Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom

מציג 6-16 חוות דעת מתוך 20 חוות דעת על שיינקום

3.5
ציון כללי 4.5
שירות 3.5
זמינות 3.5
איכות 3.5
שביעות רצון מהמחיר 3.5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
ממליץ בחום מקצועי ביותר
הגעתי למעבדת שינקום עם מכשיר דרוס לא חשבתי שאפשר לתקן אותו לאחר שעתיים יצאתי עם מכשיר כמו חדש תודה רבה על השירות המקצועי והמהיר
סבבה 3
טל נתן תיקון אדיב מקצועי ויעיל לטלפון שנרטב והוא הציל אותו.
מומלץ בחום מקצוענים
התקשרתי ל"שיינקום" ענה לי מנהל מעבדה בשם טל טיפל לי בתקלה תוך זמן מאוד קצר... שירות 100 עמינות 100 מחיר 100 יצאה לא רק צדיק אלה מקצוען בתחום שלו תיקנתי אצל טל מחשב נייד ומכשיר סלולארי ....
שירות מחריד
לא עומדים בזמנים, הבטיחו שהמכשיר יהיה מוכן תוך שעה וחצי, אבל למעשה לקח להם שלוש שעות ללא כל הודעה מקדימה.
לא מומלץ! לא הצליח לתקן את את הטלפון ולא החזיר על זה כסף
שמתי אייפון6 אצל טל לאחר שנפל למים. אמר שלאחר שיעשה אמבטיית כורוזיה לטלפון בעלות של 200 ש״ח הוא ידע להגיד מה צריך לעשות כדי לתקן אם אפשרי בכלל. התקשר ואמר שכדי לתקן יש עלות נוספת של 350ש״ח ושהתיקון יקח יומיים-שלושה. נתתי לו אישור להמשיך. לאחר 3 ימים התקשר להגיד שהטלפון מוכן אך כשבאתי לקחת את הטלפון (ולאחר ששילמתי) גיליתי שאין לי קליטה בטלפון. החזרתי לו את הטלפון ומאז שבוע וחצי עבר. לא ידעו לתת זמן מוערך לתיקון, לא ידעו להגיד מה התקלה. פעמיים אמרו לי שהצליחו לתקן וכשבאתי לקחת עדיין לא הייתה קליטה. כשביקשתי שיזרדזו עם התהליך נאמר לי ש״אני לא הלקוחה היחידה שלהם״, כשביקשתי לדעת צפי לתיקון נאמר לי ״לא יודעים״. בסוף מתוך ייאוש הוצאתי משם את הטלפון למרות שלא תיקנו לי אותו עדיין!!!! כשביקשתי מהם להגיד לי מה בדיוק הם עשו במהלך השבועיים האחרונים כדי שאדע להעביר את המידע למעבדה אחרת הם סירבו להגיד לי כי ״אני לא טכנאית ולא מבינה בזה״. פשוט חוצפה. התנערות מאחריות. זלזול בלקוחות ושרות ויחס לא נעימים בעליל!! מאוד לא מומלץ!
שירות ברמה לא מספקת
הגעתי אל החנות לתקן מסך של טלפון סיני שמוכר לחנות. המחיר בחנות היה גבוהה מאוד לפי דעתי אבל לא מצאתי אופציות אחרות שילמתי מראש את עלות התיקון ונאמר לי שהתיקון יקח עד 4 שבועות ,לאחר 4 שבועות יצרתי קשר מה שגרם להם להבין שיש עיכוב, שבועיים נוספים לקח להם לקבל את המסך בזמן העיכוב דיברנו מספר פעמים פשוט כי נציג החנות כל פעם אמר לי שהוא יעדכן אותי בסוף היום (כי הוא צריך לבדוק) ושכחו לחזור אלי .לצורך הבהרה גם שהטלפון היה מוכן לא יצרו איתי קשר רק שהתקשרתי וכלה הנושא נעשתה הבדיקה. לאחר שהמכשיר היה מוכן בעל החנות אמר שהוא מוציא לי שליח עכשיו בערך 4 פעמים עד שלאחר שבועיים עזבתי את העבודה במיוחד כדי לאסוף את המכשיר כי פשוט התייאשתי מזה שמשקרים לי. המסך הודבק והדבק היה גלוי לעין ( בעל החנות אמר לי שאין מה לעשות ועם הזמן זה ירד) וניכר שהם התקשו בחילוץ המסך לפי סימנים בגוף המכשיר. ובעל החנות חזר על המנטרה הקבועה שהייתי שומע מבעל החנות של: אני לא יכול לסגור חנות ולהוציא שליח, למרות שהוא הציע את זה! ומייד אחרי המשפט באופן קבוע היה אומר שמחר ישלח אלי המכשיר. לסיום לאחר ששאלתי אותו איך יכול להיות שזה מה שקרה בפועל הוא אמר לי שהטלפון מוכן רק מאתמול ושהוא בעצמו הרכיב את המסך ולא הסכים לשנות את דעתו למרות שראיתי לו הודעות ממנו השבוע וחצי קודם שבהם הוא אומר שגם היום הוא לא יצליח בסוף להוציא שליח. לסיכום: חוויה שלילית !!! ונסיים הפתגם סיני עתיק," אם אתה לא יודע לחייך אל תפתח חנות".
תגובות (1)

 - תמונה
תגובה של בית העסק

11/03/2017

שלום רב. אנו מעבדה מאוד וותיקה בתחום תיקון ניידים סיניים. יש המון דגמים יותר מ10000 דגמים לניידים סיניים. אם לקוח מביא למעבדה שלנו תיקון מכשיר סיני שאין במלאי. אנו גובים תשלום מראש ובמקביל מזמינים מספקים סיניים את המסך. מה שנעשה עם לקוח הנוכחי. קצת התעכב המשלוח עוד הפעם אין לנו שליטה על משלוחים מסין לגבי הזמנים. משלוח לוקח בדרך כלל עד 4 שבועות. וכמובן מעדכנים לקוחות אם יש איחורים במשלוחים. לגבי הלקוח הנוכחי קיבלנו את המסך בקצת איחור. התיקון התבצע על הצד הטוב ביותר. ואם המסגרת של המכשיר פגומה אז בהחלפת מסך המסגרת לא מתחדשת. לגבי המשלוח ללקוח: הלקוח ביקש שנשלח לו את המכשיר מכיוון שאין באפשרותו להגיע לאסוף את המכשיר. לא הבטחנו אלה השתדלנו להוציא שליח ללקוח. בסופו של דבר מעומס העבודה לא הסתדר המשלוח שאנו לא חייבים לעשות. אז שיהיה לך בהצלחה לקוח ״יקר״ ולא התייחס לפתגמים סיניים. יש לנו מוטו לעבודה. ״שירות ללא תחרות״ ובכל זאת נשמח שוב לתת לך שירות. בכבוד רב מנהל מעבדה: טל מרדכי.
תיקון קורוזי בIPHONE 6S
האייפון של הבת שלי נפל למים.הגעתי לחנות/מעבדה של טל במהרה קיבלתי שירות מקצועי ואדיב. המכשיר תוקן תוך זמן קצר יצאה עובד כמו חדש.!!!!! תודה מכל הלב לטל וצוות "שיינקום"ממליצה מאוד. ז"נה מנדלבליט
תגובות (1)

 - תמונה
תגובה של בית העסק

04/08/2016

שמחנו להעניק לך שירות מהיר ומקצועי העונה לשביעות רצונך! אנו נמשיך ונספק ללקוחותינו את השירות והאמינות מספר אחת בארץ! בברכה צוות שיינקום.
שירות מהיר איכותי וזול
הגעתי לחנות לתיקון שקע טעינה של הגלקסי s5 קיבלתי את השירות הכי טוב שאפשר לקבל תיקון במקום ומחיר זול .
תגובות (1)

 - תמונה
תגובה של בית העסק

03/07/2016

אנו עושים את מירב המעמצים בכדי לתת שירות יעיל ומהיר ומקצועי. תודה רבה על תגובתך מצוות ״שיינקום״. נשמח לעמוד לשרותך בכל עת.
לא הצליח לתקן ולקח הרבה כסף
מסתבר שזו בעיה מוכרת במכשירי טלפון מסוג LG G3, שניים אחרים אמרו שלא ניתן לתקן זאת והוא סיפר שהוא יכול, לקח 490 ש"ח וכמובן שלא תיקן, עשה יותר נזקים ולא מוכןלהחזיר את הכסף שלקח
תגובות (1)

 - תמונה
תגובה של בית העסק

29/02/2016

שלום רב. אנו ״בשיינקום״ עוד את מירב המעמצים בכדי לתת ללקוח שירות טוב ויעיל. בכל תיקון משתמשים ברכיבים/מסכים מקוריים של אותו מותג של המכשיר הנייד. במקרה שלך: התקשרתה אלינו בבוקר בתאריך 28/2/16 עם טענה שמסך של המכשיר שלך לא מגיב. אני טל מרדכי קיבלתי את השיחה, הוצאתי ללקוח שליח על חשבונינו שבדרך כלל גובים הלוך ושוב לפחות 40₪. המכשיר תוקן לאחר בדיקת מסך , הוחלף למכשיר מסוג G3 lg לאחר התיקון הטכנאי בדק את המכשיר הנייד הכל עבר כראוי. לאחר כשלוש שעות המכשיר נמסר ללקוח תקין. לאחר כמה שעות הלקוח מתקשר וטוען שהמכשיר לא עובד שעבדו עליו והוא לא רוצה שנבדוק שוב פעם את המכשיר. כמובן עם צריך גם לתקן. חשוב לציין שהלקוח שילם על המסך 490₪. הלקוח לא רוצה לתקן טען שהוא לא סומך אלינו. אני ביקשתי מלקוח למסור את המכשיר חזרה שנחזיר לו את המסך שלו והוא יקבל את התשלום(490₪) חזרה. הלקוח מסרב להגיע או לשלוח את המכשיר. שוב פעם אני מזמין את הלקוח להגיע עם המכשיר ולטפל בתקלה או לקבל את התשלום חזרה כמובן באת החזרת מסך של החנות שהוחלף לו בתיקון. תודה מראש. מנהל מעבדה בכיר:טל מרדכי
שירות אמין מקצוענים
פניתי לטל בבקשה לבדוק את הטבלת שלי שהמגע שלו לו הגיב. טל מיד הזמין אותי למעבדה ותוך זמן קצר הבחין בתקלה ותוך שעה הטבלת היה מוכן. אני מודע להם על יעילות ומהירות מקצועיות ושירות אדיב. תבואו לא תצטערו.
תגובות (1)

 - תמונה
תגובה של בית העסק

06/01/2016

תודה רבה לך על התגובה. ״שיינקום״ תמיד לשירותך.
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist