Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
delivery_iconorder_table_icontake_away_iconparty_iconלתיאום שיחה טלפוניתלקביעת פגישהלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםWhatsapp

מידע נוסף על א.מ. אלקטרוניקס פרו בע"מ

אזורי שירות

שילת

תחומי העסק

ציוד אלקטרוניקה

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 1-599-500727

מפה

Navigate
מפת הגעה אל א.מ. אלקטרוניקס פרו בע"מ
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 24 חוות דעת על א.מ. אלקטרוניקס פרו בע"מ

2
ציון כללי 2.1
שירות 2.3
מחיר 1
זמינות 2.1
שביעות רצון 1
שירות 1
איכות 1.9
שביעות רצון מהמחיר 2.3
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
לאחר שאלקטרוניקס פרו לא הצליחו לתקן את המדיח החדש שרכשנו הם מצאו פתרון מדהים - זה בגלל התשתית. חבל ולא מכובד
‏חברה מספר אחד באמת הפתעתם אותי לטובה שמח שרכשתי מוצרים של סמסונג
שירות גרוע מאוד. כמעט ואין טכנאים ולוקח שבועות לקביעת טכנאי. הטכנאים מזלזלים בטלוויזיה ולוקחים אותה כמו מחבט טניס. טלוויזיה חזרה מהמעבדה ללא כל החלקים ואף אחד לא חוזר אליך ואין עם מי לדבר. ועדיף כנראה מלכתחילה לא לקנות טלוויזית סמסונג ולהימנע מתקלות. פשוט בושה שיש נותני שירות כאלה.
להשיג אתכם לוקח שעות ואח"כ מעברים אותי ממחלקה למחלקה ושוב אני מחכה 15 אנשים לפני .... אז יש לי זמן לכתוב פה (0 כוכבים חבל שאי אפשר לבחור) וזה אחרי ביקור הטכנאי והבטחה שתחזרו אלי תוך יום עסקים ולא חזרתם כבר 3 ימים (שבועים מהפניה הראשונה אליכם) שרות על הפנים
להזהר!! תשקלו בשנית לפני שאתם קונים מוצר שמסופק מאלקטורניקס פרו!! לפני כחודשים רכשתי מקרר חדש בשווי 12,000 ש"ח של סמסונג, מרגע קבלת המקררים, המקרר השמאלי לא הפסיק להרעיש, הלנתי בפני אקלטרוניקס פרו, לטענת בודק מטעמם מדובר במדחס, לטענת החברה הרעש של המדחס הוא רעש סביר. לא יעלה על הדעת שאנחנו כמשפחה צריכים לשמוע כזה רעש, שומעים אותו עד קומה שניה, לאחר פניות חוזרות ונישנות לחברה בבקשה להחליף את המקרר ולתת מענה, שוחחתי עם על שהציג עצמו כמנהל החטיבה ולהרגשתי ניסה לדפדף אותי כמו ישראלי מצוי, בטענה שתמתין עוד חודש )סה"כ שלושה חודשים( ושהרעש יעלם, כשכולנו יודעים שיש בעיה מדחס והרעש לא יעלם. במקום שיתנו מענה ויחליפו מקרר, הם יעשו הכל כדי לתת לך תחושה שנותנים לך שירות, אבל השירות הוא לא רלוונטי ולא נותן את המענה, כל ההתעסקות ובזבוז הזמן בטלפונים, המתנה לנציג מטעמם, התכתבויות ותחנונים, לא מקובלים על הדעת. לא הגיוני של המשפחה שלנו תסבול ממקרר מרעיש, והסביר לו זה לא הסביר שלנו. מציע לכלכם, מי שהזמן שלו חשוב לו, תשקלו בשנית אם לרכוש מוצר שמסופק דרכם. לא סיימתי איתם, אמלא את כל הרשת בתחושות, אמצא את זכויותיו בהתאם לדין, אם זה מול ביהמ"ש ואם זה מול הרשת כדי להזהר אנשים לרכוש דרכם. ואם זה מול חברת סמסונג על פגיעה בשמם הטוב.
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist