Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א', ג' - ה'
יום ב'
יום ו'
8:30 - 18:00
8:30 - 16:00
8:30 - 13:00
צפה בשעות הפעילות

.."אשת טורס" הינה אחת מחברות התיירות המובילות בתחום הנופש בארץ ובחו"ל. הקבוצה, אשר הוקמה בשנת 1987.אשת טורס נהנית מציבור לקוחות חוזרים ונאמנים המתבסס על לקוחות מהמגזר הציבורי, הפרטי הדתי והערבי.
אשת טורס אשת טורס מפעילה שלוש חטיבות מרכזיות: חטיבת תיירות פנים, חטיבת תיירות חו"ל וכן חטיבת תיירות נכנסת,אשת טורס נהנית מציבור לקוחות חוזרים ונאמנים המתבסס על לקוחות מהמגזר הציבורי, הפרטי הדתי והערבי.
אשת טורס אשת טורס מפעילה שלוש חטיבות מרכזיות: חטיבת תיירות פנים, חטיבת תיירות חו"ל וכן חטיבת תיירות נכנסתאשת טורס נהנית מציבור לקוחות חוזרים ונאמנים המתבסס על לקוחות מהמגזר הציבורי, הפרטי הדתי והערבי.
אשת טורס אשת טורס מפעילה שלוש חטיבות מרכזיות: חטיבת תיירות פנים, חטיבת תיירות חו"ל וכן חטיבת תיירות נכנסת, מלון בארץ, טיסות שכר, טיסות סדירות, חבילות נופש.

עוד פרטים

תחומי שירות

טיפול בקבלת ויזות טיסות חופשות משפחתיות חופשות ירח דבש חופשות לגיל הזהב טיולים מאורגנים חופשות הכל כלול חופשות ספורט נסיעות עסקיות חופשות אקזוטיות כפרי נופש הפלגות וקרוזים דילים לחגים טיסות שכר טיסות מחלקה ראשונה טיסות ישירות טיסות קונקשן
עוד פרטים

מידע נוסף על אשת טורס בע"מ

אזורי שירות

ראשון לציון

תחומי העסק

משרדי נסיעות

תחומי עיסוק נוספים

ויזות ואשרות שהייה ועבודה בחו"ל

התמחויות ביעדים

כל העולם

מאפיינים נוספים

ייעוץ לבניית מסלול

ביטוח נסיעות לחו"ל

זמינות

פתוח בשישי

מותגים ורשתות - נסיעות

אשת טורס

שפות שירות נוספות

אנגלית

רוסית

לדינו

ספניולית

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 03-9668165

פקס 03-9646991

מפה

Navigate
מפת הגעה אל אשת טורס בע"מ
נווט

מציג 1-4 חוות דעת מתוך 4 חוות דעת על אשת טורס בע"מ

3
ציון כללי 3
מחיר 4.5
זמינות 3
שביעות רצון 3
שירות 3
איכות 3
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
שירות מצוין
מענה מהיר לטלפון, פקידה אדיבה, מחיר מצוין וגם 3 תשלומים ללא ריבית. כל הכבוד !
שירות על הפנים!!
מצאתי מחיר טוב אצלהם באתר. פניתי אליהם טלפונית נתקלתי בנציגה וביצעתי את העיסקה בסך של 5500 שח. אך מאותו הרגע ששילמתי לא ענתה לי לטלפונים לא חזרה אלי, התקשרתי ממספרים שונים ופתאום כן ענתה, ביקשתי לדבר עם מנהל וגם לזה לא נענתי. שירות על הפנים! לא אחזור אליהם גם אם המחירים יהיו ברציפה. לא מומלץ בכלל!!
אין מענה טלפוני
התקשרתי אלהם הבוקר לברר על מבצעים שאני רוצה לשמוע על חופשות בחו"ל . התקשרתי כמה פעמים ואין מענה אף אחד לא ענה לי הרבה זמן עד שלבסוף השארתי הודעה על מה שאני צריכה , הם חזרו אליי אבל לא תפסו אותי ושוב פעם אני חוזרת אליהם ואין מענה.
הזמנו טיסה לברלין לשבוע
טיסה לברלין שבוע כולל בית מלון, השירות היה אדיב המחיר הכי נמוך מבין חברות הנסיעות האחרות שבדקנו. בית המלון היה נחמד כפי שהובטח
  • 1

13 סניפים של אשת טורס בע"מ

מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist