לוגיסטים הפצה מתקדמת בע''מ
מחסני ערובה באשדוד
המדע 2, אשדוד
הצג חוות דעת
מציג 16-26 חוות דעת מתוך 33 חוות דעת על לוגיסטים הפצה מתקדמת בע''מ
1.2
דירוג כללי
ציון כללי 1.1
שירות 1.1
מחיר 3
עמידה בזמנים 2
זמינות 1.4
שביעות רצון 1
איכות 1.3
שביעות רצון מהמחיר 1.2

maxfainberg84
28/11/2022
1
חברת הפצה גרועה, לא עומדים בזמנים ואין מענה. הנהג אומר שיגיע מתישהו.
זמינות1 לא טוב
שירות1 לא טוב
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

avnerd1981
21/11/2022
1
שירות גרוע מאוד.
הזמנתי מקרר דרך מחסני חשמל בכל הפעמים שהגיע מובילים קיללו ורצו לסחוט כסף 400 שקל על להעלות את המקרר במדרגות 100 שקל לקומה.
מאחר ולא רציתי לתת לו הוזמנתי מנוף החליט לקחת את המקרר בחזרה.
כמו כן באחד הפעמים הנוספות שהגיע המקרר גבו ממני 240 שקלים על פירוק דלתות ושרטו את המקרר ולא היו מוכנים להחזיר את הכסף.
החברה לא מוכנה לזכות.
החברה משתפת פעולה עם עובדיה.
שביעות רצון מהמחיר1 לא טוב
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

Orit
06/07/2022
1
המוביל לא הגיע פשוט מאוד
גם לא הודיעו
העיקר אני יצאתי מהעבודה וממתינה 4 שעות
השיח היה ירוד ולא היה שירות
זמינות1 לא טוב
איכות1 לא טוב
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא טוב
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

shirahazony
07/06/2022
1
הזמנו מקרר שהיה אמור להגיע לפני השעה 13:00. בבוקר קיבלנו הודעה שהגעה משוערת היא 11:30 (כמובן שלחנו את זה בערבון מוגבל). כאשר התקשרנו ב13:30 להבין מה קורה, היינו מספר 11 בתור!
כשסוף סוף חזרו אלינו (ב14:15), ניסו להשיג את המוביל. המוביל ענה להם (לאחר שסינן אותנו מספר פעמים) והם הודיעו לנו שיגיע תוך 20 דקות.
בשעה 15:10, עדיין לא הגיע. שירות הלקוחות סגור והמוביל לא ענה.
לבסוף הוא הגיע סביב 15:20.
הם היו סה"כ בסדר מרגע ההגעה ועד העזיבה.
זמינות1 לא טוב
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא טוב
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

צחי
19/05/2022
1
שירות על הפנים. הזמנו מקרר דרך מחסני חשמל והגיע מוביל שאיים עלינו וקילל ורצה לסחוט אותנו כספית בשביל פריקת דלתות. פשוט בושה שככה המובילים שלכם מתנהגים לעומת חברות אחרות.
איכות1 לא טוב
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא טוב
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

Guy
27/03/2022
1
ממתינים למקרר (משפחה עם תינוקת בת חודשים ואישה מניקה) שאמור להגיע בין 14:00 ל-19:00 (לקחתי חצי יום חופש), מתקשר אליי המוביל בשעה 17:00 בערב מודיע לי שהוא עוד שעה מגיע, ז"א בשעה 18:00. קיבלתי הודעה שהוא דיווח שהוא הגיע אליי בשעה 17:14 בינתיים 20:15 לא הגיע מעולם, סגר את הפלאפון המייד שלו, אין קול ואין עונה, אין שירות לקוחות פעיל, אין עם מי לדבר. מדובר בעוגמת נפש מאוד קשה בשבילנו ופשוט אין עם מי לדבר!!! איזה חברה ביזיונית
זמינות1 לא טוב
איכות1 לא טוב
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא טוב
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

ichess777
08/10/2021
1
שירות לא שירות ומועד לא מועד..
מתקשרים כדי לתאם מועד וערב לפני מודיעים בהודעת טקס לאקונית שהמשלוח יגיע 3-5 שעות אחרי המועד שנקבע. נסו להתקשר אליהם ותיאלצו להמתין במקרה הטוב [כמוני...] לא פחות מ-33:45 דקות על הקו. אההה, ועוד דבר קטן - זה קרה לי אתם לא פחות מפעמיים תוך 8 ימים. שרות מביש!זמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 לא טוב
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

סנטרל טאטו CENTRAL TATTOO
13/09/2021
1
חברה מזעזת
אחרי שעה של המתנה על הקו,לבירור לגבי אספקה ,כאשר אני ממתין שבועיים לתיאום אספקה ( הבטח שהמוצר יגיע תוך שבעה ימי עסקים ) עונה לי פקידה , אני מפנה אליה את השאלה ״היא טוענת שהיתה אספקה והמוצר הגיע פגום ״ זה לא המקרה שלי ,לא הגיע אלי שום מוצר לא שלם ולא פגום. היא מבקשת ממני להמתין כמה שניות ושלא אנתק,אחרי המתנה נוספת של 20 דקות , המערכת מודיעה לי ש״היתה שגיאה בהעברת שיחה״ והשיחה פשוט מתנתקת . לא קיבלתי שום תשובה ,אף אחד לא טרח לחזור אלי אפילו . חברה מזעזת , שירות מזלזל!!!!!!
זמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא מוצדק
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

ry0548535779
02/09/2021
1
זוועה בקנה מידה
שרות זוועה רק להמתנה לנציג לוקח כחצי שעה
מעבר לכך הזמנתי מקרר שארפ והם קבעו לי יום שזה יבא, על הבוקר התקשרו ואמרו שהמוביל יבא בין 10 ל11 בבוקר ושאני יהיה זמין בבית, בפועל הם הגיעו בסביבות 19.00 בערב כבמהלך היום כל פעם שאני מחייג אומרים לי עוד שעה אני אצלך....
גם כשהמוביל מגיע אני רואה שהוא מביא מקרר פתוח לא ארוז ללא קרטון מיד נזכרתי שאמרו ליבטלפון שאם המקרר לא עובר בדלת צריך לפרק דלתות וזה בתשלום נוסף, הבנתי שהמוביל רוצה מכוון לפרק
את פתח הבית המקרר לאכזבתו עבר בקלות וכשהוא הגיע למטבח הוא אומר עכשיו אני מפרק את הדלת (באמת זה היה מדויק) אמרתי לו לפני שאתה מפרק בוא נעביר את זה כשדלת המקרר פתוחה אז הוא אומר לי נכון שזה עובר כשזה פתוח בקלות אבל אצלינו או שמעבירים עם דלת סגורה או שמפרקים אסור לפתוח דלת תכלס אמרתי לו שאני יכניס למטבח עם הוא לא מוכן אז הוא אמר שאני יחתום שקיבלתי את המוצר ואז הכנסתי את המקרר ב20 שניות למטבח וגילתי שהמוביל נעלם אע"פ שהוא צריך לחבר אותו לשקע ולכוון אותו
(אגב דיברתי עם כמה חברים בשכונה על זה(שכונה חדשה שמתכלסת) וכולם סיפרו סיפור דומה)
יום לאחר מכן התקשרתי להתלונן וחיכתי שוב חצי שעה בשביל שנציג יאמר לי שהאחראי יחזור אליי
הסוף ברור אף אחד לא חזר אלי....
כמה הצוב שמזלזלים בלקוחותזמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא מוצדק
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

gadi
09/06/2021
5
נשלח אלי קישור ב sms,
תיאמתי באמצעות אפליקציה, הנהג הגיע בזמן אחלה שירות,
כל הכבודזמינות5 מצויינת!
איכות5 מעולה
שירות5 מעל לציפיות
שביעות רצון מהמחיר5 ללא תחרות
ציון כללי5 מצוין
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
09/06/2021