מקדונלד'ס ישראל מאמינה שאפשר ליהנות ממזון טעים, מבלי לשלם על כך מחיר בריאותי ולכן משנת 2004 ועד היום מובילה מקדונלד'ס ישראל את מהפכת הבריאות ומאפשרת לכל לקוחותיה ליהנות מתפריט בריא יותר, מאוזן יותר ומותאם לטעם הישראלי.
הסניף הכי גרוע שנתקלתי בו. בכל פעם שאני עם הילדים בסרט, אנחנו אוכלים שם אחרי הסרט. בכל פעם צפוץ, מלוכלך, איטי, ויש בעיות עם ההזמנה.
הפעם, באפליקציה לא היו ארוחות, ובמסך השירות כן, אבל מוצרים רבים בתפריט היו חסרים.
לקחתי את הילדים שלי, ונסענו לסניף אחר.
סניף מקדונלד'ס גדול במתחם סינמה G בראשון לציון.
האווירה במקום לא הכי נעימה רועשת ופעילה.
עקב עומס אין מספיק מקומות ישיבה ואין הקפדה לפינוי וניקיון השולחנות.
השירות קצת לחוץ אבל המוכרנים משתדלים במיטב יכולתם.
מבצעים ומחירים זהים למחירי הרשת.
אין "הפתעות" בתפריט.
מקום לאוהבי "מזון מהיר".
אכלנו ארוחה וקינחנו בקפה, מילקשייק וגלידה. המחירים כרגיל יקרים ביחס למקדולנדס חו"ל. המילקשייק מתוק מידי ובטח מלא סוכר, אבל לצערנו כבר התרגלנו לכך. הארוחה סטנדרטית אבל לא יותר מכך.
החלטתי לקנות קפה חם לפני שארוץ לרכבת (היה יום קפוא...).
חברה המליצה לי על הקפה של מקדונלדס ואמרה שהוא גם טעים וגם זול (5 ש"ח).
התור לרכישה מופרד פיזית מתור הקבלה של ההזמנה. יש לכך יתרונות בקיצור התור ויצירת סדר, אך זה דורש מהצוות להתפצל ונראה שלעיתים זה מבלבל אותם.
בכל מקרה, לקח לא מעט זמן עד שהכינו את הקפה. במשך כמה דקות הצטברו הזמנות לקפה מבלי שהיה איש בעמדה וכשהגיע עובד נוצר סוג של בלבול לגבי התור.
לפני בתור הייתה אישה עם דרישות מיוחדות לקפה שלה (לחמם עוד, בלי קצף וכו' וכו') שיצרה עיכוב לכל מי שבא אחריה. הייתה שם התעסקות של מספר דקות (כ-10 דקות ואף מעט יותר) שכללה הכנת קפה נוסף כיוון והראשון לא היה לטעמה תוך כדי שהיא "מוכיחה" למוכר שהקפה לא בסדר.
אני לחלוטין בעד שירות לשביעות רצון הלקוח, אבל לקוח אחד לא יכול להחזיק בשבי תור שלם. הכנת קפה לוקחת שתי דקות, אי אפשר להפוך את זה לסאגה שלמה. על הצוות לשים דגש ולב לנקודה הזו.
את הקפה שתיתי תוך כדי ריצה לרכבת מכיוון שהזמנים הפכו מאוד דחוקים מבחינתי. הוא היה טעים (ומחמם), אך אם היו אומרים לי מראש שאחכה כלכך הרבה זמן בתור ככל הנראה הייתי קונה במקום אחר.