Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
8:00 - 20:00
8:00 - 13:00
צפה בשעות הפעילות

."אשת טורס" הינה אחת מחברות התיירות המובילות בתחום הנופש בארץ ובחו"ל. הקבוצה, אשר הוקמה בשנת 1987.אשת טורס נהנית מציבור לקוחות חוזרים ונאמנים המתבסס על לקוחות מהמגזר הציבורי, הפרטי הדתי והערבי.
אשת טורס אשת טורס מפעילה שלוש חטיבות מרכזיות: חטיבת תיירות פנים, חטיבת תיירות חו"ל וכן חטיבת תיירות נכנסת,אשת טורס נהנית מציבור לקוחות חוזרים ונאמנים המתבסס על לקוחות מהמגזר הציבורי, הפרטי הדתי והערבי.
אשת טורס אשת טורס מפעילה שלוש חטיבות מרכזיות: חטיבת תיירות פנים, חטיבת תיירות חו"ל וכן חטיבת תיירות נכנסתאשת טורס נהנית מציבור לקוחות חוזרים ונאמנים המתבסס על לקוחות מהמגזר הציבורי, הפרטי הדתי והערבי.
אשת טורס אשת טורס מפעילה שלוש חטיבות מרכזיות: חטיבת תיירות פנים, חטיבת תיירות חו"ל וכן חטיבת תיירות נכנסת, מלון בארץ, טיסות שכר, טיסות סדירות, חבילות נופש.

עוד פרטים

מידע נוסף על אשת טורס -משרדי הנהלה

אזורי שירות

תל אביב

תחומי העסק

משרדי נסיעות

זמינות

פתוח בשישי

מותגים ורשתות - נסיעות

אשת טורס

שפות שירות נוספות

אנגלית

רוסית

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 03-7771010

מפה

Navigate
מפת הגעה אל אשת טורס -משרדי הנהלה
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 19 חוות דעת על אשת טורס -משרדי הנהלה

2
ציון כללי 2
שירות 2.1
מחיר 2.2
זמינות 2.1
שביעות רצון 1.8
שירות 1.8
איכות 2.1
שביעות רצון מהמחיר 2.1
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
שלום רב .הזמנתי טיול מאורגן לפני מספר חודשים ליער השחור .לצערי אימי נפלה ובמצב קשה בבית חולים .פניתי לסוכן גוליבר בבקשה לבטל או לדחות את הנסיעה למועד אחר .כנראה אנחנו ניפרד מאמא בתקופה הקרובה .סוכן קיבל תשובה מאשת על חיוב 75% מערך העיסקה . מאחר ואשת חברה מכובדת האם אפשר לדבר עם אחד ממנהלים הבכירים ולא פקידים שאין להם תשובה לשאלה .טלפון שלי 050.5939059 שוקרני עמית . מייל שלי ashokrani@mekorot.co.il דרך האגב אני אחד מהקליינטים הקבועים של אשת.
לא ממליצה בכלללל על החברה הזאת שירות מזעזע אני כבר חודש ממתינה לשיחת מנהל , טרטורים בלתי פוסקים , כול נציג שירות הודף אותי , מעולם לא חוויתי כזאת חוויה וטסתי עם כמה וכמה סוכנויות של נסיעות , ממש מיואשת , מרגישה שאני פשוט לקוחה שבויה כי מאז שסגרתי את הדיל לחופשת הקיץ היחס שקיבלתי הוא מתחת לכול ביקורת !! והיום אחרי 19 טלפונים , 8 נציגי שירות שונים ועשרות פניות על מנת לקבל שיחת חזרה אלי ממנהל- אין מענה! גם בצאט , גם במסנג'ר וגם בטלפון עדיין הלקוח שכבר סגר חופשה הוא כנראה בתחתית סולם העדיפויות פשוט תעודת עניות , המתנתי בסבלנות ושתקתי גם שנציגים השפילו אותי או ניסו לעבוד עלי . דיי , כבר לא יכולה יותר מבקשת בכול לשון של בקשה אולי הבקשה הזו בפומביי אחרי עשרות בקשות באישי שלי כן תאפשר לי לקבל את שיחת המנהל שאני כול כך מייחלת לה .
חוויה אישית מטלטלת ומפח נפש בעקבות סירוב להשיב לנו את מלוא כספנו על חבילת נופש שלא מומשה לאנטליה; לא העזנו לנסוע לטורקיה עקב ההתראות על נסיונות לפגוע/ לחטוף ישראלים. לאחר שהובטח לנו שנקבל שינוי יעד במקום אנטליה, קיבלו הודעה לפיה הנוסעים לאנטליה לא יזכו לשינוי יעד. החזירו לנו סכום מגוחך - 190$ לזוג, כשהחבילה עלתה כמעט 4000₪ לזוג. לעולם לא ארכוש מהם שום שירותי תיירות. אם יכולתי הייתי מסמן 0 כוכבים ולא כוכב אחד.
אין כל אפשרות ליצור קשר עם החברה לתלונות כשאתה בחו"ל. כל פנייה נענית ואפילו בהולה במייל חוזר תודה על פנייתך. תענה במהרה ואין כל מענה, אין כל סיכוי לתשובה כפי שקרה לקבוצת המטיילים שלנו 43 מטיילים בטיול סלובניה קרואטיה מה 31/5-8/6. גם כעת כשאנו כבר בארץ כל פנייתנו נענים על ידי בוטים ולא מענה אנושי שבקשתנו תבדק ונהנה תוך 30 יום. לדעתי הציון הינו 0 גדול אבל לא הוספתם את אפשרות ה -0 מניח שהייתם במקום ראשון. בכוונתנו הייתה להתלונן שנתנו לנו מלווה שבלעדי הקבוצה היה הולך לאיבוד .לא מכיר את המסלולים לא מכיר את האתרים, לא מכיר את ההיסטוריה ולא מכיר כלל את הקבוצה. כל ההנהלה המפוארת של אשת טורס לא חשבה שצריך להרים טלפון לברר מה קורה
לא אמינים
מצהירים כי בתקופת הקורונה מחזירים כספים אך בפועל מוצאים את כל התרוצים כדי לא להחזיר על ביטולים

13 סניפים של אשת טורס -משרדי הנהלה

מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist