Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
delivery_iconorder_table_icontake_away_iconparty_iconלתיאום שיחה טלפוניתלקביעת פגישהלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםWhatsapp
עסקים נוספים שנותנים שירות בחולון
אדי רובין שירותי מיזוג אוויר בחולון

חולון

(0)
073-7824283 מספר
מקשר זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר.
מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק.
כרמל מיזוג אויר בישעי

ישעי

(2)
077-7785757 מספר
מקשר זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר.
מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק.
בית המתקינים בראשון לציון

פלוטיצקי 11, ראשון לציון

(3)
072-3296009 מספר
מקשר זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר.
מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק.

מידע נוסף על תדיראן גרופ-שירות מזגנים

אזורי שירות

חולון

תחומי העסק

מזגנים ומערכות מיזוג אוויר

שירותים נלווים

התקנת מזגנים

ייעוץ לבחירת מזגן

התקנת מיזוג אוויר ללא הנמכת תקרה

פירוק מזגן והחלפתו

תחומי עיסוק נוספים

שירות למזגנים

סוג המוצר

מזגנים

מערכת מיזוג ירוקה

מזגן עילי

מזגן רצפתי

מזגן מפוצל

מזגן נסתר

מזגן מיני מרכזי

מזגן מרכזי

מזגן נייד

עוד פרטים

למוסדות ולעסקים

שירות למוסדות ועסקים

אחריות וביטוח

אחריות על התקנת מזגנים

ביטוח שנתי למערכות מיזוג אוויר

טכנולוגיות מיוחדות

INVERTER

VRF

יצרן

Graetz

Toshiba

טורנדו

תדיראן

טושיבה

עוד פרטים

מאפיינים נוספים

תעודת טכנאי קירור ומיזוג אוויר

חלפים מקוריים

שירות למוסדות

עבודה ירוקה

אחריות לשירות

אחריות לחלפים

עוד פרטים

זמינות

פתוח בשישי

עסק שומר שבת

שפות שירות נוספות

אנגלית

ערבית

רוסית

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 1-700-700946

פקס 03-5597199

מפה

Navigate
מפת הגעה אל תדיראן גרופ-שירות מזגנים
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 11 חוות דעת על תדיראן גרופ-שירות מזגנים

1
ציון כללי 1
שירות 1.1
מחיר 2
עמידה בזמנים 1.3
זמינות 1
שביעות רצון 1
איכות 1.3
שביעות רצון מהמחיר 1
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
לחשוב פעמיים
לפני שנתיים וחצי לערך רכשתי שני מזגנים של תדיראן שילמתי אלפי שקלים- -כי סמכתי על המתקין שאמר שאתם בסדר. היום הגיע המבחן האמיתי והאכזבה גדולה. יש תקלה באחד המזגנים ונדרשתי להפעיל את האחריות בת השלוש שנים (אני בחלון הזמן הנכון) שהובטחה לי. צלצלתי לשירות הלקוחות ואז החל המסע ההזוי של התחמקויות וסירובים. אין לנו את הכרטיס שלך - למי שלחת מייל? -האם הארכת את התוקף של האחריות? – מה הסידורי של המזגן כדי שנעזור לך? -לאיזה כתובת שלחת את המייל? לאיזה כתובת שלחת את הגלויה? - -- כל אלה היו רק חלק מהשאלות שנשאלתי --כאילו שאני זוכר פרטים מעבר לכך שאני אדם מסודר ושלחתי לכם את גלוית האחריות שצורפה לניירת המזגן. בקיצור - -אולי לא התכוונתם אבל התחושה שקיבלתי הן ממוקדנית השירות - -ובאופן הרבה יותר מעציב וחמור -ממנהלת השירות היא שאני מפריע לכם ומחפשים כל דרך "להוריד" אותי מהבקשה הלגיטימית לשלוח טכנאי שיטפל במוצר שייצרתם והתקלקל (קורה לפעמים ויש תקלות). אני מאוכזב מאד מהטיפול והיחס. אני מופתע מאד שכך פועלת חברה גדולה שזוכה (אולי לא בצדק?) להמלצות המתקין שלי. אם מזגן - -עדיף לא תדיראן. מילא קורה שמתקלקל - -אבל ככה לא (!) נותנים שירות.
זוועה
שירות לקוחות על הפנים. לא עונים לטלאפון, מבטיחים לחזור ולא חוזרים. טכנאים ברמה נמוכה מאוד. אם קיימת בעיה רצינית לא יודעים לפתור אותה ואז פותחים קריאה חדשה שמצריך המתנה ממושכת ואין תשובה לצפי של מועד הגעת צוות מקצועי
מתחת לכל ביקורת
שרות טכנאים לא מקצועי והמתנה ארוכה לטכנאי שגם לאחר שמגיע לא פותר את התקלה במקום ומצריך קריאה נוספת
שרות גרוע
שרות על הפנים מחכים המון זמן הגיעו פעמיים ולא פתרו את התקלה
שירות מזלזל ומבזה!!!!
רכשנו מזגן מיני מרכזי של חברת תדיראן ולצערנו נתקלנו בבעייות רבות במזגן לאחר התייעצות עם עובד החברה הוצע לנו לעשות ביטוח למזגן ככה שנהיה "מכוסים" מכל הבעייות. לצערנו התקלה הבאה לא אוחרה לבוא והובחן על ידי טכנאי של תדיראן שמדחס "הלך" מה שאומר שצריך להחליפו. ברגע שפנינו למרכז שירות ענו לנו שהמדחס ממוקום במקום שבוא יש סכנה לגשת אליו ולכן צריך לקרוא לטכנאי חיצוני מטעמנו שישנה את המיקום ולאחר מכן ישלחו לנו טכנאי של תדיראן. ובאמת כך נעשה הזמנו טכנאי חיצוני ושולם לו 1200 ש"ח עבור שינוי מקום . ושוב אותה שיחה לנציג שירות (שחשוב לציין שזמן ההמתנה נע בין 25-15 דקות) שלאחר מכן שולחים עוד טכנאי שמבשר לנו שהוא לא יכול לבצע את התיקון . אנו נמצאים ללא מזגן מרכזי בבית למעלה משבוע וחצי בימי הקיץ החמים!!!! נראה לי שסבלנו מספיק!!!
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist