Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom

מציג 6-13 חוות דעת מתוך 13 חוות דעת על מרכז שירות תכלת מאזדה פורד

4
ציון כללי 4.5
שירות 4
זמינות 4
איכות 4
זמינות וזמן המתנה 4.5
שביעות רצון מהמחיר 4
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
שירות מזעזע
שירות מזעזע כל פעם אומרים שיחזרו אלי ואף אחד לא חוזר ביקשתי כמה פעמים לדעת מה המצב של הרכב לוקחים מספר פלאפון ולא חוזרים עד שהגעתי למוסך וראיתי שבכלל עוד לא התחילו להתעסק עם הרכב
מוסך מקצועי ויחס אישי
הנני לקוחה במוסך.אני רוצה לציין את המקצועיות והיחס האישי מצד כל הצוות, את מאור אלבז, יועץ שירות, שתמיד מסביר פנים אדיב סבלני ומקצועי, את כל הצוות המקצועי במוסך, את נמרוד ואבי שהסבירו לי בסבלנות ואדיבות בנוגע לתקלה. זו הסיבה שבחרתי להמשיך ולטפל ברכב במוסך זה. בהחלט מומלץ
ממליצה בחום . דגש על השירותיות והמחיר הלא יקר בכלל
מאז שקניתי את האוטו לפני 3 שנים אני מטופלת רק בתכלת! בפעם האחרונה הכנסתי את האוטו לטיפול , וכמו תמיד יצאתי מרוצה-המוסך עמד בזמנים, השירות היה מעל ומעבר והמחיר היה הוגן
שירות מעולה ברמה גבוהה
הכנסתי את המאזדה שלי לטיפול ויצאתי מאוד מרוצה מהשירות והמקצועיות הרבה. אמליץ לכל מכריי עליכם!
מרכז שירות תכלת
מרכז שירות תכלת- מוסך מספר אחת! שירותי נעים ומקצועי
דרגה נמוכה מאוד של שירות וטיפול
מעבר לכך שמוסכים מורשים מחייבים אותך על שעות תקן , כאשר בפועל הם עובדים הרבה הרבה הרבה פחות, לרכב חדש עם 16,000 ק"מ לכאורה טיפול בבלמים והחלפת רפידות , שביקשתי לראות או לקבל את המוצר הפגום, אמרו שיביאו לי בסוף הטיפול את המוצר הפגום, בפועל כמובן המוצר לא ניתן, עדכון גרסת תוכנה בוצע בחוסר מקצועיות ולמעשה הרסו לי את הג.פ.ס ברכב, נציגת שירות פנתה אליי ואמרתי לה את הבעיות שהצגתי קודם לכן, היא ציינה שיחזרו אליי בהקדם, לאחר כשבוע שאף אחד לא חזר אליי, פניתי למנהל המוסך טיראן שטען שיבדוק את הנושא ויחזור אליי מאז עברו למעלה משבועיים ואף אחד לא שב כמובן, ממליץ בחום להימנע להגיע למוסך הנ"ל ...
גרוע
עשו בדיקה ממושבת וטענה של מוסך בעיה במצבר למרות שמצבר חדש.בנוסף קיבלתי אוטו כולו ויברציות
תגובות (1)

 - תמונה
תגובה של בית העסק

16/11/2016

שלום דניס, ביום שישי הכנסת את הרכב מסוג מאזדה לאנטיס 2003 בפעם הראשונה אלינו לבדיקה, תלונתך היתה: "בעיית מצבר לאחר הנעה" ולאחר שהחלפת מצבר במקום אחר. נבדקה טעינה שנמצאה תקינה ובדיקות זליגה - תקינה. המצבר לא היה בתקופת האחריות (של אותו המקום שהחלפת) ולכן אינני מבין מדוע אתה טוען כי המצבר הוא חדש. הלוא אם היה כזה היית מחליף אותו באחריות, לא? גם עכשיו אנו אומרים כי הבעיה שלך ברכב מתחילה במצבר. נשמח להעניק עבורך ועבור כלל הלקוחות את השירות האמין, המקצועי והטוב ביותר ללקוחותינו. צוות מרכז שירות תכלת.
פניתי למוסך כי הייתה לי תקלה ברכב, השירות שקיבלתי היה מהיר ,מקצועי והמחיר היה סביר בעיניי.
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist