accessibility
Avatar_add_reviewicon-login-arrow-symbolLogOutFull_Menuדפי זהבPointsAvatar_add_reviewAvatar_add_reviewFavoritesMessagesPeopleEdit_detailsHistory

היי אורח

accessibility
Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom

הצג חוות דעת

מציג 6-16 חוות דעת מתוך 33 חוות דעת על לוגיסטים הפצה מתקדמת בע''מ

1.2
ציון כללי 1.1
שירות 1.1
מחיר 3
עמידה בזמנים 2
זמינות 1.4
שביעות רצון 1
איכות 1.3
שביעות רצון מהמחיר 1.2
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
נתחיל מזה שאני בהריון מתקדם ולמרות ההבטחות שקיבלתי בהזמנה עיכבו לי את ההגעה של המקרר בעוד כמה ימים בלי שום סיבה הגיונית, למרות כל ההבטחות. וכשהגיעו המובילים כל מה שהם עשו זה לנסות להוציא עוד כסף מהלקוח המסכן שאין לו ברירה אלא לשלם. לא היו מוכנים לעלות את המקרר במדרגות , התעקשו על המעלית והתעקשו שהמקרר לא נכנס במעלית וצריך לפרק את הדלתות למרות שלא ניסו אפילו להכניס, כנ"ל גם לגבי המקרר שהיו צריכים לפנות שעשו עליו גם פרצופים שהם צריכים לקחת אותו. בושה של חברה, בושה של נותני שירות, לעולם לא אשתמש בשירות שלכם ולא אמליץ בחיים. ממליצה לכולם להתרחק
הגשתי תלונה לפני 3 חודשים.. בטיפול של אפי והוא מתחמק ממתן תשובות לשאלות לגבי פיצוי על נזק בדירתנו... הגעתי למסקנה להמתין שבוע.. בהיעדר מענה אפנה לתביעות קטנות... ציון 0528905331
הביאו מייבש כביסה חדש והיו אמורים לפנות את הישן על פי חוק. המוביל דרש 50 שח עבור הפינוי, וזאת בניגוד לחוק. הוגשה תלונה על ידי במשרד לאיכות הסביבה.
השליח רימה ופירק את הדלתות של המקרר למרות שהראתי לו עם מטר שהמקרר נכנס בדלת ללא צורך בפירוק הדלתות (זה מייקר את ההובלה ב240 ש״ח) וכאשר התעקשתי שלא יפרק אותן הוא התחיל לצעוק להתעצבן ולאיים . היה חוויה מפחידה ולא נעימה כלל . וכאשר התקשרתי לחברה להתלונן על המקרה אמרו לי שמשהו יחזור אלי ואף אחד לא חזר אלי . מה גם שחוץ מה 240 שקל האלה שהוא לקח תוספת שלא לצורך הוא גם אמר שאני חייבת לפי חוק להביא לו את המקרר הישן שלי ולהוסיף תשלום גם על זה שהוא לוקח אותו עוד 240 שח
אני לא ראשון שכותב את חוות דעת הזאת , אבל מובילים שם מנסים לחרטט שצריך לפרק דלתות של המקרר , יש לי דלת כניסה ברוחב 90 ס''מ, ומקרר שהזמנתי הוא 89 על על 76 , המוביל איך שנכנס לבית ישר אמר שצריך לפרק דלתות אחרת אין אחריות על מקרר על מנת להפחיד, אמרתי להם להשאיר מקרר מחוץ לדירה והכנסתי אותו לבד תוך 2 דקות , ללא פירוק דלתות המקרר נכנס בקלות ללא בעיה. תבררו בחנות איזו חברה מביא לכם את המקרר ותנסו להמנע מלוגיסטים.
המובילים גרמו לסריטות ברצפה בזמן פינוי המקרר הישן. פניתי לשירות לקוחות גם במייל, גם טלפונית וגם דרך האתר, וכל הפניות זכו חהתעלמות מוחלטת!
בושה וחרפה שילמתי עבור הובלה לקומה שניה והמוביל ברוב חוצפתו זרק את המזגנים בכניסה לבניין
הובילו אלי מקרר שארפ 5 דלתות, 11000 ש"ח המקרר. טענו שחייבים לפרק את דלתות המקרר למרות שדלת הכניסה רחבה יותר מהמקרר. פירוק והרכבת הדלתות בעלות של 300 ש"ח, או שהם משאירים את המקרר מחוץ לדירה, בלי אחריות, ושיהיה לי בהצלחה. בתהליך פירוק הדלתות שברו את ציר אחת הדלתות, הדביקו אותה למקום "זמנית" עם סלוטייפ, לקחו את ה 300 ש"ח עם הבטחה שיבואו לתקן, אפילו חשבונית לא השאירו. מאז התקשרתי עשרות פעמים, כמובן שלא הגיעו אלי, לא החזירו את הכסף ובטח לא פיצוי. חבל שראלקו עובדים עם חברה כזאת. לא אקנה מחברה שעובדת עם לוגיסטים.
המוביל הביא מקרר מפורק מדלתות וגבה על כך כסף. פשוט נוכלות.
מובילים חצופים - דורשים כסף מעל מה שסוכם בעת הרכישה בטענה שיש כמה מדרגות בכניסה לבניין ועוד מאיימים לקחת את המוצר וזה אחרי ההמתנה של כמעט שבועיים
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_infoSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist