Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
יום שבת
9:30 - 22:00
9:00 - 15:30
חצי שעה אחרי צאת השבת - 23:00
צפה בשעות הפעילות

פוקס הינה רשת חנויות אופנה לצעירים המונה למעלה מ-180 חנויות בפריסה ארצית.
פוקס מייצרת ומשווקת אופנה תחת המותגים: FOX אופנת נשים, FOX MEN אופנת גברים, FOX KIDS אופנת ילדים ו- FOX BABY אופנת תינוקות. במקביל, החברה מייצרת מגוון רחב של אביזרי אופנה למבוגרים ולילדים גרביים, הלבשה תחתונה, משקפי שמש, חגורות ותיקים.
החברה מציעה בנוסף מועדון לקוחות- fox friends, המעניק הטבות והנחות לחבריו.

עוד פרטים

מידע נוסף על FOX וומן; מן; קידס; בייבי

אזורי שירות

ראשון לציון

תחומי העסק

חנויות בגדים

תחומי עיסוק נוספים

יצרני אופנה ויבואנים

מותגים ורשתות - חנויות בגדים

רשת פוקס

זמינות

פתוח בשישי

פתוח במוצ"ש

סוגי חנויות

אופנה, אביזרים ותכשיטים

הלבשה

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 03-9520198

עסק זה נמצא בקניון הזהב - ראשון לציון

מפה

Navigate
מפת הגעה אל FOX וומן; מן; קידס; בייבי
נווט

מציג 1-3 חוות דעת מתוך 3 חוות דעת על FOX וומן; מן; קידס; בייבי

3.5
ציון כללי 3
מחיר 4
זמינות 4.5
שביעות רצון 3.5
שירות 2
איכות 4.5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
חבל
עשינו קנייה לא קטנה והכל היה טוב בכל האספקטים. עד ההגעה לקופה. שם נתקענו כמעט 45 דקות ערב תקלות מרובות אצל הלקוחות שלפנינו וגם אצלנו. הנחת יומולדת לא ירדה ונדרש התערבות מנהלת החנות. חלק מהמבצעים לא ירדו ושוב התערבות מנהלת החנות. התקלות לא סודרו אלא פשוט נעשה "זיכוי ידני" אחרי שכבר אמרה נואש. חבל.
חנות גדולה, שירות חובבני
חנות גדולה מאוד של פוקס שמכילה את כל המחלקות (גברים, נשים, ילדים ותינוקות). בחנות יש בגדים רבים שלא ראיתי בסניפים יותר קטנים. לא היו מספיק מוכרים וקבלת העזרה התעכבה, רוב הזמן חיפשתי לבד מה שאני צריכה כי המוכרות לא ידעו לעזור לי. אך בסה"כ הבגדים יפים ועם מבצעים המחירים סבירים.
קנייה בפוקס קניון הזהב - באגף החדש
הייתי אתמול בשעה 17:00 , החנות הייתה דיי ריקה, הגעתי בכדיי לקנות בגדי הריון. במח' נשים , האגף הימני של החנות , לא הייתה עזרה לנשים , הסתובבתי רוב החנות ב- 40% הנחה , החלק של החצאיות לא היה משולט, חיפשתי מוכרת כדיי שתבדוק לי את גובה ההנחה, אכן היה על זה 40% הנחה. ליד חדר המדידות בהתחלה הייתה בחורה שהביאה לי מידה חלופית לדגם שבחרתי ולא היה לי מתאים , אח"כ כשרציתי שוב שיחליפו לי משהו אחר , לא הייתה בחורה , הייתי צריכה להשאיר את החפצים וללכת לחפש במהירות את הדגמים. בקופה הייתי שנייה בתור אבל מיד נעשה תור של עוד כ- 4 אנשים אחריי והייתה רק קופאית אחת , השנייה הייתה בהפסקה, זה גרם ללקוחות חוסר נוחות ואף להרים את הקול. רציתי לשלם בזיכוי וכל זיכוי שהוצאתי המוכרת אמרה שאי אפשר לרכוש בזה כי זה זיכוי ללא כרטיס מועדון. אמרתי לה אבל זה זיכוי מה הבעיה לרכוש . רק אחרי שהתעקשתי מאוד!!!! היא הסבירה לי שאני לא אצבור נקודות . כשמבחינתי זה לא תמיד משנה , כי זיכוי זה זיכוי! מבחינתה זה לא שווה הזיכוי , מצחיק משהו !!! בגדול ההנחות היו טובות, השרות לא משהו.
  • 1

140 סניפים של FOX וומן; מן; קידס; בייבי

מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist