accessibility
Avatar_add_reviewicon-login-arrow-symbolLogOutFull_Menuדפי זהבPointsAvatar_add_reviewAvatar_add_reviewFavoritesMessagesPeopleEdit_detailsHistory

היי אורח

accessibility
Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom

הצג חוות דעת

מציג 6-8 חוות דעת מתוך 8 חוות דעת על וואי וואי וואי דילס-yyydeals

3.5
ציון כללי 3.5
שירות 3
זמינות 4
איכות 3
שביעות רצון מהמחיר 4.5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
רכשתי מחשב, קיבלתי הדרכה והסברים מקצועיים
רכשתי מחשב HP אצלם, הגעתי הביתה והייתה תקלה, צלצלתי ל YYY, טכנאי מהמעבדה התחבר אלי למחשב וסידר את התקלה תוך כמה דקות.
תגובות (1)

 - תמונה
תגובה של בית העסק

14/02/2017

היי שגיא, המון תודה על הפירגון, מטרתנו היא להעניק שירות מהיר ואיכותי לקהל לקוחותינו.
לא מספקים שירות
בתאריך 30.07.2015 רכשתי מחשב מסוג DELL 4600 דרך גרופון מחברת וואי וואי וואי. שידרגתי את העסקה והוספתי אנטי וירוס, אביזרים, אחריות מורחבת וכו'... המחשב הגיע באיחור מעבר לתאריך האספקה המפורסם באתר (ביומיים בערך). כל האביזרים לא הגיעו ורק לאחר שיחת טלפון עימם שלחו לי את האביזרים בנפרד. המחשב הינו מחודש לטענתם אך יש רמה סבירה לפי דעתי של שימוש, המחשב הספציפי הזה מכוסח, סדוק, עקום לחלוטין, ולא נסגר כמו שצריך, בתגובה החברה טוענת שזה מה שיש וזה בעיה שלי וניתן לבטל עסקה, אין מחשבים נוספים במלאי. באותו יום שמתי לב שקורא טביעת האצבע אינו פעיל ויצרתי שוב קשר עם החברה למחרת. הם הפנו אותי מאחד לשני ולחברות נוספות ואף אחד לא יודע לתת לי מענה איך להפעיל את הקורא טביעות אצבע, מיותר לציין שהם גם התחברו למחשב מרחוק ולא הצליחו להבין מה הבעיה. לאחר שעות של נסיון לטפל בבעיה, אמרו לי שיחזרו אליי בהמשך לאותו יום העסקים, עד היום (שבועיים מאז השיחה) לא חזרו אליי. שירות גרוע ביותר - ברגע ששילמת את/ה כבר לא מעניין אותם
מטפלים, לא מתלהבים לתקן במהירות
מהחנות קניתי באוקטובר האחרון, מחשב אזוז - הוזמן מהאינטרנט, המחשב הגיע עם אחריות מעבדה בלבד. המחשב הגיע כבר עם תקלות כמו מקלדת לא תקינה וסידירום כבל מתח לא מתאים - לדעתי גם אם הייתי קונה במקום לא בהכרח שהייתי שם לב שלא עובדים עד שלא הייתי מגיע לבית. התיקון הראשון יאמר לזכותם - שלחו שליח של חברת UPS לאסוף את המחשב ממני והחזירו ללא תשלום נוסף. לאחר מספר חודשים בודדים, לדעתי שלושה, הלך ההרד דיסק במחשב, החנות לא הייתה מוכנה לקחת על עצמה אחריות ואמרה שיש רק אחריות מעבדה לכן אלי להביא את המחשב אליהם לתיקון. שלחתי את המחשב לתיקון - התיקון לקח המון זמן, מעל ממוצע הזמן שהחנות מתחייבת בכתב ההתחיבות לתקן , לאחר מכן זמן ההספקה גם לקח מעל 5 ימי עסקים במהלך התיקון ביקשתי לקבל סטטוס תיקון - כל פעם הבטיחו שמישהו יחזור אלי ורק חזרו אלי כשהמחשב יצא . לא הייתי ממליץ לקנות מהם למי שגר רחוק - הרי התיקון לא מתבצע באותו יום או אפשרי לחכות להם עד שהתיקון יסתיים. השירות שקיבלתי לדעתי לא משביע רצון - הפקידה שאמרה שהמחשב מוכן היה בטון מזלזל ולא מקצועי - שאמרתי שהם חורגים בהמון זמן אז היא שאלה "נו? ומה אתה רוצה לעשות עם זה? אם אתה רוצה את המחשב שלך מהר תגיע אלינו" בסיום הטיפול - לא היה דוח מסכם - רק הם יודעים מה עשו במחשב . לאור התקלות הרבות שהיו , האחריות ממשיכה לרוץ בלי חידוש - היה מצופה שלחלקים תהיה הרחבת אחריות
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_infoSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist