Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
יום שבת
9:00 - 22:00
9:00 - 15:00
חצי שעה אחרי צאת השבת - 23:00
צפה בשעות הפעילות

פוקס הינה רשת חנויות אופנה לצעירים המונה למעלה מ-180 חנויות בפריסה ארצית.
פוקס מייצרת ומשווקת אופנה תחת המותגים: FOX אופנת נשים, FOX MEN אופנת גברים, FOX KIDS אופנת ילדים ו- FOX BABY אופנת תינוקות. במקביל, החברה מייצרת מגוון רחב של אביזרי אופנה למבוגרים ולילדים גרביים, הלבשה תחתונה, משקפי שמש, חגורות ותיקים.
החברה מציעה בנוסף מועדון לקוחות- fox friends, המעניק הטבות והנחות לחבריו.

עוד פרטים

מידע נוסף על FOX וומן, מן, קידס ביביי

אזורי שירות

גבעתיים

תחומי העסק

חנויות בגדים

תחומי עיסוק נוספים

יצרני אופנה ויבואנים

מותגים ורשתות - חנויות בגדים

רשת פוקס

זמינות

פתוח בשישי

פתוח במוצ"ש

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 03-7212783

מפה

Navigate
מפת הגעה אל FOX  וומן, מן, קידס ביביי
נווט

מציג 1-5 חוות דעת מתוך 5 חוות דעת על FOX וומן, מן, קידס ביביי

4
מחיר 4.5
זמינות 4.5
שביעות רצון 4
שירות 4
איכות 4
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
אחלה רשת במחירים נוחים
אני מאוד אוהבת את רשת פוקס, יש בגדים ממש מגניבים בשלל צבעים במחירים שפויים ביותר. תמיד הם עושים מבצעים ויש להם כרטיס מועדון שווה ביותר שצובר נקודות לשימוש בקנייה הבאה. אני אוהבת את החנות בקניון גבעתיים. יש 4 תאי מדידה, בכל תא מראה גדולה, וגם מראה ענקית מחוץ לתאים. נוח למדוד שם, כי בד"כ אין כ"כ לחץ. אני הייתי ביום שישי ומיד נכנסתי למדוד מבלי לחכות. יש שם מוכרת מקסימה שתמיד עוזרת במידות, וכמה קופות פעילות לתשלום, כך שחווית הקנייה נעימה :-)
חנות פוקס בקניון גבעתיים
קניה ביום שישי לפנה"צ בקניון גבעתיים היא בחירה טובה או שלא טובה ? קיימת בעייה בחניון התת קרקעי כתוצאה ממספר גדול של רכבים ביום שישי. אבל לאחר שנעזרתי בסבלנות וחיפוש מצאתי אחרי כמה דקות חניה נוחה. מתוך ידיעה מה ברצוני לקנות ולמי (האפשרות הייתה בחירה בשלוש חנויות) נכנסתי לחנות פוקס. למרות מספר רב של קונים בעזרתה של דיילת מכירות צעירה וחביבה מצאתי במהירות שלושה פריטים לעונת החורף כמתנה לילד בן שנתיים וחצי. כדאי לציין שהמחירים שאינם זולים תואמים מכירות בהרבה חנויות במרכזי הקניות. אבל ניתן למצוא מבצעים של פריטים מאותה סדרת לבוש כשהראשון במחיר מלא והשני בהנחה של 50% הנחה. התשלום באחת משלושת הקופות שאוישו באותו הזמן מתבצע במהירות. כמו כן, המוכרת/קופאית בהתאם לבקשתי ארגנה את הפריטים באריזת מתנה יפה. חווית הקנייה בחנות מבחינת השירות הייתה נעימה.
מומלץ!
בעיקרון אני לא מאד מתחברת לסגנון אבל תמיד יש להם יציאות. קניתי גופיה מהממת ב-90 ש"ח ואני מרוצה ממנה מאד. השירות שם לא משהו אבל שווה לחפור. ממליצה סה"כ.
בגדים זולים
חיפשתי אתמול מתנה לאחיינית שלי ואני לא מבינה במידות קטנות אז באמת נגשה אלי עובדת ועזרה לי לאורך כל הדרך, לאחר שסיימתי הלכתי לקופה, יש שלוש קופות רק אחת פתוחה חיכיתי קרוב לרבע שעה עד שהגעתי לקופה,כבר כמעט התייאשתי. בקופה הכל הלך מהר, אורזים מתנה בצורה מסודרת ושווה את הכסף.
בגדים בגדים בגדים
פוקס היא אמנם החנות עם המחיר השפוי ביותר אך האיכות של הבגדים שם היא טעונת שיפור. הקפוצ'ון שקניתי שם דהה לגמרי לאחר כמה כביסות.
  • 1

140 סניפים של FOX וומן, מן, קידס ביביי

מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist