Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ד'
יום ה'
יום ו'
7:00 - 20:00
7:00 - 21:00
7:00 - 15:30
צפה בשעות הפעילות

מידע נוסף על שופרסל שלי

אזורי שירות

חיפה

תחומי העסק

סופרמרקטים, מכולות

מותגים ורשתות - סופרמרקטים

שופרסל שלי

רשת שופרסל

זמינות

פתוח בשישי

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 04-8371639

פקס 04-8361773

מפה

Navigate
מפת הגעה אל שופרסל שלי
נווט

מציג 1-3 חוות דעת מתוך 3 חוות דעת על שופרסל שלי

3.5
מחיר 3.5
זמינות 3.5
שביעות רצון 3.5
שירות 3.5
איכות 3.5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
שיפור לטובה....!
סופר וותיק, קרוב למרכז הכרמל. עבר שיפוץ ואירגון מחדש של המדפים. בד״כ אינני קונה שם אלא אם כן אני בסביבה, בשל בעיית חנייה. הסופר צמוד למגרש חנייה גדול שתפוס בד״כ ברכבים חונים במשך כל היום. המחירים לגבי פריטים סטנדטיים לא יקרים במיוחד ודומים למחירי שופרסל רגילים, ואינני יודע אם הדבר אמור לגבי יתר הפריטים. יש לציין שיש מבחר גדול מאוד של פריטים יחסית לסופר קטן. השרות היה נעים ומהיר.
שופרסל שלי בסמוך למרכז הכרמל
סניף קלר הוא סניף ותיק. בסמוך אליו מגרש חניה סגור, ולכן שלא בשעות העומס נוח למצוא חניה בחינם. הסניף בגודל בינוני, ובאופן מפתיע לטובה יש בו מבחר טוב של מוצרים, כולל כאלה שלא תמיד ניתן למצוא בסניפי שופרסל שלי, כמו למשל מעדן חלב ספלנדיד החדש או חלב של הרשת.
שירות גרוע שחוזר על עצמי
אני רוכשת בסניף קרוב לביתי ונתקלתי מס' פעמים בקופאית הקופה המהירה שכלל אינה מהירה, וגם השירות דרכה פשוט גרוע ועונה ללקוחות בגסות, בזמן הרכישה משוחחת בטלפון והיחס רחוק מלהיות שירותי. בפנייה לסגנית הסניף כשהמנהל נוכח לא נעשה דבר ולכן, לא ראיתי טעם לפנות אליו שוב. החלטתי פשוט לא לקנות שם יותר ולחסוך לעצמי חוויה של מפח נפש, רוגז ובזבוז אנרגיה.
  • 1

90 סניפים של שופרסל שלי

מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist