לוגיסטים הפצה מתקדמת בע''מ
מחסני ערובה באשדוד
המדע 2, אשדוד
הצג חוות דעת
מציג 6-16 חוות דעת מתוך 33 חוות דעת על לוגיסטים הפצה מתקדמת בע''מ
1.2
דירוג כללי
ציון כללי 1.1
שירות 1.1
מחיר 3
עמידה בזמנים 2
זמינות 1.4
שביעות רצון 1
איכות 1.3
שביעות רצון מהמחיר 1.2

balinbal
21/07/2024
1
נתחיל מזה שאני בהריון מתקדם ולמרות ההבטחות שקיבלתי בהזמנה עיכבו לי את ההגעה של המקרר בעוד כמה ימים בלי שום סיבה הגיונית, למרות כל ההבטחות. וכשהגיעו המובילים כל מה שהם עשו זה לנסות להוציא עוד כסף מהלקוח המסכן שאין לו ברירה אלא לשלם. לא היו מוכנים לעלות את המקרר במדרגות , התעקשו על המעלית והתעקשו שהמקרר לא נכנס במעלית וצריך לפרק את הדלתות למרות שלא ניסו אפילו להכניס, כנ"ל גם לגבי המקרר שהיו צריכים לפנות שעשו עליו גם פרצופים שהם צריכים לקחת אותו. בושה של חברה, בושה של נותני שירות, לעולם לא אשתמש בשירות שלכם ולא אמליץ בחיים. ממליצה לכולם להתרחק
שירות1 לא טוב
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

zionzada56
18/07/2024
1
הגשתי תלונה לפני 3 חודשים.. בטיפול של אפי והוא מתחמק ממתן תשובות לשאלות לגבי פיצוי על נזק בדירתנו... הגעתי למסקנה להמתין שבוע.. בהיעדר מענה אפנה לתביעות קטנות... ציון 0528905331
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

יעל לוי
17/04/2024
1
הביאו מייבש כביסה חדש והיו אמורים לפנות את הישן על פי חוק. המוביל דרש 50 שח עבור הפינוי, וזאת בניגוד לחוק. הוגשה תלונה על ידי במשרד לאיכות הסביבה.
שירות1 לא טוב
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

הילה כרמל
31/12/2023
1
השליח רימה ופירק את הדלתות של המקרר למרות שהראתי לו עם מטר שהמקרר נכנס בדלת ללא צורך בפירוק הדלתות (זה מייקר את ההובלה ב240 ש״ח) וכאשר התעקשתי שלא יפרק אותן הוא התחיל לצעוק להתעצבן ולאיים . היה חוויה מפחידה ולא נעימה כלל . וכאשר התקשרתי לחברה להתלונן על המקרה אמרו לי שמשהו יחזור אלי ואף אחד לא חזר אלי . מה גם שחוץ מה 240 שקל האלה שהוא לקח תוספת שלא לצורך הוא גם אמר שאני חייבת לפי חוק להביא לו את המקרר הישן שלי ולהוסיף תשלום גם על זה שהוא לוקח אותו עוד 240 שח
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא טוב
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

הוריס ניימן
27/07/2023
1
אני לא ראשון שכותב את חוות דעת הזאת , אבל מובילים שם מנסים לחרטט שצריך לפרק דלתות של המקרר , יש לי דלת כניסה ברוחב 90 ס''מ, ומקרר שהזמנתי הוא 89 על על 76 , המוביל איך שנכנס לבית ישר אמר שצריך לפרק דלתות אחרת אין אחריות על מקרר על מנת להפחיד, אמרתי להם להשאיר מקרר מחוץ לדירה והכנסתי אותו לבד תוך 2 דקות , ללא פירוק דלתות המקרר נכנס בקלות ללא בעיה.
תבררו בחנות איזו חברה מביא לכם את המקרר ותנסו להמנע מלוגיסטים.
שירות1 לא טוב
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

efrat.abbou
09/07/2023
1
המובילים גרמו לסריטות ברצפה בזמן פינוי המקרר הישן. פניתי לשירות לקוחות גם במייל, גם טלפונית וגם דרך האתר, וכל הפניות זכו חהתעלמות מוחלטת!
שירות1 לא טוב
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

user44826
21/12/2022
1
בושה וחרפה שילמתי עבור הובלה לקומה שניה והמוביל ברוב חוצפתו זרק את המזגנים בכניסה לבניין
זמינות1 לא טוב
איכות1 לא טוב
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא טוב
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

erannevian
15/12/2022
1
הובילו אלי מקרר שארפ 5 דלתות, 11000 ש"ח המקרר. טענו שחייבים לפרק את דלתות המקרר למרות שדלת הכניסה רחבה יותר מהמקרר. פירוק והרכבת הדלתות בעלות של 300 ש"ח, או שהם משאירים את המקרר מחוץ לדירה, בלי אחריות, ושיהיה לי בהצלחה. בתהליך פירוק הדלתות שברו את ציר אחת הדלתות, הדביקו אותה למקום "זמנית" עם סלוטייפ, לקחו את ה 300 ש"ח עם הבטחה שיבואו לתקן, אפילו חשבונית לא השאירו. מאז התקשרתי עשרות פעמים, כמובן שלא הגיעו אלי, לא החזירו את הכסף ובטח לא פיצוי. חבל שראלקו עובדים עם חברה כזאת. לא אקנה מחברה שעובדת עם לוגיסטים.

זמינות1 לא טוב
איכות1 לא טוב
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא טוב
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

טלי
14/12/2022
1
המוביל הביא מקרר מפורק מדלתות וגבה על כך כסף. פשוט נוכלות.
שירות1 לא טוב
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

roman.faitzer
07/12/2022
1
מובילים חצופים - דורשים כסף מעל מה שסוכם בעת הרכישה בטענה שיש כמה מדרגות בכניסה לבניין ועוד מאיימים לקחת את המוצר וזה אחרי ההמתנה של כמעט שבועיים
זמינות1 לא טוב
איכות1 לא טוב
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא טוב
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות