accessibility
Avatar_add_reviewicon-login-arrow-symbolLogOutFull_Menuדפי זהבPointsAvatar_add_reviewAvatar_add_reviewFavoritesMessagesPeopleEdit_detailsHistory

היי אורח

accessibility
Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom

הצג חוות דעת

מציג 6-16 חוות דעת מתוך 22 חוות דעת על שיפי shipi

2.8
ציון כללי 2.3
שירות 2.1
מחיר 4.7
זמינות 3
שביעות רצון 4
שירות 3.8
איכות 2.9
שביעות רצון מהמחיר 2.1
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
רכשתי אוזניה בודדת של airpods 3 חדשה. הגיעה אוזניה תקולה ולא הסתנכרנה עם האייפון. האוזניה הגיעה באריזה פתוחה שהופרדה מסט אוזניות שלם ולא באריזה סגורה של אוזניה בודדת. בפניה לשירות של שיפי ענו לי באדיבות אבל התנהלו בצורה הפוכה לגמרי. המוצר הוחזר וצילמו לי סרטון ערוך בו רואים שהאוזניה לא מסתנכרנת ואז עוצרים את הסרט וממשיכים מנקודה שבה כן מסתנכן….מניח שהמשיכו את הסרט עם אוזניה אחרת תקינה. לא הסכימו לבטל עסקה ולהחזיר לי את הכסף, מזל שיש paypal. לא מומלץ כלל…חבל שלא קראתי את הביקורות על שיפי לפני שרכשתי.
לא לקנות באתר!!! מוכרים מוצרים פתוחים ופגומים. קניתי כיסוי לגלקסי s21 ב 159 שח. קיבלתי אריזה חלקית בלבד. בשיטת "מצליח". לא סגור כאריזה שלמה. וגם הכיסוי פגום וסרוט. לא לקנות באתר!!
היתה לי חוויה טובה מאוד עם אורי מהחנות באבן גבירול. הזמנתי בלילה האינטרנט כיסוי אוטרבוקס לטלפון גוגל פיקסל 7. למחרת הייתי צריכה להיות בתל אביב. כתוב מינימום יומיים. התקשרתי לחנות והסברתי את המצב. אורי יצר קשר עם מרכז ההזמנות שלהם ועשה הכל כדי שיביאו לו את ההזמנה עוד באותו יום בערב. חיכיתי והגיע בשבע בערב. אין בפי מילים להודות לאורי על המאמץ וההשתדלות למרות שלא היה חייב
חברה מעולה, אם שירות לקוחות שעזר לי המון בעת הצורך
קניתי מהם כיסוי ארנק לאייפון - לא זול בכלל , תוך יומיים התקלף בפנים וגם הפלסטיק שמחזיק את הטלפון נסדק. פניתי אליהם , הציעו לי להחליף בסניף תל אביב ( אני מאשקלון…) או שישלחו כיסוי ולשלם משלוח 40 שח! טענו שזה לא מוצר פגום אלא עקב שימוש במוצר נוצרו הפגמים. לא הגיוני שימוש של יום וזה מה שקורה לכיסוי? איכות מוצר ושירות מאכזב.
מגיע מוצר אחר לזה שהוזמן.
בשתי הזדמנויות שונות. שיפי שלחה מוצר אחר מזה שהוזמן. סתם מטרטר ולא נעים
לא עונים לטלפון בכלל
אין מענה טלפוני בכלל,בוואטס עונים אחרי כמה שעות. לא נותנים לבטל עסקה,מוצעים מוצר למשלוח למרות הכול.הסבר שהמוצר לא מתאים ו הוזמן בטאות לא מזיז להם. מקום הכי גרוע שנתקלתי בו ,פשוט חזוים
שירות ברמה נמוכה
שלחו מוצר מספר פעמים לכתובות לא נכונות. לא זמינים. לא ניתן ליצור קשר
הם רק מהירים, מעבר לזה כלום
היתרון היחידי הוא במהירות שקיבלתי את ההזמנה. מעבר לזה קיבלתי מוצרים שונים ממה שביקשתי. לאחר המון פניות הועילו לענות שלא היה את המוצרים במלאי ולכן קיבלתי מוצרים "משודרגים" אבל בבדיקה באתר שלהם ניתן לראות שהמוצרים שקיבלתי הם בחצי מחיר ממה ששילמתי בפועל. רק שאמרתי את זה הם הציעו זיכוי (שיטת מצליח). עכשיו אני מגלה שהמוצרים גם לא עובדים ואת הזיכוי כמובן לא קיבלתי
שירות גרוע קיבלתי פריטים אחרים
הזמנתי וקיבלתי פריטים אחרים מההזמנה פניתי מספר פעמים, ענו לי פעם אחת אמרו שיחליפו מאז אני רודפת אחריהם ממליצה לפנות לחברות אחרות
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_infoSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist