accessibility
Avatar_add_reviewicon-login-arrow-symbolLogOutFull_Menuדפי זהבPointsAvatar_add_reviewAvatar_add_reviewFavoritesMessagesPeopleEdit_detailsHistory

היי אורח

accessibility
Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom

הצג חוות דעת

מציג 16-26 חוות דעת מתוך 27 חוות דעת על א.מ. אלקטרוניקס פרו בע"מ

1.8
ציון כללי 1.9
שירות 2.1
מחיר 1
זמינות 2.1
שביעות רצון 1
שירות 1
איכות 1.9
שביעות רצון מהמחיר 2.2
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
שירות גרוע ממתינים הרבה זמן
רכשתי טלוויזיית סמסונג מהדגם היקר ביותר NEO בגודל 75 אינץ. כבר בתיאום ההתקנה שמבוצעת בחברת אלקטרוניקס פרו נאלצתי להמתין עשרה ימים כאשר המוצר שאינו קטן תקוע בסלון ולא ניתן להתקינו לבד כי אז מאבדים אחריות.שבועיים אחרי ההתקנה החלו להישמע באופן אקראי קולות פיצוצים מהרמקולים גם שהטלוויזיה לא מחוברת לשום ממיר אלה בצפייה בנטפליקס אן יו טיוב. שוב פתחתי קריאת שירות ותיאמו לי טכנאי לעוד 8 ימים. הגיעו שתי טכנאים שבסך הכל לא עשו שום פעולה טכנית אלה רק התייעצו עם מומחה מהחברה יצאו ואמרו שיחזרו אלי להמשך טיפול. היום שוב התקשרתי לברר ונאמר לי שיחזרו אלי תוך 3 ימים מהפנייה שלי (מסתבר שלא ביצעו כלום וללא שיחה שלי למרכז השירות הייתי ממתין לנצח). מציע לפני שרוכשים מוצר חדש יקר ערך לוודא מי נותן השירות ובמידה ונותן השירות הוא אלקטרוניקס פרו לשקול רכישת מוצר אחר עם שירות של חברה אחרת. פשוט אין עם מי לדבר ואין למי להתלונן.
מכרו לי מקרר פגום
שלחו המון טכנאים. כולם "מצאו" את הבעיה. אבל כמה ימים אחר כך המקרר מת. הסברתי להם, שאין מה לעשות, אני אמור לקבל מקרר שעובד עבור אלפי השקלים ששילמתי, אבל הם המתינו שתיגמר לי האחריות, ואז ניפנפו אותי.
אפס זמינות , אפס מקצועיות
קניתי מספר מוצרים מהחברה, בכל פעם שיש תקלה , רק אחרי חודש מצליחים לתאם טכנאי. אתר התיאום אף פעם לא פועל כמו שצריך , נציגים לא יוצרים קשר. רמה מקצועית ירודה , אף פעם לא מצליחים לאבחן את הבעיה , לא מביאים חלק מתאים. אין סיבה לחזור ולקנות מהם, יש מתחרים טובים שגם נותנים שירות ראוי ומקצועי.
טוב מאוד
אתמול 3.1.21 התקינו לי טלוייזיה חכמה סמסונג אבל אחרי שהמתקין הלך לא הסתדרתי ורציתי לשנות את התמונה. היום דיברתי עם שימי משירות הלקוחות של סמסונג והוא עם סבלנות ענקית עזר לי מאוד והסביר לי ואני רוצה מאוד להודות לו על כך. כך חסך לחברה ולי ביקור טכנאי. תודה מקרב לב. אנא מסרו לו ולמנהל שלו.
בזיון של חברה שירות מזלזל
לפני כשנתיים רכשתי מדיח כלים של חברת AEG תוצרת איטליה מהמדיחים היקרים ביותר של החברה. קיבלתי אחריות לשנה ולאחר שנה הארכתי לעוד שנתיים נוספות בעלות של 250 שח . לפני כחודש הופיעה תקלה במכשיר I30 שמבשרת שיש הצפה. התקשרתי לאלקטרוניקס פרו שהם נותני השירות ולאחר שבוע רק הגיע טכנאי ומצא שיש נזילה בתחתית המדיח משסתום כלשהו. לא היה לו שסתום כזה במלאי ולכן בוא הזמין חדש ורק לאחר שבוע נוסף הגיע טכנאי אחר להרכיב את השסתום. הטכנאי שהגיע הפעם מצא שהנזילה היא בעצם ממקום אחר והיא נובעת מחור שנוצר במיכל נירוסטה של המלח. הוא צילם תמונות ושלח למנהל שלו בצירוף חוות דעת שלדעתו אי אפשר לתקן את זה וצריך להחליף מדיח. עוד הוא הוסיף בחוות הדעת שהמדיח שלי נראה מתוחזק למופת ונקי . כמובן שאני מתחזק את המדיח לפי הספר ועושה לו ניקוי פעם בחודש. לאחר שבועיים מתישים בטלפונים עם השירות לקוחות שלהם שבהם אני מחכה לתשובה ממנהל מה עושים ובהם אני מקבל יחס מזלזל ומתנשא מהנציגי שירות לקוחות ומשפטים כמו ״ פעם הבאה אל תקנה מוצרים שלנו אם את חושב שהם מוצרים לא טובים״ , בסוף מגיעה תשובה מהמנהל חטיבה שהחור נגרם באשמתי וכנראה הוא נגרם ממלח שהצטבר בתחתית של המדיח. הוא מוכן לתת לי הנחה ברכישת מכשיר חדש כי לא ייתן לתקן את שלי. זוהי חוצפה ממדרגה ראשונה ופשוט בושה שהם ככה מתנערים מאחריות . באף מקום בספר הדרכה או בספר בהורואות של המלח מדיח לא רשום שעודף מלח יכןל לגרום לחור במיכל. מה גם שאני שם מלח כמו ששמתי בכל מדיח שהיה לי בעבר ואצל אמא שלי במשך 20 שנה ובחיים לא קרה דבר כזה.גם לא שמעתי על מקרה כזה בחיים שלי. אם המוצר שלהם רגיש כל כך כנראה הןא לא מתאים למלח שיש בארץ וזה לא בעיה שלי .
דוגמא הכי טובה לשרות הכי רע
ני מנסה מזה חמישה ימים להזמין טכני עקב מקרר נוזל וקרח שמצטבר לא עונים בטלפון, וכשניסיתי להזמין דרך באתר עלתה הודעת שגיעה היום סופסוף השגתי מישהו בטלפון, שטען שניסו 3 פעמים לטלפן אליי, שזהו שקר בוטא!! ניסו פעם אחת אתמול ב-23/06 בשעה 17:38, לא הספקת לענות, וכשצלצלתי חזרה ב-17:49 (אחרי 11 דקות!!) מענה קולי טען שהמשרדים סגורים כעת. אין לי כל בעיה לשלוח מסמך עם תיעוד המעיד על כך שרק פעם אחת ניסו לחזור אליי. האדם שענה לטלפון, אותו אחד שטען שצלצלו אליי 3 פעמים כשצלצלו פעם אחת בלבד, נתן לי אפשרות למועד אחד לביקור טכנאי, בדיוק בשעה שאין איש בבית. כשביקשתי מועד אחר, שיוציא קריאה ויחזרו אליי. עכשיו עליי לחכות שוב שיצלצלו אליי, ואם שוב לא אהיה זמינה בפעם האחת ויחידה ש״ינסו״ לטלפן אליי, ניסיתי כעת שוב להזמין טכני דרך האתר, ובאתר קיים רק אפשר של יום שני 29/06 בשעות שאין איש בבית. זה מילכוד 22! זו לא פנייתי הראשונה לשרות הזה, כל אינטראציה איתם לא נעימה, ואיך שהוא אני תמיד יוצא אשמה באי-היכולת שלהם לתת שרות, וזאות אחרי ששילמו ביטוח מאד יקר והם היחידים הנותנים שרות למקרר שלנו
שירות גרוע ביותר
שירות רע ביותר למרות שחתמתי חוזה שירות איתם למדיח שכלל החלפת חלקים דרשו 910 שח לתיקון מפסק הפעלה שהתפרק !!!
שירות גרועה
טכנאי 5 דקות לפני ההגעה מטלפן ומודיעה שלא יגיעה. שירות לקוחות לא מגיב.
שירות גרוע ביותר
קבעו איתי טכנאי ולא הגיע שירות ממש גרוע לחברה הזאת רק חבל שחברה כמו סמסונג נותנת שירות מהחברה הזאת
שירות על הפנים ברמה ירודה
השירות מזעזע אנחנו רכשנו תנור משולב אלקטרולוקס והתבקשנו לתאם התקנה והגיע טכנאי שהיה צריך להתקין את התנור והוא פשוט התקין שניה וברח בלי להסביר איך משתמשים בתנור קיצר לא ממליץ
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_infoSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist