Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ד', שבת
יום ה'
יום ו'
10:00 - 23:59
10:00 - 0:30
10:00 - 2:00
צפה בשעות הפעילות

מקדונלד'ס ישראל מאמינה שאפשר ליהנות ממזון טעים, מבלי לשלם על כך מחיר בריאותי ולכן משנת 2004 ועד היום מובילה מקדונלד'ס ישראל את מהפכת הבריאות ומאפשרת לכל לקוחותיה ליהנות מתפריט בריא יותר, מאוזן יותר ומותאם לטעם הישראלי.

עוד פרטים

מידע נוסף על מקדונלד'ס

אזורי שירות

ראשון לציון

תחומי העסק

מזון מהיר

תחומי עיסוק נוספים

מסעדות

מותגים ורשתות - מזון מהיר

מקדונלד'ס

סוגי מטבחים ומאכלים

המבורגר

מאפיינים נוספים

משלוחים - Take Away

אפשרות ישיבה בחוץ

נגישות לנכים

זמינות

פתוח בשישי

פתוח בשבת

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 053-9374913

טלפון נוסף 052-9440169

עסק זה נמצא במתחם G סינמה סיטי ראשון לציון

מפה

Navigate
מפת הגעה אל מקדונלד'ס
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 17 חוות דעת על מקדונלד'ס

4
ציון כללי 3
מחיר 4.1
אוכל 4.3
שירות 3.9
אוירה/משלוח 3.9
אווירה 1
שביעות רצון מהמחיר 1
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
הסניף הכי גרוע שנתקלתי בו. בכל פעם שאני עם הילדים בסרט, אנחנו אוכלים שם אחרי הסרט. בכל פעם צפוץ, מלוכלך, איטי, ויש בעיות עם ההזמנה. הפעם, באפליקציה לא היו ארוחות, ובמסך השירות כן, אבל מוצרים רבים בתפריט היו חסרים. לקחתי את הילדים שלי, ונסענו לסניף אחר.
טעים
הסניף האהוב עליי בין הסניפים הבודדים שנשארו שלא צריך להחזיר את המנות כי העובדים יודעים לקרוא בעברית ומבינים מה רשום בהזמנה
סניף מקדונלדס במתחם סינמה G ראשון לציון
סניף מקדונלד'ס גדול במתחם סינמה G בראשון לציון. האווירה במקום לא הכי נעימה רועשת ופעילה. עקב עומס אין מספיק מקומות ישיבה ואין הקפדה לפינוי וניקיון השולחנות. השירות קצת לחוץ אבל המוכרנים משתדלים במיטב יכולתם. מבצעים ומחירים זהים למחירי הרשת. אין "הפתעות" בתפריט. מקום לאוהבי "מזון מהיר".
ארוחה וקפה
אכלנו ארוחה וקינחנו בקפה, מילקשייק וגלידה. המחירים כרגיל יקרים ביחס למקדולנדס חו"ל. המילקשייק מתוק מידי ובטח מלא סוכר, אבל לצערנו כבר התרגלנו לכך. הארוחה סטנדרטית אבל לא יותר מכך.
מק'קפה
החלטתי לקנות קפה חם לפני שארוץ לרכבת (היה יום קפוא...). חברה המליצה לי על הקפה של מקדונלדס ואמרה שהוא גם טעים וגם זול (5 ש"ח). התור לרכישה מופרד פיזית מתור הקבלה של ההזמנה. יש לכך יתרונות בקיצור התור ויצירת סדר, אך זה דורש מהצוות להתפצל ונראה שלעיתים זה מבלבל אותם. בכל מקרה, לקח לא מעט זמן עד שהכינו את הקפה. במשך כמה דקות הצטברו הזמנות לקפה מבלי שהיה איש בעמדה וכשהגיע עובד נוצר סוג של בלבול לגבי התור. לפני בתור הייתה אישה עם דרישות מיוחדות לקפה שלה (לחמם עוד, בלי קצף וכו' וכו') שיצרה עיכוב לכל מי שבא אחריה. הייתה שם התעסקות של מספר דקות (כ-10 דקות ואף מעט יותר) שכללה הכנת קפה נוסף כיוון והראשון לא היה לטעמה תוך כדי שהיא "מוכיחה" למוכר שהקפה לא בסדר. אני לחלוטין בעד שירות לשביעות רצון הלקוח, אבל לקוח אחד לא יכול להחזיק בשבי תור שלם. הכנת קפה לוקחת שתי דקות, אי אפשר להפוך את זה לסאגה שלמה. על הצוות לשים דגש ולב לנקודה הזו. את הקפה שתיתי תוך כדי ריצה לרכבת מכיוון שהזמנים הפכו מאוד דחוקים מבחינתי. הוא היה טעים (ומחמם), אך אם היו אומרים לי מראש שאחכה כלכך הרבה זמן בתור ככל הנראה הייתי קונה במקום אחר.

193 סניפים של מקדונלד'ס

מקדונלד'ס, ראשון לציון

סחרוב דוד 21, ראשון לציון

052-9440201 052-9440201

מקדונלד'ס, ראשון לציון

סחרוב דוד 21, ראשון לציון

052-9440002 052-9440002

מקדונלד'ס, ראשון לציון

מורשת ישראל 15, ראשון לציון

052-9440197 052-9440197

מקדונלד'ס, ראשון לציון

שד' יצחק רבין 7, ראשון לציון

052-9440176 052-9440176

מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist