Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א', ב', ד', ה'
יום ו'
7:00 - 21:00
7:00 - 15:30
צפה בשעות הפעילות

מידע נוסף על שופרסל שלי

אזורי שירות

חיפה

תחומי העסק

סופרמרקטים, מכולות

מותגים ורשתות - סופרמרקטים

שופרסל שלי

רשת שופרסל

זמינות

פתוח בשישי

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 04-8339722

פקס 04-8331176

מפה

Navigate
מפת הגעה אל שופרסל שלי
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 7 חוות דעת על שופרסל שלי

4
ציון כללי 3.5
שירות 4
זמינות 4.5
איכות 4.5
שביעות רצון מהמחיר 3
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
טוב,ונעים , נקי, מסודר. קרוב .
כללית בסדר,קבלת והחזר עגלה יש תקלות ובמכונה ברקוד אישי בסיום הקניה,מחירים עלו בכ-30% למשל תפוחי סמיתמ-9,90 ש"ח ל-12,90 שנה,עגבניות בויקטורי עלה-0.90 ש"ח לקילו ואצלכם 7,9ש"ח לחגים מזה שנתיים אין אריזה לבקבוקי יין גם אתמול, ואני מוכן לשלם תמורתן, אין לעיתים קרובות קורנפלקס 'קלוגס' 750 גר', קרעיים עוף פעמיים היו עם ריח ריקבון והחליפו לי, קונה כ- 5 ק"ג מידיי פעם, בעוגיות במדפים ליד ביסקויטים התאריך היה עם פג תוקף, גם הבחנתי שאנשים לרוב נשים פותחות אריזות מזון להריח ולטעום ומחזירות למדף או מקרר ! תודה.
סניף מסודר ונוח
מתאים אולי לקניות קטנות כמו חלב, גבינה, לחם וכדומה. המחירים יקרים ולא משתלם לעשות שם קניה גדולה
הסופר בסדר... אבל, המחירים !!!
סופר הממוקם באיזור מרכזי בכרמל הצרפתי, על ציר שד׳ טשרניחובסקי, עם חנייה בשפע. השרות טוב והמבחר סביר מאוד לגבי שופרסל-שלי, אבל, נקודת התורפה היא המחירים הגבוהים. בתור קונה שנהג לקנות מזה שנים רבות, עלי לציין שמבחר הפרות והירקות כעת, הוא טרי וזמין, יחסית לעבר.
מקום מצוין
מקום מצוין המחיר טוב השירות אדיב מאוד איכות המוצרים גבוהה ונראה שהם יודעים מה הם משווקים בחנות.
שופרסל שלי-טשרניחובסקי חיפה
צריך להחרים את הסופר הזה לא לקנות שם! אומנם הצוות אדיב ,הסחורה תמיד טריה ואין בעית חניה אך המחירים פשוט שערוריה! מנצלים את העובדה שיש אוכלוסיה מבוגרת שאינם ניידים וקונים בכול מחיר! צריך לגלות צרכנות נבונה טלא לקנות שם מחירים יקרים יותר מכל סופר אחר וזה בדוק!
  • 2
  • 1

90 סניפים של שופרסל שלי

מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist