Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
יום שבת
9:30 - 21:30
9:30 - 15:30
חצי שעה אחרי צאת השבת - 22:30
צפה בשעות הפעילות

פוקס הינה רשת חנויות אופנה לצעירים המונה למעלה מ-180 חנויות בפריסה ארצית.
פוקס מייצרת ומשווקת אופנה תחת המותגים: FOX אופנת נשים, FOX MEN אופנת גברים, FOX KIDS אופנת ילדים ו- FOX BABY אופנת תינוקות. במקביל, החברה מייצרת מגוון רחב של אביזרי אופנה למבוגרים ולילדים גרביים, הלבשה תחתונה, משקפי שמש, חגורות ותיקים.
החברה מציעה בנוסף מועדון לקוחות- fox friends, המעניק הטבות והנחות לחבריו.

עוד פרטים

מידע נוסף על FOX וומן; מן; בייבי

אזורי שירות

תל אביב

תחומי העסק

חנויות בגדים

תחומי עיסוק נוספים

יצרני אופנה ויבואנים

מותגים ורשתות - חנויות בגדים

רשת פוקס

זמינות

פתוח בשישי

פתוח במוצ"ש

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 03-6290558

פקס 03-9050221

עסק זה נמצא בדיזינגוף סנטר

מפה

Navigate
מפת הגעה אל FOX וומן; מן; בייבי
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 7 חוות דעת על FOX וומן; מן; בייבי

4
ציון כללי 4
מחיר 4.5
זמינות 4.5
שביעות רצון 4
שירות 3.5
איכות 4
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
סניף גדול.. מוכרים לא עוזרים
סניף גדול.. קניתי כי היו מחירים ממש נמוכים של סוף עונה. היה המון מבחר של בגדים ליוםיום, אבל לטעמי. היו חסרות הרבה מידות,, אבל הכל היה מסודר נורא ואפשר למצוא הכל בקלות.. היה בסדר.. וכנראה שאחזור לשם בסופי עונה עתידיים. למרות שלא הייתי צריכה עזרה המוכרים היו בקופה ולא ניסו לעזור לי..
שירות נוראי
כאשר ניגשתי למוכרים השונים ע"מ לשאול שאלה על בגד מסוים, הם פשוט התעלמו ו"זרקו" אותי מאחד לשני בתואנה כי זו לא המחלקה שלהם. בנוסף, לא נקפו אצבע לודא שאני קיבלתי את המענה.
פוקס תל אביב
נכנסתי לחנות בתקופת סוף עונה ורכשתי זוג מכנסיים בהנחה משתלמת במיוחד! המוכרת סייעה לי באדיבות וגם בקופה קבלתי יחס נעים ויעיל מאד. כמו כן המגוון רחב מאוד, יצאתי משם עם שתי שקיות מלאות בג'ינסים וחולצות במחירים מצחיקים ונוחים! ואני תמיד מוצאת שם מה לקנות!
אחלה חולצות
הלכתי עם הבת שלי לקנות לה חולצות דקות וארוכות לחורף, כי היא גבהה וכל החולצות היו קצרות עליה. מצאנו שם מבחר גדול של חולצות והמוכרת הייתה נחמד ומאוד ניסתה לעזור. לבסוף קנינו שתי חולצות יפות וזולות.
רכישה בבית העסק
בגדי התינוקות טובים ואינם נהרסים בכביסות, יש מלאי גדול בחנות והרבה מוכרות שמסתובבות לעזור, הבעיה היא האיטיות בקופה שחוזרת על עצמה בכל ביקור. ישנו תור המתנה לקופה שמאוד מפריע לרכישות בחנות
  • 2
  • 1

140 סניפים של FOX וומן; מן; בייבי

מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist