עסקים נוספים שנותנים שירות בחולון
מידע נוסף על תדיראן גרופ-שירות מזגנים
אזורי שירות
חולון
תחומי העסק
מזגנים ומערכות מיזוג אוויר
שירותים נלווים
התקנת מזגנים
ייעוץ לבחירת מזגן
התקנת מיזוג אוויר ללא הנמכת תקרה
פירוק מזגן והחלפתו
תחומי עיסוק נוספים
שירות למזגנים
סוג המוצר
מזגנים
מערכת מיזוג ירוקה
מזגן עילי
מזגן רצפתי
מזגן מפוצל
מזגן נסתר
מזגן מיני מרכזי
מזגן מרכזי
מזגן נייד
עוד פרטים
למוסדות ולעסקים
שירות למוסדות ועסקים
אחריות וביטוח
אחריות על התקנת מזגנים
ביטוח שנתי למערכות מיזוג אוויר
טכנולוגיות מיוחדות
INVERTER
VRF
יצרן
Graetz
Toshiba
טורנדו
תדיראן
טושיבה
עוד פרטים
מאפיינים נוספים
תעודת טכנאי קירור ומיזוג אוויר
חלפים מקוריים
שירות למוסדות
עבודה ירוקה
אחריות לשירות
אחריות לחלפים
עוד פרטים
זמינות
פתוח בשישי
עסק שומר שבת
שפות שירות נוספות
אנגלית
ערבית
רוסית
מפה
מציג 1-6 חוות דעת מתוך 11 חוות דעת על תדיראן גרופ-שירות מזגנים
1
דירוג כללי
Eran
13/12/2021
1
לחשוב פעמיים
לפני שנתיים וחצי לערך רכשתי שני מזגנים של תדיראן שילמתי אלפי שקלים- -כי סמכתי על המתקין שאמר שאתם בסדר.
היום הגיע המבחן האמיתי והאכזבה גדולה.
יש תקלה באחד המזגנים ונדרשתי להפעיל את האחריות בת השלוש שנים (אני בחלון הזמן הנכון) שהובטחה לי.
צלצלתי לשירות הלקוחות ואז החל המסע ההזוי של התחמקויות וסירובים.
אין לנו את הכרטיס שלך - למי שלחת מייל? -האם הארכת את התוקף של האחריות? – מה הסידורי של המזגן כדי שנעזור לך? -לאיזה כתובת שלחת את המייל? לאיזה כתובת שלחת את הגלויה? - --
כל אלה היו רק חלק מהשאלות שנשאלתי --כאילו שאני זוכר פרטים מעבר לכך שאני אדם מסודר ושלחתי לכם את גלוית האחריות שצורפה לניירת המזגן.
בקיצור - -אולי לא התכוונתם אבל התחושה שקיבלתי הן ממוקדנית השירות - -ובאופן הרבה יותר מעציב וחמור -ממנהלת השירות היא שאני מפריע לכם ומחפשים כל דרך "להוריד" אותי מהבקשה הלגיטימית לשלוח טכנאי שיטפל במוצר שייצרתם והתקלקל (קורה לפעמים ויש תקלות).
אני מאוכזב מאד מהטיפול והיחס. אני מופתע מאד שכך פועלת חברה גדולה שזוכה (אולי לא בצדק?) להמלצות המתקין שלי.
אם מזגן - -עדיף לא תדיראן.
מילא קורה שמתקלקל - -אבל ככה לא (!) נותנים שירות. Victor
05/08/2020
1
זוועה
שירות לקוחות על הפנים. לא עונים לטלאפון, מבטיחים לחזור ולא חוזרים. טכנאים ברמה נמוכה מאוד. אם קיימת בעיה רצינית לא יודעים לפתור אותה ואז פותחים קריאה חדשה שמצריך המתנה ממושכת ואין תשובה לצפי של מועד הגעת צוות מקצועי יניב
28/08/2019
1
מתחת לכל ביקורת
שרות טכנאים לא מקצועי והמתנה ארוכה לטכנאי שגם לאחר שמגיע לא פותר את התקלה במקום ומצריך קריאה נוספת eli.shariti
08/08/2019
1
שרות גרוע
שרות על הפנים מחכים המון זמן הגיעו פעמיים ולא פתרו את התקלה Etmr
17/07/2017
1
שירות מזלזל ומבזה!!!!
רכשנו מזגן מיני מרכזי של חברת תדיראן ולצערנו נתקלנו בבעייות רבות במזגן לאחר התייעצות עם עובד החברה
הוצע לנו לעשות ביטוח למזגן ככה שנהיה "מכוסים" מכל הבעייות.
לצערנו התקלה הבאה לא אוחרה לבוא והובחן על ידי טכנאי של תדיראן שמדחס "הלך" מה שאומר שצריך להחליפו.
ברגע שפנינו למרכז שירות ענו לנו שהמדחס ממוקום במקום שבוא יש סכנה לגשת אליו ולכן צריך לקרוא לטכנאי חיצוני
מטעמנו שישנה את המיקום ולאחר מכן ישלחו לנו טכנאי של תדיראן.
ובאמת כך נעשה הזמנו טכנאי חיצוני ושולם לו 1200 ש"ח עבור שינוי מקום .
ושוב אותה שיחה לנציג שירות (שחשוב לציין שזמן ההמתנה נע בין 25-15 דקות) שלאחר מכן שולחים עוד טכנאי שמבשר
לנו שהוא לא יכול לבצע את התיקון . אנו נמצאים ללא מזגן מרכזי בבית למעלה משבוע וחצי בימי הקיץ החמים!!!! נראה
לי שסבלנו מספיק!!!- 2
- 1