Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
כרומגן שער העמקים (2000) בע"מ - תמונה ראשית

מציג 6-16 חוות דעת מתוך 16 חוות דעת על כרומגן שער העמקים (2000) בע"מ

3
ציון כללי 3
שירות 3
זמינות 3.5
איכות 3
זמינות וזמן המתנה 3.5
שביעות רצון מהמחיר 3
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
שרות הלקוחות שלכם חייב שיפור!!
אינכם חוזרים ללקוחות וסמני ההמתנה ארוכים ללא כל הצדקה והמערגת הטלפונית מתנתקת לעיתים. זילזול בלקוחות לא משרת את מפעלכם!
פניתי בשאלה האם לדוד של 200 ליטר מתאים גם גוף חימום של דוד 150 ליטר? ענתה לי מזכירה ונתנה לי תשובה לא נכונה. רק לאחר שפניתי למפעל קיבלתי תשובה שאכן זה מתאים. מסקנה מי שיושב בשרות שלהם לא מספיק מקצועי. תודהכתבתי למעלה
פניתי ל"כרומגן" לצורך התקנת דוד שמש, הם מקצועיים, יחס אדיב ועמדו בזמנים, שילמתי מחיר יקר, ביררתי מחירים ופניתי אליהם מכיוון שאני אני קונה שם כבר מס' שנים.
שירות מקצועי ואדיב!!
התפוצץ לי דוד שמש, חיפשתי בגוגל ומצאתי כרומגן. התקשרתי למוקד ההזמנות ותוך יום וחצי התקינו אצלי בבית מערכת חדשה ומצוינת!! נציגת השירות בטלפון הייתה אדיבה ומקצועית וגם המתקין שהגיע אלי היה מנומס ומקצועי, בדק שהכל תקין והסביר למי לפנות במקרה של תקלה
שירות אדיב ומקצועי
התקשרתי למוקד של כרומגן, ענתה לי נציגה נחמדה שאני לא זוכרת את שמה ונתנה לי מענה בנושא שביקשתי. בנוסף, עזרה לי עם עוד כמה שאלות שהיו לי בנוגע לדוד החשמל שיש לי בבית.
הדוד מחמם מקלחת אחת אחרי 4 שעות
רכשתי דוד לפני שנה ו 4חודשים - ודוד מחמם באיטיות - מקלחת אחת אחרי 4 שעות (במישור החוף), למרות שיש לנו מגן אבנית החברה לא מוכנה לקחת אחריות ומבקשת בין 220 ל700+ שקל לבקור ולתקון של גוף חימום, ובנוסף נותנת רק שנת אחריות ל רמוסטט,ו צג ויחידת בקרה משאבה וברז ערבול ( י בשיחה עם מוקדנית - מסתבר שיש עוד הרבה ("כמוך") שפונים מספר חודשים אחרי תם שנת האחריות בתלונות דומות, האם יש בעייה עם אכות המוצר ? האם זה סביר שיהיו תקלות בדוד שפועל לרוב על שמש כעבור שנה ? הצפיות הן שדוד חדש יהיה בלי תקלות לפחות שלוש שנים, למזער
מאד מרוצה התייחסות גרועה מאד
קניתי דודשל 150 ליטר וקולט דגם CR 12 ונתגלה פגם בייצור הברגות פגומה ולא ניתן להתקין את הקולט ומאז 24-10-2016 עד היום 16-11-2016 מתרוצץ בין המשווק לבין כרומגן ומסרבים להחליפו באחר למרות שזה פגם בייצור ב- 100% ומתעקשים שירות ואחריות 100% גרוע
פניתי אליהם כי קולט השמש אצל אמא שלי נזל והפנייה אליהם נעשתה במסגרת אחריות שיש לי. והם באו. הגיעו בזמן אבל לקח להם קרוב לשבועיים עד שהם הגיעו לתקן. השירות של העובדים בשטח ושל המוקד היה מעולה, רק שהיה נתק בין המוקד לביצוע.
גרוע
קניתי דוד שמש של כרומגן ב 6.11.14 תוך שבוע הדוד גורם לקצר חשמלי ואין לי מים חמים מזה 5 ימים, הגיע טכנאי היום 19.11.14 ולא רצה לתקן בטענה שהקצר לא מהדוד. הזמנתי חשמלאי שניתק את הזנת החשמל של הדוד והקצר הסתדר. כיום לא ניתן להפעיל את הדוד ונותרנו ללא מים חמים בלא ידיעה מתי ישלחו שוב טכנאי. אבל התשלומים בכרטיס האשראי מחוייבים בזמן
שירות מזעזע
יש לנו דוד חדש בבניין חדש במרכז הארץ. הדוד פועל שעתיים וחצי אך לאחר 10 דקות מקלחת ישר יש מים חמים. בכל פנייה לשירות ממתינים חצי שעה בטלפון. היום תואם טכנאי בין 8-10, כמובן שלא הודיעו שהוא מאחר, משיגים את המידע לאחר המתנה של חצי שעה בטלפון.
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist