Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
delivery_iconorder_table_icontake_away_iconparty_iconלתיאום שיחה טלפוניתלקביעת פגישהלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםWhatsapp
עסקים נוספים שנותנים שירות בלוד
כרמל מיזוג אויר בישעי

ישעי

(2)
077-7785757 מספר
מקשר זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר.
מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק.

מידע נוסף על אקון-טק מיצובישי

אזורי שירות

לוד

תחומי העסק

מזגנים ומערכות מיזוג אוויר

תחומי עיסוק נוספים

מאווררים ואוורור

סוג המוצר

מערכות אוורור

מזגנים

מערכות רב מאייד

מערכות מיזוג מסחריות

מערכת מיזוג ירוקה

מזגן עילי

מזגן מפוצל

מזגן נסתר

מזגן מיני מרכזי

מערכת עם מאיידים גלויים

מערכת עם מאיידים נסתרים

מזגן קסטה

רב מאייד מולטי

עוד פרטים

שירותים נלווים

ייעוץ לבחירת מזגן

תכנון מערכות מיזוג בשלב הבנייה

עבודה עם אדריכלים

למוסדות ולעסקים

שירות למוסדות ועסקים

אחריות וביטוח

אחריות על מכירת מזגנים

ביטוח שנתי למערכות מיזוג אוויר

טכנולוגיות מיוחדות

INVERTER

VRF

יצרן

Mitsubishi

זמינות

עסק שומר שבת

שפות שירות נוספות

אנגלית

רוסית

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 08-9197878

פקס 08-9225000

מפה

Navigate
מפת הגעה אל אקון-טק מיצובישי
נווט

מציג 1-3 חוות דעת מתוך 3 חוות דעת על אקון-טק מיצובישי

1
ציון כללי 1
שירות 1
זמינות 2
איכות 1
זמינות וזמן המתנה 1
שביעות רצון מהמחיר 1
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
אם זאת רמת השירות, עדיף לא
יש לנו 4 מזגנים שמחוברים למנוע אחד. כרטיס הלך, כנראה, לפי מה שאמרו לנו בשרות הלקוחות. שלחו טכנאי, הוא קיצר ושרף עוד שני כרטיסים. נאלצנו לחכות עוד וביום שישי הוא הגיע שוב, עם 3 כרטיסים, ושוב הצליח לקצר את שלושתם. הבוקר התקשרנו בשמונה בבוקר ומאז, עכשיו כבר אחת ורבע, אנחנו מחכים ש"יחזירו לנו צלצול עוד כמה דקות". תמי עברה מ"עוד כמה דקות" ל"עד חמש". השארתי הודעה למנכל. אולי הוא יצליח לחזור אלי. ההמתנה על הקו למחלקת השירות בין 10-20 דקות בכל פעם. ואין אור בקצה המנהרה. ולצערי אנחנו בני ערובה שלהם.
בזבוז זמן, עצבים וכסף
שירות טכנאים חסר תועלת, קודם כל מנסים להפיל בעיה שלא יודעים לפתור על מתקין ועל קירות שלדעתם לא פלס, אך אחרי פגישה עם מתקין האשמות שווא נעלמות אך הבעיה עדיין לא נפתרת. קניתי 4 מזגני מיצובישי מסדרה חכמה בכולם יש רעש מציק שמעיר אותי לא מעט פעמים בלילה. מעל חצי שנה לא מצליחים לפתור את הבעיה מבטיחים שמנהל יחזור אליי, אך הוא לא חוזר. מסרבים להחליף את המזגנים. לא ממליץ על החברה ולא על מוצר שהם מוכרים, כשטכנאים לא מועילים והמוצר לא פעם מגיע עם בעיות. אני אישית מכיר עוד מקרה. כמו כן לידיעה בסדרה חכמה חיישן נפח תלת מימדי עושה רעש לא רציף ומציק, כך שאני בכלל לא משתמש בפונקציה הזאת למרות שבגללה קניתי דווקא את הסדרה הזאת. בנוסף קניתי מזגנים ב-2019 וקיבלתי משנת ייצור 2017, החברה טענה שזה תקין
מאוד מאוד מאוכזב מרמת השירות והמקצועיות
התקינו אצלי שני מערכות מיזוג. מערכת מיני מרכזי ומערכת מולטי מאייד. מערכת המולטי מאייד לא הצליחה לקרר כמו שצריך כבר מהיום הראשון. הגיעו לבדוק ולטפל, אבל עד היום - למעלה משנה - המזגן לא עובד כמו שצריך. אחרי שעשו בדיקות טענו שהסיבה לתקלות השונות ולכך שלא מקרר כמו שצריך היא כביכול לא באחריות שלהם וקשורה להתקנה ולכן עלי לפנות למתקין. זאת למרות שהמתקין שהתקין אצלי הוא מתקין מוסמך שלהם. הם מפרסמים כאילו יש אחריות "ללא כוכביות" למשך שלוש שנים. בפועל כשיש בעיה הם מתנערים ממנה בתירוצים שונים. לסיכום: לפני שרוכשים צריך לקחת בחשבון את נושא השירות והאחריות הבעייתים. במיוחד שמדובר במוצר כל כך יקר. זה עוגמת נפש גדולה. אני לא הייתי קונה שוב.
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist