Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom

מציג 16-24 חוות דעת מתוך 24 חוות דעת על א.מ. אלקטרוניקס פרו בע"מ

2
ציון כללי 2.1
שירות 2.3
מחיר 1
זמינות 2.1
שביעות רצון 1
שירות 1
איכות 1.9
שביעות רצון מהמחיר 2.3
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
טוב מאוד
אתמול 3.1.21 התקינו לי טלוייזיה חכמה סמסונג אבל אחרי שהמתקין הלך לא הסתדרתי ורציתי לשנות את התמונה. היום דיברתי עם שימי משירות הלקוחות של סמסונג והוא עם סבלנות ענקית עזר לי מאוד והסביר לי ואני רוצה מאוד להודות לו על כך. כך חסך לחברה ולי ביקור טכנאי. תודה מקרב לב. אנא מסרו לו ולמנהל שלו.
בזיון של חברה שירות מזלזל
לפני כשנתיים רכשתי מדיח כלים של חברת AEG תוצרת איטליה מהמדיחים היקרים ביותר של החברה. קיבלתי אחריות לשנה ולאחר שנה הארכתי לעוד שנתיים נוספות בעלות של 250 שח . לפני כחודש הופיעה תקלה במכשיר I30 שמבשרת שיש הצפה. התקשרתי לאלקטרוניקס פרו שהם נותני השירות ולאחר שבוע רק הגיע טכנאי ומצא שיש נזילה בתחתית המדיח משסתום כלשהו. לא היה לו שסתום כזה במלאי ולכן בוא הזמין חדש ורק לאחר שבוע נוסף הגיע טכנאי אחר להרכיב את השסתום. הטכנאי שהגיע הפעם מצא שהנזילה היא בעצם ממקום אחר והיא נובעת מחור שנוצר במיכל נירוסטה של המלח. הוא צילם תמונות ושלח למנהל שלו בצירוף חוות דעת שלדעתו אי אפשר לתקן את זה וצריך להחליף מדיח. עוד הוא הוסיף בחוות הדעת שהמדיח שלי נראה מתוחזק למופת ונקי . כמובן שאני מתחזק את המדיח לפי הספר ועושה לו ניקוי פעם בחודש. לאחר שבועיים מתישים בטלפונים עם השירות לקוחות שלהם שבהם אני מחכה לתשובה ממנהל מה עושים ובהם אני מקבל יחס מזלזל ומתנשא מהנציגי שירות לקוחות ומשפטים כמו ״ פעם הבאה אל תקנה מוצרים שלנו אם את חושב שהם מוצרים לא טובים״ , בסוף מגיעה תשובה מהמנהל חטיבה שהחור נגרם באשמתי וכנראה הוא נגרם ממלח שהצטבר בתחתית של המדיח. הוא מוכן לתת לי הנחה ברכישת מכשיר חדש כי לא ייתן לתקן את שלי. זוהי חוצפה ממדרגה ראשונה ופשוט בושה שהם ככה מתנערים מאחריות . באף מקום בספר הדרכה או בספר בהורואות של המלח מדיח לא רשום שעודף מלח יכןל לגרום לחור במיכל. מה גם שאני שם מלח כמו ששמתי בכל מדיח שהיה לי בעבר ואצל אמא שלי במשך 20 שנה ובחיים לא קרה דבר כזה.גם לא שמעתי על מקרה כזה בחיים שלי. אם המוצר שלהם רגיש כל כך כנראה הןא לא מתאים למלח שיש בארץ וזה לא בעיה שלי .
דוגמא הכי טובה לשרות הכי רע
ני מנסה מזה חמישה ימים להזמין טכני עקב מקרר נוזל וקרח שמצטבר לא עונים בטלפון, וכשניסיתי להזמין דרך באתר עלתה הודעת שגיעה היום סופסוף השגתי מישהו בטלפון, שטען שניסו 3 פעמים לטלפן אליי, שזהו שקר בוטא!! ניסו פעם אחת אתמול ב-23/06 בשעה 17:38, לא הספקת לענות, וכשצלצלתי חזרה ב-17:49 (אחרי 11 דקות!!) מענה קולי טען שהמשרדים סגורים כעת. אין לי כל בעיה לשלוח מסמך עם תיעוד המעיד על כך שרק פעם אחת ניסו לחזור אליי. האדם שענה לטלפון, אותו אחד שטען שצלצלו אליי 3 פעמים כשצלצלו פעם אחת בלבד, נתן לי אפשרות למועד אחד לביקור טכנאי, בדיוק בשעה שאין איש בבית. כשביקשתי מועד אחר, שיוציא קריאה ויחזרו אליי. עכשיו עליי לחכות שוב שיצלצלו אליי, ואם שוב לא אהיה זמינה בפעם האחת ויחידה ש״ינסו״ לטלפן אליי, ניסיתי כעת שוב להזמין טכני דרך האתר, ובאתר קיים רק אפשר של יום שני 29/06 בשעות שאין איש בבית. זה מילכוד 22! זו לא פנייתי הראשונה לשרות הזה, כל אינטראציה איתם לא נעימה, ואיך שהוא אני תמיד יוצא אשמה באי-היכולת שלהם לתת שרות, וזאות אחרי ששילמו ביטוח מאד יקר והם היחידים הנותנים שרות למקרר שלנו
שירות גרוע ביותר
שירות רע ביותר למרות שחתמתי חוזה שירות איתם למדיח שכלל החלפת חלקים דרשו 910 שח לתיקון מפסק הפעלה שהתפרק !!!
שירות גרועה
טכנאי 5 דקות לפני ההגעה מטלפן ומודיעה שלא יגיעה. שירות לקוחות לא מגיב.
שירות גרוע ביותר
קבעו איתי טכנאי ולא הגיע שירות ממש גרוע לחברה הזאת רק חבל שחברה כמו סמסונג נותנת שירות מהחברה הזאת
שירות על הפנים ברמה ירודה
השירות מזעזע אנחנו רכשנו תנור משולב אלקטרולוקס והתבקשנו לתאם התקנה והגיע טכנאי שהיה צריך להתקין את התנור והוא פשוט התקין שניה וברח בלי להסביר איך משתמשים בתנור קיצר לא ממליץ
התקנת כיריים
שירות גרוע מאוד, טכנאי לא עושה כלום ועדיין נלקח מחיר מלא, טכנאי נוסף לא מגיע בשעות שנקבעו על ידי החברה, המתנה ארוכה בטלפון, נציגים סותרים אחד את השני...
תגובות (1)

מירב - תמונה
תגובה של בית העסק

21/08/2017

נשמח לקבל את פרטיי המקרה בכדי שנוכל לטפל לשביעות רצונך במייל: shayl@electronics-pro.co.il
רמה נמוכה מאד
שירות בעייתי, אי עמידה בזמנים, אי אמירת אמת, מחסור בכח אדם של טכנאים
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist