוד משתמש בו כמשענת בזמן שהוא לוקח את הפרטים.
כשאני מבקש לוודא את הפרטים הוא אומר לי ״ תבדוק בדף״ ואני עונה -
״אני מבקש לוודא כי בדף יש פרטים שגויים״
הצעת מחיר להחלפת מקלדת 1400 ש״ח ולא פחות!
כאשר אצל מעבדות אחרות קיבלתי הצעות מחיר הרבה יותר נמוכות ( 600 ש״ )
ועוד ברוב חוצפתם הם גובים 200 שקל דמי בדיקה .
או יותר נכון דמי בדיחה .
על חשבוני כמובן . gazoli2010
20/11/2019
1
הילדה שלי עדיין מחכה לטאבלט
הטאבלט נשלח למעבדה עקב בעיית הטענה ואז התחילו התקלות.... נשלח לי אס אם אס שאני נדרש לשלם כ 800 שח על מסך טאבלט שבור. (הטאבלט עולה 800 שח ) התקשרתי - אמרו שצריך לשלם , טענתי שיש אחריות והמכשיר אין לו בעיה בסדק של המסך - יש לו בעייה בהטענה. אחרי כמה דקות, שבהם טענתי שאין הם לא מוכנים לתקן את מה שבמסגרת האחריות - שישלחו אליי חזרה איך שהוא, אני אתקן ואז אתבע את לנובו. הם הודיעו לי חגיגית - שאין צורך , הם יתקנו את התקלה וזה לא המסך השבור שעושה את הבעיה. אחרי כמה ימים שוב התקשרה ותנחשו מה... אני צריך לשלם על המסך השבור...כי לא במסגרת האחריות. שוב הסברתי.
עברו 10 ימי עסקיפם שבהם היו אמורים לתקן הכל ולשלוח - לא נשמע מהם קול , אז התקשרתי - הטענה עכשיו - הזמינו לך לוח אם . זה יכול לקחת חודש חודשיים. אבל... אם תשלם על המסך ... יביאו לך חדש אם לא עמדנו בזמן במסגרת האחריות. זה נראה כמו ישראבלוף קשה והשיחות כולם מוקלטות. בינתיים - הלוח אם - צריך יכול להיות להגיע מחו"ל, כי אין במלאי. לילדה אין טאבלט ואני בחיים שלי לא יקנה לנובו. או כל מה שהמעבדה הזו מטפלת במסגרת האחריות
דיקלה וישניה פלאח
24/01/2019
5
קיבלתי שרות מדהים כל הכבוד
שרות יוצא מן הכלל כולם שם אדיבים ונחמדים נתנו לי מענה ופתרו לי את הבעיה בכמה שעות- 2
- 1